Moderator Manetheren Skriven 5 November, 2007 Moderator Report Share Skriven 5 November, 2007 Håller helt med om Instängd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
doubleo Skriven 5 November, 2007 Report Share Skriven 5 November, 2007 Håller helt med om Instängd. Jag håller inte alls med, mer humor än skräck. Berlin Alexanderplatz (6-disc) (Import) 995:- Miami Vice - Säsong 2 (6-disc) 249:- Båda från Discshop. Nu ska de bara dyka upp här hemma också, längtat efter det här ett bra tag .. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 6 November, 2007 Moderator Report Share Skriven 6 November, 2007 Håller helt med om Instängd. Jag håller inte alls med, mer humor än skräck. Humor? Det där får du förklara. Antar att vi pratar om The Decent och inte den andra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
doubleo Skriven 6 November, 2007 Report Share Skriven 6 November, 2007 Jag svarade Här för att undvika off-topic i den här tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 7 November, 2007 Report Share Skriven 7 November, 2007 Igår fick jag hem den limiterade (till 1000 st) Saw 1+2 boxen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 7 November, 2007 Report Share Skriven 7 November, 2007 Idag fick jag äntligen hem den svenska dvd-utgåvan av Quentin Tarantino's biljakts-slasher Deat Proof. Fodralet är riktigt snyggt precis som jag trodde och utgåvan innehåller två diskar där den ena är fylld med små inspelningsdokumentärer. Det är helt klart det mest sevärda extramaterialet som släppts till en Tarantino-film hittills. Det mesta och bästa handlar om filmens biljakter och alla stuntsen. Det är kul att se hur Tarantino samlat ihop en bunt med stunt-legender för att spela in den spektakulära biljakten i slutet! Sedan ägnas det även mycket tid åt huvudrollerna Zoe Bell (asfrän stuntkvinna och karaktär) och förstås Mr. Stuntman Mike himself, Kurt Russell. Nu väntar jag på att Planet Terror ska släpas också så att de kan stå back-to-back i min filmhylla! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 11 November, 2007 Report Share Skriven 11 November, 2007 Jag har köpt lite filmer denna månad: Dvd: The Promise Death Proof (2-Disc) Twin Peaks Säsong 1 Blue-Ray: Spiderman 3 (2-Disc) Die Hard Pirates of the Caribean 2 (2-Disc) Pirates of the Caribean 3 (2-Disc) Letters from Iwo Jima Rocky Balboa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 15 November, 2007 Report Share Skriven 15 November, 2007 Nytt i hyllan: Motorsågsmassakern (2-Disc) Old Boy (2-Disc) Natural Born Killers (2-Disc) Livet är underbart (Capra) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 19 November, 2007 Report Share Skriven 19 November, 2007 En liten beställnig från DS; Rebecca 69 kr Dinner rush 99 kr Hitchcock collection (5-disc) 399 kr Dagbok från en motorcykel 99 kr Åklagarens vittne 79 kr Förspillda dagar / Lost Weekend 99 kr Scrubs - Säsong 5 (4-disc) 299 kr Rena rama Rolf Vol 3 59 kr Rena rama Rolf Vol 4 59 kr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 November, 2007 Report Share Skriven 20 November, 2007 En liten beställnig från DS; Rebecca 69 kr Dinner rush 99 kr Hitchcock collection (5-disc) 399 kr Dagbok från en motorcykel 99 kr Åklagarens vittne 79 kr Förspillda dagar / Lost Weekend 99 kr Scrubs - Säsong 5 (4-disc) 299 kr Rena rama Rolf Vol 3 59 kr Rena rama Rolf Vol 4 59 kr fan Plox nu lurade du mej att skicka en beställning. Sist jag sökte dinner rush hade den utgått har jag för mej. Vart iaf Dinner rush Blood diamond Jurassic park 1-3 Välkommen till familjen Abyss samt bokade day watch som släpps i januari Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 November, 2007 Report Share Skriven 20 November, 2007 Stabilt Ingo, Dinner Rush har jag velat se länge, sägs vara alla kockars favoritfilm också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
doubleo Skriven 20 November, 2007 Report Share Skriven 20 November, 2007 The Life of David Gale House of voices (mest för det snygga omslaget ) The Brood Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 20 November, 2007 Report Share Skriven 20 November, 2007 DVD-köp som jag ser fram emot med iver är: Twin Peaks - Guldboxen (10-discutgåva som preliminärt släpps den 28:e) The Shining - Special Edition (2-disc, släpps den 19:e december) 2001: A Space Odyssey - Special Edtition (2-disc, släpps den 19:e december) Planet Terror (2-disc, släpps den 5:e december) Längtar!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 November, 2007 Report Share Skriven 20 November, 2007 Stabilt Ingo, Dinner Rush har jag velat se länge, sägs vara alla kockars favoritfilm också. Jag har sett den förut och gillade den då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 21 November, 2007 Report Share Skriven 21 November, 2007 The Life of David Gale House of voices (mest för det snygga omslaget ) The Brood Lustigt, jag köpte också The Brood igår. Mycket bra pris hos cd-wow. En annan lustig sak är att jag har köpt The Brood en gång tidigare (fast R1) och sedan sålt den. Nu kom jag på att jag ville ha den ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.