Moderator Manetheren Skriven 23 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 23 September, 2007 Själv skiter jag fullständigt i Allsvenskan och allt som har med den att göra. Så fick jag det sagt också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 September, 2007 Report Share Skriven 23 September, 2007 Själv skiter jag fullständigt i Allsvenskan och allt som har med den att göra. Så fick jag det sagt också. Jo men det borde du göra också eftersom du borde hålla på Gif sundsvall och vi spelar inte där... än Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 23 September, 2007 Report Share Skriven 23 September, 2007 men vad har sveriges världsranking med klubblagen att göra??? --------> det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 September, 2007 Report Share Skriven 24 September, 2007 men vad har sveriges världsranking med klubblagen att göra??? --------> det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!! men snackar vi landlslagets ranking nu eller är det nån annan ranking. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 24 September, 2007 Själv skiter jag fullständigt i Allsvenskan och allt som har med den att göra. Så fick jag det sagt också. Jo men det borde du göra också eftersom du borde hålla på Gif sundsvall och vi spelar inte där... än Som sagt, allt som har med Allsvenskan att göra, även eventuella avancemang. Men allvarligt, såg lite av Helsingborgs match mot de turkiska brassarna i veckan, smärtsamt trist att se. Svensk fotboll är ju inte rolig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 24 September, 2007 Report Share Skriven 24 September, 2007 Manchester United är det enda jag tänker säga. Vinst igår! Oje. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 24 September, 2007 Som sagt, vinst är alltid bra, men inte var det nån bra match inte. Tur de hade domaren med sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 September, 2007 Report Share Skriven 24 September, 2007 men vad har sveriges världsranking med klubblagen att göra??? --------> det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!! men snackar vi landlslagets ranking nu eller är det nån annan ranking. jo, men Myers har en stor poäng där. Det går änna hand i hand. Och ja... jag har klagat en del på det, men det spelar ingen roll så länge STHLMs lagen loosar MEN vi har ju halva inne på Europa nu jö... bara en match kvar så är vi där! Sen kommer vi ju iofs vinna allsvenskan så det blir ju Champions League istället för cuppen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 September, 2007 Report Share Skriven 24 September, 2007 Okej men ska den rankingen gå efter hur klubblagen spelar så borde ju sverige ligga betyyyyyyyyydligt längre ner på rankingen. och jag tror inte vi låg så jättehögt direkt när blåvitt härjade som mest. Klart blåvitt vinner sm guld i år men inte nästa år tyvärr då blir det en nykomling Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 25 September, 2007 Report Share Skriven 25 September, 2007 Okej men ska den rankingen gå efter hur klubblagen spelar så borde ju sverige ligga betyyyyyyyyydligt längre ner på rankingen. och jag tror inte vi låg så jättehögt direkt när blåvitt härjade som mest. Klart blåvitt vinner sm guld i år men inte nästa år tyvärr då blir det en nykomling det är väll det som är grejjen.. tror dom räknar femårs perioder eller ngt sånt.. å vi har haft med mer lag nu dom senare åren.. som har klarat sig kvar längre altså.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
doubleo Skriven 25 September, 2007 Report Share Skriven 25 September, 2007 Bakfull som en tok, men vad gör det? Alla återstående matcher kommer bli en salig fest. VI ÄR TILLBAKA! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 27 September, 2007 Report Share Skriven 27 September, 2007 Antagligen är det bara tillfälligt men visst ser det angenämt ut (var i London i två dagar så jag har inte kunnat skriva in ang. den största händelsen i Sverige just nu förrän nu). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 27 September, 2007 Ok, jag bara måste fråga detta i klartext. Vad tycker ni intresserade, om ni nu försöker vara lite objektiva, om kvaliten det spel de allsvenska lagen visar upp? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 September, 2007 Report Share Skriven 27 September, 2007 dubleo Får gratulera. Det blev aldrig nån cirkelslutning här i sundsvall. Det var väl redan sluten. Däremot tog vi ett stort steg närmare att göra er sällskap. Myers Du får ursäkta mej jag hoppas vi vinner mot sirius och att ni förlorar mot Ljungskile. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 27 September, 2007 Report Share Skriven 27 September, 2007 dubleo Får gratulera. Det blev aldrig nån cirkelslutning här i sundsvall. Det var väl redan sluten. Däremot tog vi ett stort steg närmare att göra er sällskap. Myers Du får ursäkta mej jag hoppas vi vinner mot sirius och att ni förlorar mot Ljungskile. Ingo... jag Hoppas vi vinner mot Ljunskile å att ni piskar skiten ur dom i sissta matchen sen behöver vi bara vinna alla matcher där emellan likaså giffarna.. var inte så jäkla drastisk å räkna ut häcken.. det är Ljunskile som skall väck!!! allra helst skulle jag vilja ha bort norrköping.. det där luktade f*n läggmatch lång väg.. Grattis Lorenzo!! hoppas ni grejjar detta plus att ni spöar skiten ur griskalmar i cupen!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.