Plox Skriven 19 Juni, 2007 Report Share Skriven 19 Juni, 2007 MoonieZ// Hehe du måste ju nästan vara unik och utgöra 100% av DVD försäljningen av Basic Instinct 2 (Inget illa ment.) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoonieZ Skriven 19 Juni, 2007 Report Share Skriven 19 Juni, 2007 MoonieZ// Hehe du måste ju nästan vara unik och utgöra 100% av DVD försäljningen av Basic Instinct 2 (Inget illa ment.) Förväntade mig nästan den kommentaren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 19 Juni, 2007 Report Share Skriven 19 Juni, 2007 MoonieZ// Hehe du måste ju nästan vara unik och utgöra 100% av DVD försäljningen av Basic Instinct 2 (Inget illa ment.) Förväntade mig nästan den kommentaren. Vi är nog allt för lika Mooniez skulle åsså köpt den av precis samma anledning. har inte sett den och att den är billig. Plus att man ju har ettan då bör tvåan finnas även om den är dålig. Men man måste ju ändå se den för att kunna uttala sig om den är dålig. Man har ju trots allt inga förväntningar på den. Och även om hon blivit lite åldrad sedan sist så är det ju trots allt Sharon Stone Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 20 Juni, 2007 Ingo, you horn dawg!! Eeh... alltså.... kan man få låna den efter dig... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 Juni, 2007 Report Share Skriven 20 Juni, 2007 Haha Manne Jag kan förvisso också tänka mig att se den, men jag skulle nog inte köpa den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Juni, 2007 Report Share Skriven 20 Juni, 2007 Håller med Ingo här att man ändå kan välja att lägga pengar på filmer man ändå har tankar på att den kommer suga då ändå våran djuriska natur som män gör att vi ändå kommer lägga ögonen på Stone som åldrats med värdighet och är en riktigt snygg primadonna nuförtiden jämnfört med ´92-versionen av henne i den forna Basic Instinct. Men sure, filmen är inte dålig men jag ångrar inte att jag sett den då man kan ha den som kalkon att jämnföra andra kassa filmer med i slutändan. +1/5 fick den av mig i min recension... tror att ettan hamnade någonstans på en 2/5. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Juni, 2007 Report Share Skriven 20 Juni, 2007 Rakii Gillade klart ettan men jag såg den när det begav sig det gjorde kanskeinte du. och nog fan såg hon bra ut även då. hugaligen. Vart nåra filmer idag. Fåglarna Guardian 2 för 199 The big hit 66 Regnmakaren 66 Människojägaren 66 The core 66 Ckue - Mordet är fritt 66 La bamba 66 Vampires 66 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Juni, 2007 Report Share Skriven 20 Juni, 2007 Rakii Gillade klart ettan men jag såg den när det begav sig det gjorde kanskeinte du. och nog fan såg hon bra ut även då. hugaligen. Sure, filmen var nog en stor hit då det begav sig och gav Voerhooven (skiter i stavningen nu) ett namn inom branschen så han kunde göra Total Recall sen men tycker ändå att filmen lever på lite för tunnt manus och tråkig intrig som inte riktigt känns spännande någonsin. Stone är ju okej i rollen som psykopat men Douglas kändes som vanligt platt och felcastad, annat hade det nog varit om Brian de Palma hade regisserat som han visade sig göra utmärkt utav erotisk thriller iochmed Body Double från ´84. Ang. Stone och kvinnor i allmänt tycker jag de flesta blir vackrare med åren, inte räknat in ungdomar eller tanter över +50, men diträknat medelålderskvinnor alltså. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 21 Juni, 2007 Report Share Skriven 21 Juni, 2007 Köpte American Psycho för 1 krona igår på Cdon och utnyttjade fri frakt via CSN. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoonieZ Skriven 22 Juni, 2007 Report Share Skriven 22 Juni, 2007 Angående Basic Instinct 2 - så är jag nog överens med er allihop. Fast jag återkommer till betyg på filmen när jag sett den. Nytt sedan sist: For Your Eyes Only Yamato Final Call Under ytan Ray Mumien - återkomsten Coming to America Girl, Interrupted The Thing Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 Juni, 2007 Report Share Skriven 22 Juni, 2007 Rakii Gillade klart ettan men jag såg den när det begav sig det gjorde kanskeinte du. och nog fan såg hon bra ut även då. hugaligen. Sure, filmen var nog en stor hit då det begav sig och gav Voerhooven (skiter i stavningen nu) ett namn inom branschen så han kunde göra Total Recall sen men tycker ändå att filmen lever på lite för tunnt manus och tråkig intrig som inte riktigt känns spännande någonsin. Stone är ju okej i rollen som psykopat men Douglas kändes som vanligt platt och felcastad, annat hade det nog varit om Brian de Palma hade regisserat som han visade sig göra utmärkt utav erotisk thriller iochmed Body Double från ´84. Ang. Stone och kvinnor i allmänt tycker jag de flesta blir vackrare med åren, inte räknat in ungdomar eller tanter över +50, men diträknat medelålderskvinnor alltså. Ok tant över 50 men vacker tycker jag i a f Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shulle Skriven 23 Juni, 2007 Report Share Skriven 23 Juni, 2007 tjena. fel tråd att skriva i, jag är ledsen. är det någon som vet var man kan köpa den fina serien familjen macahan någonstans? svensk som utlänskt spelar ingen roll, så länge dem pratar engelska Kan ni även säga i vilken tråd jag borde ha skrivigt denna fråga så jag vet till nästa gång. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 24 Juni, 2007 Report Share Skriven 24 Juni, 2007 Jag hittade den här, kan det vara den du menar: http://www.ioffer.com/i/HOW-THE-WEST-WAS-W...es-DVD-13942900 Frågor kan du ställa i Frågor och svar subforumet som finns inom film delen på forumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 24 Juni, 2007 Report Share Skriven 24 Juni, 2007 senaste va nog... Michael Haneke box (4 disc) The Powell & Pressburger collection (9 disc) Manderlay Ungdomsfängelset That 70s Show (Säsong 2) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoonieZ Skriven 30 Juni, 2007 Report Share Skriven 30 Juni, 2007 Senaste nytt : Edmond Dirty War Stay The Dark Moonraker Åter till Cold Mountain Cold Creek Manor The Guardian Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.