Jump to content

DVDnytt

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MoonieZ// Hehe du måste ju nästan vara unik och utgöra 100% av DVD försäljningen av Basic Instinct 2 :P

(Inget illa ment.)

Förväntade mig nästan den kommentaren. :D

Vi är nog allt för lika Mooniez skulle åsså köpt den av precis samma anledning. har inte sett den och att den är billig. Plus att man ju har ettan då bör tvåan finnas även om den är dålig. Men man måste ju ändå se den för att kunna uttala sig om den är dålig. Man har ju trots allt inga förväntningar på den. Och även om hon blivit lite åldrad sedan sist så är det ju trots allt Sharon Stone

Håller med Ingo här att man ändå kan välja att lägga pengar på filmer man ändå har tankar på att den kommer suga då ändå våran djuriska natur som män gör att vi ändå kommer lägga ögonen på Stone som åldrats med värdighet och är en riktigt snygg primadonna nuförtiden jämnfört med ´92-versionen av henne i den forna Basic Instinct. Men sure, filmen är inte dålig men jag ångrar inte att jag sett den då man kan ha den som kalkon att jämnföra andra kassa filmer med i slutändan. +1/5 fick den av mig i min recension... tror att ettan hamnade någonstans på en 2/5.

Rakii

Gillade klart ettan men jag såg den när det begav sig det gjorde kanskeinte du. och nog fan såg hon bra ut även då. hugaligen.

Vart nåra filmer idag.

Fåglarna

Guardian

2 för 199

The big hit 66

Regnmakaren 66

Människojägaren 66

The core 66

Ckue - Mordet är fritt 66

La bamba 66

Vampires 66

Rakii

Gillade klart ettan men jag såg den när det begav sig det gjorde kanskeinte du. och nog fan såg hon bra ut även då. hugaligen.

Sure, filmen var nog en stor hit då det begav sig och gav Voerhooven (skiter i stavningen nu) ett namn inom branschen så han kunde göra Total Recall sen men tycker ändå att filmen lever på lite för tunnt manus och tråkig intrig som inte riktigt känns spännande någonsin. Stone är ju okej i rollen som psykopat men Douglas kändes som vanligt platt och felcastad, annat hade det nog varit om Brian de Palma hade regisserat som han visade sig göra utmärkt utav erotisk thriller iochmed Body Double från ´84. Ang. Stone och kvinnor i allmänt tycker jag de flesta blir vackrare med åren, inte räknat in ungdomar eller tanter över +50, men diträknat medelålderskvinnor alltså.

Angående Basic Instinct 2 - så är jag nog överens med er allihop. Fast jag återkommer till betyg på filmen när jag sett den.

Nytt sedan sist:

For Your Eyes Only

Yamato

Final Call

Under ytan

Ray

Mumien - återkomsten

Coming to America

Girl, Interrupted

The Thing

Rakii

Sure, filmen var nog en stor hit då det begav sig och gav Voerhooven (skiter i stavningen nu) ett namn inom branschen så han kunde göra Total Recall sen men tycker ändå att filmen lever på lite för tunnt manus och tråkig intrig som inte riktigt känns spännande någonsin. Stone är ju okej i rollen som psykopat men Douglas kändes som vanligt platt och felcastad, annat hade det nog varit om Brian de Palma hade regisserat som han visade sig göra utmärkt utav erotisk thriller iochmed Body Double från ´84. Ang. Stone och kvinnor i allmänt tycker jag de flesta blir vackrare med åren, inte räknat in ungdomar eller tanter över +50, men diträknat medelålderskvinnor alltså.

Ok tant över 50 men vacker tycker jag i a f

tjena. fel tråd att skriva i, jag är ledsen.

är det någon som vet var man kan köpa den fina serien familjen macahan någonstans? svensk som utlänskt spelar ingen roll, så länge dem pratar engelska :)

Kan ni även säga i vilken tråd jag borde ha skrivigt denna fråga så jag vet till nästa gång.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...