Zoodiack Skriven 16 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 16 Mars, 2003 MUSIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jepp, det där var höjdarlåtar!!! Lägg till IM: Fear of the dark så har du en stor del av min Winamplista Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 17 Mars, 2003 Report Share Skriven 17 Mars, 2003 I morse när ajg vaknade var jag inte alls på humör och stannade hemma och rensade lite bland musiken och hittade en skiva jag helt glömt bort att jag hade... The Sounds... Satte på den och lyssnade... Nu e jag på topp igen.. och skall kolla på Mit stora feta grekiska bröllop tror jag.. och ikväöll bär det av in till stan för att se About Smith (?) Men vad jag vill ha fram med detta är... Är man off en dag så kan the sounds lysa upp dagen.. Livin in america har jag änna tagit som en förolämpning till bush... hrm skall nog sätta mig och lyssna igenom låten ordentligt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 17 Mars, 2003 Report Share Skriven 17 Mars, 2003 såg sounds på min nation i höstas, men blev rätt besviken. jag gillade hit me-låten (även om jag funderade en del över texten) men efter jag sett dem live tröttnade jag. allting lät likadant. orkade faktiskt inte ens kolla färdigt. men visst svänger dom. dom slår säkert i usa också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 24 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 24 Mars, 2003 såg sounds på min nation i höstas Vilken nation tillhör du, ovän? Är lite nyfiken eftersom jag pluggat i U-a själv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 25 Mars, 2003 Report Share Skriven 25 Mars, 2003 Blink 182 (totalt överlägsna i min mening!)Caesars Palace Sum41 Broder Daniel The Offspring Limp Bizkit Iron Maiden Alice Cooper Jag tycker att den här listan var nästan oslagbar fast jag skulle vilja ha med Inflames och Linkin Park och en massa andra band, men personligen avgudar jag Limp Bizkit och jag håller på att dö av längtan till deras nya skiva. Och det samma gäller med Linkin Park.! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 25 Mars, 2003 Report Share Skriven 25 Mars, 2003 såg sounds på min nation i höstas Vilken nation tillhör du, ovän? Är lite nyfiken eftersom jag pluggat i U-a själv. kalmar... popsnörestället gick med där pga en schysst soulklubb på lördagar, elevation. gratis om man är kalmarit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 25 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 25 Mars, 2003 Kalmar, mmm där har man varit några gånger. På min tid (stenåldern) hade V-dala en schysst klubb på torsdagar som hette Popcorn. Där spelades soul, rap, acid jazz o dyl i en rökig lokal. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 26 Mars, 2003 Report Share Skriven 26 Mars, 2003 vedala är det enda stället jag varit på av de andra nationerna. jag är snål och vill inte gärna betala inträde, det är därför... vet inte vad som finns på vedala nu för tiden, men när jag var där var det lite av köttmarknad med jennifer lopez och dr dre för hela köret. fast jag hade hyfsat kul ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 6 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 6 April, 2003 Köpte idag svenska The Knifes skiva Deep Cuts. Riktigt bra syntpop (om man nu kan kalla det det) som jag lyssnar på nu. Rekommenderas! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 6 April, 2003 Report Share Skriven 6 April, 2003 (ändrad) Har nyss beställt föjande filmer på DVD: Road to perdition Black hawk down A beautiful mind Star wars II- klonerna anfaller Dem kommer la om en två veckor. Kan knappast vänta, speciellt på a beautiful mind! oj, nu skrev jag i fel tråd, orkar inte ändra på det, hoppas att det går bra ändå. Om du orkar kan väl du flytta på det Peo. //filmis Ändrad 6 April, 2003 av filmlover_424 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 7 April, 2003 Report Share Skriven 7 April, 2003 köpte soundtracket till lilja 4-ever i helgen. inte direkt den musik jag lyssnar på i vanliga fall, men väldigt trevligt ändå. dessa dagar är det rammsteins mein herz brennt som snurrar i mitt huvud, tillsammans med lite alkoholreklampolitik. den låten har verkligen en lugnande inverkan inför en muntlig halvtenta. nej. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 8 April, 2003 Report Share Skriven 8 April, 2003 Jag har fastnat stenhårt för låten In the Shadows med Rasmus som är skitbra. En annan låt jag verkligen gillar är Good Charlottes The lifestyles of the rich and the famous Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 8 April, 2003 Report Share Skriven 8 April, 2003 Jag har fastnat stenhårt för låten In the Shadows med Rasmus som är skitbra. En annan låt jag verkligen gillar är Good Charlottes The lifestyles of the rich and the famous Ah....två suveräna låtar, gillar verkligen In the shadows Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 8 April, 2003 Report Share Skriven 8 April, 2003 diggade the rasmus och melody club under min förra radioperiod, men sen tröttnade jag på christina aguilera & co, så det blev en kortis. klarar inte av radio nåt längre tag åt gången. och alltså snälla, allvarligt, jag gillade robyns keep this fire burning och don't stop the music till en början, men måste de spela dem såå himla ofta? och eminem... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 9 April, 2003 Report Share Skriven 9 April, 2003 Jag har fastnat stenhårt för låten In the Shadows med Rasmus som är skitbra. Ja The Rasmus är bra, dessutom är de som jag från Finland. Det är faktiskt min kusin som gjort videon till In the Shadows, han jobbar med sånt. Ganska roligt yrke, kanske man borde satsa på nåt liknande? Näe förästen, jag tror inte jag skulle vara nåt vidare på det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.