VitoCorleone Skriven 9 April, 2003 Report Share Skriven 9 April, 2003 Om jag säger att AC/DC är kung, så måste man hålla med. Andra favorit band är: Guns N Roses, Metallica, Helloween, In Flames, Clawfinger och Nirvana. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 4 Maj, 2003 Filmstar Report Share Skriven 4 Maj, 2003 Har köpt några bra skivor på sista tiden: Aphex Twin (eller möjligtvis hans förra skivbolag Warp i egen regi) har gett ut en dubbel-CD med Aphex Twin-mixar av andra artisters låtar. Mvcket bra. Både hysteriska beats och skön ambient. Timbuktus The Botten is nådd! är riktigt bra svensk hiphop. Tunga beats och aktuella finurliga texter. Peps Persson gör ett skönt inhopp på ett anti-vapenindustri-spår. "Blessa mig mucho!" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 4 Maj, 2003 Report Share Skriven 4 Maj, 2003 (ändrad) Ett tips till er som gillar punk rock covers: Me first and the gimme gimmes är ett band eller album som gör/innehåller massa klassiker i punk-version exempelvis Somewhere over the rainbow, Phantom of the opera och Mrs Robinson. Ändrad 4 Maj, 2003 av whatever Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 7 Maj, 2003 Report Share Skriven 7 Maj, 2003 Som ni kanske märkt på min avatar så är jag mycket förtjust i bandet Camp Kill Yourself eller kort och gott, Cky . Jag tycker även om System Of A Down, RHCP, Audioslave och Queens of The Stone Age . Jag håller även med Jojje om att Aphex Twin - Come to Daddy är grymt grym! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 7 Maj, 2003 Report Share Skriven 7 Maj, 2003 grymt grym? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 7 Maj, 2003 Report Share Skriven 7 Maj, 2003 Jag har faktiskt gillat Faith no more....tyckter fortfarande att de är lite småbra...och ja, jag vet att gruppen har splittrats innan ni ger er på mig.. Jag säger bara: MIKE ALLAN PATTONmm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 13 Maj, 2003 Report Share Skriven 13 Maj, 2003 PS. Den bästa konserten jag varit på är antingen Rage Against the Machine i Solnahallen, Beck på Cirkus eller kanske Beastie Boys i Globen. DS jojje, du var inte på beck på sjöhistoriska samma år, eller på grönan året efter? (jag ångrar bittert att jag inte såg cirkus) sannerligen nåt av det bästa det också... det braiga med sjöhistoriska var att det beck bara var en av tre, hellacopters och thåström skulle också köra, och huvudattraktionen var thåström. lite underlig blandning, men bra också, för därmed byttes publiken ut mellan spelningarna, och eftersom de flesta åkt dit för thåström var det relativt lätt att stå längst fram och hoppa som en galning. på grönan var det lite trängre, men jävligt schysst där också. mannen är galen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 13 Maj, 2003 Filmstar Report Share Skriven 13 Maj, 2003 jojje, du var inte på beck på sjöhistoriska samma år, eller på grönan året efter?Nope. Däremot tror jag att jag har sett Beck två gånger på Cirkus. Låter konstigt kanske men jag är inte säker. Hur som helst, Beck är verkligen bra live. Otroligt skön stämning under hela konserten och dessutom är Cirkus skönt eftersom det är bra ljud plus att man kan sitta och vila ibland. Bäst live var nog Debra (sista låten på Midnite Vultures) som extranummer. mannen är galen. Du menar Beck antar jag... Ja, han verkar smått sinnesrubbad på rätt sätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 14 Maj, 2003 Report Share Skriven 14 Maj, 2003 Hej!! Jag har en fråga..... Är det filmen xXx eller Daredevil som låten "Bring me to life" av Evanescene är med i...... eller är det båda??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 14 Maj, 2003 Report Share Skriven 14 Maj, 2003 Har börjat lyssna på dessa artister nyligen: Guns'n roses Bob Dylan Metallica Rolling Stones Och tycker att alla är sköna band.....Mmmmm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 14 Maj, 2003 Report Share Skriven 14 Maj, 2003 Jag håller stenhårt på The Sounds och Kent Stockholm ligger öde och världen håller andan.. lalalalalalal Radio spelar vår såååång Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 14 Maj, 2003 Report Share Skriven 14 Maj, 2003 aaaah... lånade melody club på biblioteket idag, att kröna en redan supertoppendag med. blir så glad av deras musik. i slutet av november förra året var de förband när jag gick på kentkonsert, vilka är de? ungefär. kände igen palace station, men annars satt jag bara och längtade framåt, pucko. var tvungen att hoppa och sjunga idag när jag åt och lyssnade på dem. tur ingen annan var hemma. tack *a n n a*, för kentpropagandan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 3 Juni, 2003 Report Share Skriven 3 Juni, 2003 Åhh måste få säga att Roky Erickson är helt underbar... NÅN måste ha hört honom... annares ger jag er tipset att leta rätt på Roky Erickson - Mine Mine Mind.. såååååååååå bra... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 3 Juni, 2003 Report Share Skriven 3 Juni, 2003 (ändrad) Jag sitter just nu och lyssnar sönder Conga på datan.... Come on and skake your body baby do that conga, i know you can't controll your self any longer!!..... Har även börjat att gilla Good Charlotte riktigt mycket.. Ändrad 3 Juni, 2003 av filmlover_424 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 3 Juni, 2003 Report Share Skriven 3 Juni, 2003 Om någon är intresserad av min smak av musik, så är det bara att spana i min profil... Och om ni har några frågor om bästa album utav mina val, så är det bara att fråga...För jag väljer bara det bästa utav det bästa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.