Jump to content

DVDnytt

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inte köpt film på länge så blev några till idag, 15 från Discshop för 149:- för en importutgåva och sen den hett efterlängtade Anita - Ur en tonårsflickasdagbok från SubDVD-butiken i stan för 159:-, ser fram emot båda väldigt mycket.

• Moderator
Inte köpt film på länge så blev några till idag, 15 från Discshop för 149:- för en importutgåva och sen den hett efterlängtade Anita - Ur en tonårsflickasdagbok från SubDVD-butiken i stan för 159:-, ser fram emot båda väldigt mycket.
Ska bli kul att höra vad du tycker om Anita.... Gillade den själv väldigt mycket.

Var på Öland i år igen och fann att den där bra DVD utförsäljningsbutiken var ganska bantad... tyvärr! Men jag hittade några filmer, bla. Dresen 49:- (99:- på CDON...) , Frankie Starlight (underbar film med Matt Dillon) 49:- (utgått enligt Discshop, sån tur att jag fick tag i den när den fanns!), Sword of honor 49:- (149:- på CDON...).

Tanken var egentligen att jag skulle köpa alla Babycart-filmerna på någon fin gammal oklippt vhs-samlingsutgåva men fick nöja mig med David Cronenbergs långfilmsdebut Frossa i stället då Babycart var redan såld, men ingen missnöjd min här ändå. 99:- gick kalaset på, ska avnjutas i helgen.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...