Michael Myers Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Moahahaha.... 3-1 mot peking käns så jäkla gôtt!! nu hägrar UEFA cup match mot dunfermline.. samt en match häckens suportrar vs dunfermline suportrar imorgon på Rambergsvallen.. kl 1900 ifall ni vill vallfärdas till hisingen å se kvalitativ fotboll!! yepp jag skall vara med å spela Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 29 Augusti, 2007 Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Cheers mate! Gjyyymt, synd att man inte kan vara där bara. Annars är vi ju helt fantastiskt bra i Allsvenskan nu! BLÅVITT mot SM-guld! Synd bara att vi skulle suga i Europa om vi kom dit... finns tyvärr inget lag som har utanför landets gränser att göra... Ska bli lite kul att se hur många mål som Valencia kommer stänka på Ellos! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 29 Augusti, 2007 Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Pffff säg det där igen när vi har vunnit UEFA cupen... eller inte... host host.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 29 Augusti, 2007 Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Pffff säg det där igen när vi har vunnit UEFA cupen... eller inte... host host.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tillåt mej småle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 31 Augusti, 2007 Report Share Skriven 31 Augusti, 2007 Pffff säg det där igen när vi har vunnit UEFA cupen... eller inte... host host.. Ett steg närmare iallafall! Synd bara att ni förlorar lite spelare som varit trygga... Synd också att vi inte fick honom... Vad är på gång in som ersättare? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 31 Augusti, 2007 Report Share Skriven 31 Augusti, 2007 Bajen vidare till UEFA Cupen!!! Ser optimistiskt på mötet mot Braga och det ser inte ut som någon omöjlighet. Tycker nog dom har en 50 - 50 chans att gå vidare. Nästan så att Bajen fick den minst svåraste laget att möta. Myers: Lycka till mot Spartak Moskva! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 3 September, 2007 Report Share Skriven 3 September, 2007 Nästan så att Bajen fick den minst svåraste laget att möta. Det är det vi kallar baj(en)röta hemma... Hoppas ni får storstryk. Hatar lag från STHLM.. Var förresten på Ullevi (sveriges sämsta fotbollsarena) igår och kolla när två lag sysselsatte sig på planen med något som enligt afficherna utanför skulle vara fotboll. Men det var det ingen av oss 6000 åskådare som uppfattade att det var det, för det var den sämsta fotbollsmatch jag har sett i hela mitt liv! Kunde man få -1 poäng för oavgjort med så skulle vi och BP haft det igår. Det var det jävligaste jag har sett... Hur fan coachar våra tränare? Visst, skitkul att slänga in en 15 åring på plan (som för övrigt inte tillförde ett skit... men vem fan gjorde det...), men fan inte när man har chans på guldet och tre poäng är så viktiga! Kul när Vasques kom in de sista minuterna, då hände iallafall något (om än lite) på plan... På bänken hade vi Ali Gerba, har för mig att han vet var målet står iallafall... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 September, 2007 Report Share Skriven 3 September, 2007 haha ja jag måste säga att Blåvitt agerar väldigt konstigt. man ville väl ha mediautrymme därför stoppade man in en 15 åring. BP är ju bara en munsbit i alla fall för ett topplag som gbg eller... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 3 September, 2007 Report Share Skriven 3 September, 2007 Mmm.. har äntligen vaknat????? ur en hel helgs hårt festande, vilket man tydligen har blitt för gammal för.. jag tror personligen att vi blir utslagna av spartak moskva.. allt annat vore en bragd.. men jag kommer för alltid minnas när jag var i skottland samt när skottarna var här.. fyfan vilket härligt folk.. tror aldrig jag har mött några som är så underbara.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 4 September, 2007 Report Share Skriven 4 September, 2007 Mmm.. har äntligen vaknat????? ur en hel helgs hårt festande, vilket man tydligen har blitt för gammal för.. jag tror personligen att vi blir utslagna av spartak moskva.. allt annat vore en bragd.. men jag kommer för alltid minnas när jag var i skottland samt när skottarna var här.. fyfan vilket härligt folk.. tror aldrig jag har mött några som är så underbara.. ...antar att det var dessa som du partade med ? Håller tummarna för er, tråkigt att alla andra fick drömlottningar och ni drog niten... Hade ju varit kul om ni ändå fick ett ännu mer namnkunnigt lag så det drog lite folk till matcherna, sådana som skiter i om det är Häcken eller Blåvitt som spelar (dom som dyker upp på Blåvitt-ÖIS derbyn för att det är derby, inte för att det är ett visst lag). Men som sagt, lycka till! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 5 September, 2007 Report Share Skriven 5 September, 2007 Spicoli: lycka till själva på tal om vilka som skiter i vilket lag som spelar.. det var några nötter som stod bakom mig i korvkön på Ullevi.. först började dom klanka ner på Johan Lind (antagligen läste dom först bak på min tröjja) sen började dom snacka skit om alla spelare i häcken.. när man hör sånt undrar man går folk på fotboll bara för att dom vill starta bråk?? betalar dom pengar för att gå in på en arena för att starta bråk??? fattar det inte för dom var ju helt ointresserade av matchen iaf.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 6 September, 2007 Report Share Skriven 6 September, 2007 Spicoli: lycka till själva på tal om vilka som skiter i vilket lag som spelar.. det var några nötter som stod bakom mig i korvkön på Ullevi.. först började dom klanka ner på Johan Lind (antagligen läste dom först bak på min tröjja) sen började dom snacka skit om alla spelare i häcken.. när man hör sånt undrar man går folk på fotboll bara för att dom vill starta bråk?? betalar dom pengar för att gå in på en arena för att starta bråk??? fattar det inte för dom var ju helt ointresserade av matchen iaf.. Hade dom fått biljetterna gratis eller? Personligen hade jag nog haft svårt att se en match utan att iallafall ha några sympatier för ett av lagen. Har tom svårt att se fotboll på tv utan att hålla på något av dom. Visst, kul med en bra match, men dubbelt så kul om man känner för något. Om jag var i tex Stockholm skulle jag ju inte gå på tex. AIK-Kalmar, skulle iofs inte gå på AIK även om de mötte Inter men det är ju en annan sak Jag är ju iofs lite konstig då jag skulle kunna sitta och se en AIK match mot ett utländskt lag bara för att gotta mig åt att de åker på stryk... men sån är jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 6 September, 2007 Report Share Skriven 6 September, 2007 Är helt på din linje Lorenzo. Och att se en match utan att hålla på nått lag går ju inte. (Nej det går ju faktiskt inte) Ska man då bli exalterad varje gång nån av dom anfaller? aaah bra skott!!! men också en mycket snygg räddning!!! Snygg brytning. Fast han gick ju med dobbarna före. Gult kort!!! Äh han filmade ju. Då blir man ju schizofren. Fast det kanske jag redan är... vadå? Vad är du? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 7 September, 2007 Report Share Skriven 7 September, 2007 Eeeeeeh skit samma.. vi klådde uppsala packet studentjäflarna sirius.. å det kändes så jäkla skönt.. torsdagen den 13 nu spelar vi Derby mot UJS.. å yepp jag skall åter igen visa varför jag är just suporter å inte spelare då getingarna möter balders hage i en suporter match.. yepp folks thats right Rambergsvallen kl 1700 is the place to be.. be there or be square!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 14 September, 2007 Report Share Skriven 14 September, 2007 Moaha!! 1 - 1 mellan suportrarna dock efter straffläggning i halvtid van UJS den med 3 - 2 Kvällens viktigaste match dock vann Hisingen mot Fastlandet med 4 - 1 en samanslagning av BK Häcken GAIS och ÖIS hoppas jag ALDRIG kommer att inträffa.. trots segern kan man inte riktigt njuta av den.. skönt för vår del är att giffarna bara tog 1 poäng igår.. dock jag lider lite med dig Ingo.. det lag jag ogillar mest i superettan är Landskrona.. fete Jürgen e nog sveriges sämste spelare.. iofs vet jag folk som tycker att giffarnas målvakt inte ligger långt efter.. själv har jag för lite info om honnom för att ens ha en åsikt i det ämnet.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.