Lorenzo Lamas Skriven 13 September, 2007 Report Share Skriven 13 September, 2007 Inhandlade The Crying Game för 99 kr på Coop. Har inte sett den filmen, ser lite fram emot den. Ojoj... kommer ihåg när jag såg den första gången (på Bio) och alla sa att "har ni sett den så berätta inte det där för någon"! Och faktiskt, det var ingen som berättade det där och det blev en lite chock. Tror dock inte att det skulle chocka mig lika mycket idag dock... MEN en bra film är det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 13 September, 2007 Ah... så vet jag att det finns ett... det där... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 13 September, 2007 Report Share Skriven 13 September, 2007 Hadde åsså hört att det var nått speciellt med filmen och satt och gissade hela filmen vad det kunde vara och hej och hå vad jag var fel ute. Har precis beställt säsong 5-11 av mash. 99 kr st på cdon Fick idag Lorenzos favvo Stand by me samt Se upp för dårarna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 14 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 14 September, 2007 Stand By Me är en mycket bra film. Väldigt insiktsfull och mycket igenkännande i den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 14 September, 2007 Report Share Skriven 14 September, 2007 Stand By Me är en mycket bra film. Väldigt insiktsfull och mycket igenkännande i den. Jo det är en mycket bra film men det finns inget igenkännande för min del what so ever Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 14 September, 2007 Report Share Skriven 14 September, 2007 Pans Labyrint Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 18 September, 2007 Report Share Skriven 18 September, 2007 Några nybeställda filmer från Discshop: 2 för 199:- Din morsa också! (2001) La notte di San Lorenzo (1982) Min Vänstra Fot (1989) - 129 :- Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 18 September, 2007 Report Share Skriven 18 September, 2007 Dead man Nära livet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 19 September, 2007 Report Share Skriven 19 September, 2007 Stand By Me är en mycket bra film. Väldigt insiktsfull och mycket igenkännande i den. Läste att om man gillar stämningen i Stand by me så skulle man gilla Mean Creek. Stämmer det? Någon som sett den? Ser att den går på runt hundringen på CDON, men har bestämt för mig att Ginza brukade sälja den för typ 29 spänn... finns dock inte kvar där nu. Och ja, Stand by me är en av mina personliga favvisar. En film som man kan se hur många gånger som helst utan att tröttna på den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 19 September, 2007 Report Share Skriven 19 September, 2007 Stand By Me är en mycket bra film. Väldigt insiktsfull och mycket igenkännande i den. Läste att om man gillar stämningen i Stand by me så skulle man gilla Mean Creek. Stämmer det? Någon som sett den? Ser att den går på runt hundringen på CDON, men har bestämt för mig att Ginza brukade sälja den för typ 29 spänn... finns dock inte kvar där nu. Och ja, Stand by me är en av mina personliga favvisar. En film som man kan se hur många gånger som helst utan att tröttna på den. Javisst påminner Stand By Me och Mean Creek varandra handlingsmässigt. Tycker att Mean Creek är en mörkare historia medans Stand By Me har mycket mera charm och feelgood känsla vilket Mean Creek saknar helt. Jag gillade iaf båda, tycker absolut att du kan se Mean Creek Lamas! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 19 September, 2007 Report Share Skriven 19 September, 2007 Bestämde mig då jag köpte en t-shirt på SubDVD här i Stockholm att köpa lite film samtidigt och bortsett ifrån Rapport från Stockholms sexträsk på VHS så blev det Sängkamrater med Christina Lindberg och Ruggero Deodatos terrorraffell House on the edge of the park på DVD. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 19 September, 2007 Report Share Skriven 19 September, 2007 Gjorde även en beställning på Ginzas 49-rea: A Love song for Bobby Long (Travolta och Scarlett Johansson briljerar) Romeo + Juliet (Gammal favorit) Hard Target (John Woo regisserar Van Damme) A blade in the dark (Giallo av Lamberto Bava) En djävulsk romans (Gillade den skarpt som yngre, kul att se hur den blivit på äldre dar) Allt för 274:- Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 20 September, 2007 Report Share Skriven 20 September, 2007 Gjorde även en beställning på Ginzas 49-rea:A Love song for Bobby Long (Travolta och Scarlett Johansson briljerar) Romeo + Juliet (Gammal favorit) Hard Target (John Woo regisserar Van Damme) A blade in the dark (Giallo av Lamberto Bava) En djävulsk romans (Gillade den skarpt som yngre, kul att se hur den blivit på äldre dar) Allt för 274:- Inte mycket naket här Rakii Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 September, 2007 Report Share Skriven 20 September, 2007 Mission Impossible och Girl next door för 99:- Mission Impossible 3 med Aftonbladet för 59:- Bruce Lee-box med 5 filmer för 299:- Enter the Dragon (2-disc) och The Bourne Identity (Extended) för 199:- Sen blev det Sudden Death till van Damme-samlingen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 September, 2007 Report Share Skriven 20 September, 2007 Rakii Haha imponerad att det ens finns nån som ger sig på en van Damme samling. Fick en eftersläntrare idag. Surviving th game Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.