Jump to content

DVDnytt


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 4,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det spelar ingen roll om det inte är svensk text men jag vill ha undertexter i form av engelska och det verkade vara väldigt svårt att hitta. De utgåvorna jag lyckades hitta hade inga undertexter öht vilket var konstigt.

 

Spög:

Den där utgåvan har jag hittat och den verkar bra men finns inte på lager där, lagerstatusen på just den dvdn verkar vara slut överallt typ. Hehe det här blev ett jävla projekt nu att försöka hitta den. :P

 

Tack för hjälpen båda två.

Link to comment
Share on other sites

Spög:

Den där utgåvan har jag hittat och den verkar bra men finns inte på lager där, lagerstatusen på just den dvdn verkar vara slut överallt typ. Hehe det här blev ett jävla projekt nu att försöka hitta den. :P

 

Tack för hjälpen båda två.

 

Oj, du får ursäkta. Såg inte det. Blev lite dumt att tipsa om en film som ej finns i lager.

 

Hoppas du finner filmen hur som helst.

Link to comment
Share on other sites

Spög:

Den där utgåvan har jag hittat och den verkar bra men finns inte på lager där, lagerstatusen på just den dvdn verkar vara slut överallt typ. Hehe det här blev ett jävla projekt nu att försöka hitta den. :P

 

Tack för hjälpen båda två.

 

Oj, du får ursäkta. Såg inte det. Blev lite dumt att tipsa om en film som ej finns i lager.

 

Hoppas du finner filmen hur som helst.

 

Inga problem. Tack för engagemanget.

Link to comment
Share on other sites

Ah bra köp Galvatron - Instängd är riktigt bra skräckfilm. Dessutom blev jag positivt överraskad av Neil Marshalls Doomsday också, så jag köpte på mig hans tredje och sista långfilm - Dog Soldiers - för någon vecka sedan. Är den hälften så bra som de övriga två så får han en egen liten hörna bland mina favoritregissörer tror jag... :up:

Link to comment
Share on other sites

Ah bra köp Galvatron - Instängd är riktigt bra skräckfilm. Dessutom blev jag positivt överraskad av Neil Marshalls Doomsday också, så jag köpte på mig hans tredje och sista långfilm - Dog Soldiers - för någon vecka sedan. Är den hälften så bra som de övriga två så får han en egen liten hörna bland mina favoritregissörer tror jag... :up:

 

Jaha, hade ingen aning om att det var samma som gjort Doomsday. Den blev jag inte så impad över faktiskt, blev väldigt fövånad när du skrev att det var samma :P

Dog Soldiers har jag inte sett men den finns med på ska-se listan så det kommer bli intressant.

Link to comment
Share on other sites

tell_me_you_love_me.jpg

 

Tell me you love me - säsong 1 89:-

 

Tell me you love me ännu en briljant serie från HBO, tyvärr fick den bara en ynka säsong innan den lades ner (orsaken lär väl ha varit dåliga tittarsiffror, eller har jag missat nåt?). Hur som helst en serie där man får följa tre par i 20, 30 och 40-årsåldern. Deras vardag, sexliv och problem. Det som binder ihop det hela är att samtliga par går till samma relationsrådgivare.

 

Kan verkligen rekommendera denna serie, en serie fylld av sex och vågade scener - men också med bra skådespelarinsatser och en bra känsla. Själv plöjde jag igenom första säsongen på drygt två dagar - men när jag nu hittade den på Megastore för ynka 89 spänn(!) kunde jag inte hålla fingrarna i styr. En serie jag helt klart kommer att se om någon gång.

Link to comment
Share on other sites

body-bags.jpg

 

Body Bags XX:-

 

Den här filmen har jag länge letat efter, sinnessjukt OOP och jag plockade hem den ganska dyrt på Tradera. Men det var det värt - jag vill ha alla John Carpenters filmer i hyllan - kosta vad det kosta vill.

 

Hur som helst Body Bags är en sorts tv-episodfilm som Carpenter regisserade tillsammans med polaren Tobe Hooper (Motorsågsmassakern) och innehåller tre olika små historier. Jag vet egentligen inte i vilken utsträckning historierna håller ihop - om de gör det överhuvudtaget - men ska bli jäkligt kul att se .

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...