Jump to content

Musik

Zoodiack

Vad lyssnar ni helst på av dessa  

153 members have voted

1. 1. Vad lyssnar ni helst på av dessa

• Iron maiden
      27
    • Sting
      6
    • Beatles
      30
    • Elvis
      15
    • J-LO
      6
    • BOB marley
      14
    • Eminem
      17
    • Maria Carey
      4
    • Rolling stones
      20
    • Rollergirl
      7

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I morse när ajg vaknade var jag inte alls på humör och stannade hemma och rensade lite bland musiken och hittade en skiva jag helt glömt bort att jag hade... The Sounds... Satte på den och lyssnade... Nu e jag på topp igen.. och skall kolla på Mit stora feta grekiska bröllop tror jag.. och ikväöll bär det av in till stan för att se About Smith (?)

Men vad jag vill ha fram med detta är... Är man off en dag så kan the sounds lysa upp dagen.. Livin in america har jag änna tagit som en förolämpning till bush... :up: hrm skall nog sätta mig och lyssna igenom låten ordentligt...

såg sounds på min nation i höstas, men blev rätt besviken. jag gillade hit me-låten (även om jag funderade en del över texten) men efter jag sett dem live tröttnade jag. allting lät likadant. orkade faktiskt inte ens kolla färdigt.

men visst svänger dom. dom slår säkert i usa också.

Blink 182 (totalt överlägsna i min mening!)

Caesars Palace

Sum41

Broder Daniel

The Offspring

Limp Bizkit

Iron Maiden

Alice Cooper

Jag tycker att den här listan var nästan oslagbar fast jag skulle vilja ha med Inflames och Linkin Park och en massa andra band, men personligen avgudar jag Limp Bizkit och jag håller på att dö av längtan till deras nya skiva.

Och det samma gäller med Linkin Park.!

:cool2:

vedala är det enda stället jag varit på av de andra nationerna. jag är snål och vill inte gärna betala inträde, det är därför...

vet inte vad som finns på vedala nu för tiden, men när jag var där var det lite av köttmarknad med jennifer lopez och dr dre för hela köret.

fast jag hade hyfsat kul ändå.

• 2 weeks later...

Har nyss beställt föjande filmer på DVD:

Road to perdition

Black hawk down

A beautiful mind

Star wars II- klonerna anfaller

Dem kommer la om en två veckor. Kan knappast vänta, speciellt på a beautiful mind!

oj, nu skrev jag i fel tråd, orkar inte ändra på det, hoppas att det går bra ändå. Om du orkar kan väl du flytta på det Peo.

//filmis

Ändrad av filmlover_424

köpte soundtracket till lilja 4-ever i helgen. inte direkt den musik jag lyssnar på i vanliga fall, men väldigt trevligt ändå. dessa dagar är det rammsteins mein herz brennt som snurrar i mitt huvud, tillsammans med lite alkoholreklampolitik. den låten har verkligen en lugnande inverkan inför en muntlig halvtenta. nej.

diggade the rasmus och melody club under min förra radioperiod, men sen tröttnade jag på christina aguilera & co, så det blev en kortis. klarar inte av radio nåt längre tag åt gången. och alltså snälla, allvarligt, jag gillade robyns keep this fire burning och don't stop the music till en början, men måste de spela dem såå himla ofta? och eminem...

Jag har fastnat stenhårt för låten In the Shadows med Rasmus som är skitbra.

Ja The Rasmus är bra, dessutom är de som jag från Finland. Det är faktiskt min kusin som gjort videon till In the Shadows, han jobbar med sånt. Ganska roligt yrke, kanske man borde satsa på nåt liknande? Näe förästen, jag tror inte jag skulle vara nåt vidare på det.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...