Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

men vad har sveriges världsranking med klubblagen att göra???

--------> det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!!

men snackar vi landlslagets ranking nu eller är det nån annan ranking.

• Moderator
Själv skiter jag fullständigt i Allsvenskan och allt som har med den att göra. Så fick jag det sagt också.

Jo men det borde du göra också eftersom du borde hålla på Gif sundsvall och vi spelar inte där... än :rolleyes:

Som sagt, allt som har med Allsvenskan att göra, även eventuella avancemang.

Men allvarligt, såg lite av Helsingborgs match mot de turkiska brassarna i veckan, smärtsamt trist att se. Svensk fotboll är ju inte rolig.

men vad har sveriges världsranking med klubblagen att göra???

--------> det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!!

men snackar vi landlslagets ranking nu eller är det nån annan ranking.

jo, men Myers har en stor poäng där. Det går änna hand i hand. Och ja... jag har klagat en del på det, men det spelar ingen roll så länge STHLMs lagen loosar :up:

MEN vi har ju halva inne på Europa nu jö... bara en match kvar så är vi där! Sen kommer vi ju iofs vinna allsvenskan så det blir ju Champions League istället för cuppen...

Okej men ska den rankingen gå efter hur klubblagen spelar så borde ju sverige ligga betyyyyyyyyydligt längre ner på rankingen. och jag tror inte vi låg så jättehögt direkt när blåvitt härjade som mest.

Klart blåvitt vinner sm guld i år men inte nästa år tyvärr då blir det en nykomling :up:

Okej men ska den rankingen gå efter hur klubblagen spelar så borde ju sverige ligga betyyyyyyyyydligt längre ner på rankingen. och jag tror inte vi låg så jättehögt direkt när blåvitt härjade som mest.

Klart blåvitt vinner sm guld i år men inte nästa år tyvärr då blir det en nykomling :up:

det är väll det som är grejjen.. tror dom räknar femårs perioder eller ngt sånt.. å vi har haft med mer lag nu dom senare åren.. som har klarat sig kvar längre altså..

dubleo

Får gratulera. Det blev aldrig nån cirkelslutning här i sundsvall. Det var väl redan sluten. Däremot tog vi ett stort steg närmare att göra er sällskap.

Myers

Du får ursäkta mej jag hoppas vi vinner mot sirius och att ni förlorar mot Ljungskile.

Ingo... jag Hoppas vi vinner mot Ljunskile å att ni piskar skiten ur dom i sissta matchen sen behöver vi bara vinna alla matcher där emellan likaså giffarna.. var inte så jäkla drastisk å räkna ut häcken.. det är Ljunskile som skall väck!!!

allra helst skulle jag vilja ha bort norrköping.. det där luktade f*n läggmatch lång väg..

Grattis Lorenzo!! hoppas ni grejjar detta plus att ni spöar skiten ur griskalmar i cupen!!!

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...