Peo Skriven 10 September, 2006 Report Share Skriven 10 September, 2006 Ja, som ni märkt har filmsnack.se funkat utan större avbrott under det senaste halvåret iaf. Tidigare hade vi ju en del problem ibland. Igår hade vi lite problem under cirka en timme, men inget allvarligt. För att ytterligare minska risken för problem så kommer vi att flytta till en helt ny server. Det kan innebära kortare störningar i natt (eventuellt redan ikväll). Jag beklagar detta. Får jag mer info så uppdaterar jag här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 September, 2006 Author Report Share Skriven 10 September, 2006 Vi har precis flyttat domänen bio.nu till den nya servern. Det mesta verkar funka enligt plan, men vi jobbar på några detaljer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 September, 2006 Author Report Share Skriven 10 September, 2006 Flytten av bio.nu verkar ha gått smärtfritt och allt ska nu funka där som vanligt. Om cirkus en timma så påbörjar vi flytten av filmsnack.se. Jag återkommer när det är klart. Vi gör alltså flytten för att det finns en ny och betydligt stabilare databas på den nya servern. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 September, 2006 Author Report Share Skriven 10 September, 2006 Filmsnack.se är nu på den nya servern, yay! Allt har funkat sensationellt smidigt. Skulle det vara så att du upptäcker något problem trots detta så hör gärna av dig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 14 September, 2006 Moderator Report Share Skriven 14 September, 2006 Nja, gillar inte riktigt färgen på chassit till den nya serven. Jag vill byta tillbaka! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.