Plox Skriven 23 Maj, 2008 Report Share Skriven 23 Maj, 2008 Jag skulle gärna ha din agent-tjänst och din agent-lön czech... Du kanske kan rekommendera mig till byrån? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 25 Maj, 2008 Report Share Skriven 25 Maj, 2008 Jag med, jag med! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 2 Juni, 2008 Filmstar Report Share Skriven 2 Juni, 2008 Beställde precis följande två filmer och utgåvor för 140 kr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 2 Juni, 2008 Report Share Skriven 2 Juni, 2008 Beställde Oz-Säsong 4 (6 disc) på CDON, lätt en av de bästa säsongerna av världens bästa serie. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 15 Juni, 2008 Report Share Skriven 15 Juni, 2008 Fick ett par nya när man fyllde år: 30 Days of Night På Smällen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 15 Juni, 2008 Report Share Skriven 15 Juni, 2008 Nytt; Oz - Säsong 5 (3 disc) Synd bara att man får vänta flera månader nu innan sjätte och sista säsongen släpps. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 19 Juni, 2008 Report Share Skriven 19 Juni, 2008 Köpte lite film på Discshop: Samurai assassin (Uncut) Samurai rebellion (Uncut) Shogun Assassin (Uncut) Lady Snowblood 2: Love Song of Vengeance Lady Snowblood: Blizzard from the Netherwood Futurama: Bender's Big Score Zodiac: Director's cut (Blu-ray) Alfred Hitchcock - Prestige collection Pongo och de 101 dalmatinerna Rasmus på luffen Ronja Rövardotter Abyss Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Wanted Dead or Alive - Säsong 1 del 1 Wanted Dead or Alive - Säsong 1 del 2 Wanted Dead or Alive - Säsong 1 del 3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 21 Juni, 2008 Report Share Skriven 21 Juni, 2008 Köpte nyss Da Vinci Koden - Limited Giftset på Cdon för 99 spänn. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 7 Juli, 2008 Report Share Skriven 7 Juli, 2008 Beställde några dvds idag. There will be blood (149:- från discshop) Blissfully yours (€14 från play) The Big heat (€7 från play) Körkarlen (€15.50 från play) Är nöjd med de beställningarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galvatron Skriven 8 Juli, 2008 Report Share Skriven 8 Juli, 2008 Legend och Secret Of My Success (Nyckeln Till Framgång) Legend - 59 kr från Ginza Secret Of My Success - 99 kr från Discshop Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 11 Juli, 2008 Report Share Skriven 11 Juli, 2008 Har gjort en beställning på Amazon och detta blev det... Picnic at Hanging Rock - Criterion Collection Min andra Criterion-film ska bli spännande att äntligen få se efter det jag läst om den. Drive-In Double Feature: Undertaker And His Pals (1966) / Carnival Of Blood (1970) Jag får visst inte nog av exploitation-filmer. Jag gillade att andra filmen utlovade en restaurang där kockarna driver med gästerna och i hemlgihet serverar människor på menyn, hehe. Carnival of Blood är i sin tur gjord av en kille (Leonard Kirtman) som enligt förteckningen gjort porrfilmer med så extremt smarta namn som Little often Annie, Santa Claus comes twice och Around the world in 80 ways. Drive-In Movie Classics (50 Movie Pack) Absolution Beast from Haunted Cave Black Hooker Breakout from Oppression Count Dracula and His Vampire Bride Country Blue Creeper Creepers Day of the Panther Death By Dialogue Devil with Seven Faces, The Don't Look in the Basement Don't Open Till Christmas Fiend Firing Line, The Going Steady Guy from Harlem, The Horror of the Zombies I Wonder Who's Killing Her Now? In Hot Pursuit Invasion of the Bee Girls Island Monster, The Jive Turkey Katie's Passion Lazarus Syndrome, The Legacy of Blood Legend of Big Foot Mad Dog Mama Dracula Manipulator, The Murder Mansion, The Night Train to Terror Prime Time Prisoner of the Lost Universe Rattlers Savage Journey Savage Weekend Shock Slave of the Cannibal God Snowbeast Spare Parts Throw Out the Anchor TNT Jackson Trauma Treasure of Tayopa Unsane Vengeance of the Zombies Voodoo Black Exorcist Werewolf vs. Vampire Women, The Women of Devil's Island Denna box kostade pinsamma 12.99 dollar och det är det värt med så många intressanta filmer! Dessutom köpte jag CD'n Polish Night Music, som innehåller fyra lååånga spår med experimentiell stämningsmusik av David Lynch och en polsk musiker. Jag har hört lite av den förut och jag älskar verkligen att lyssna på sån här musik innan jag somnar (på skvian står det till och med "play after dark") och musiken påminner om den i Mullholland Drive och Inland Empire. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 15 Juli, 2008 Report Share Skriven 15 Juli, 2008 Satte mig och titta runt lite på cdon och kunde inte hålla mig. Även om jag är pank och arbetslös så bestämde jag mig för att beställa några filmer som saknades. Beställde endast filmer som det var extrapris på för att försöka hushålla med den lilla summa pengar som fanns till godo. Lars Von Trier: Europa Trilogy (4 disc) 99:- Sökte på Lars von Trier och såg att det var extrapris och det var egentligen det som fick mig att beställa. Lars von Trier är en favorit och Europatrilogin är bland det vassaste som gjorts och trilogin var några av dem få godbitar från danskjäveln som fattades. Den blå / vita / röda filmen Box (3 Disc) 149:- Sedan tidigare hade jag Den blå filmen i hyllan men de resterande två filmerna saknades. Det var helt enkelt billigare och snyggare att ha en box än att köpa de två resterande filmerna. Nu är det bara vänta tills pengar finns för Dekalog och Veronikas Dubbelliv. För er som inte sett något av Kieslowski rekommenderar jag starkt hela Frihetstrilogin. The Departed - Special Edition (2 disc) 49:- Kunde helt enkelt inte hålla mig när filmen kostade så pass lite. Scorsese förtjänade en Oscar, men tyvärr inte för denna film. Infernal Affairs är en mycket bättre film och Scorsese ska inte syssla med remakes. Men ändå en mycket bra film. Natural Born Killers - Director's Cut 59:- Lånade ut filmen till en polare som i sin tur lånade ut den till någon tjomme som jag inte ens vet namnet på. Tänkte att jag behövde ha den i hyllan för att ha ett rent samvete. En av de bästa filmerna från USA under 90-talet och enligt mig Oliver Stones absolut bästa.... eller det kanske Plutonen är men hur som helst. 4 månader, 3 veckor & 2 dag 169:- Köpte denna film på Åhléns igår för ett presentkort jag fick för ett bra tag sedan. En film som jag tycker borde vara i alla cineasters filmsamling. Blev helt tagen när jag såg filmen på bio. Förra årets bästa film. Blir intressant och se vad Cristian Mungiu hittar på här näst. Kan bli svårt att toppa detta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 16 Juli, 2008 Report Share Skriven 16 Juli, 2008 Velat se 4 månader,...ett tag nu. Ska köpa den. MK47 är du på filmtipset? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 16 Juli, 2008 Report Share Skriven 16 Juli, 2008 Velat se 4 månader,...ett tag nu. Ska köpa den. MK47 är du på filmtipset? Nej, det är jag inte. Besökt sajten men har aldrig gillat upplägget Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 16 Juli, 2008 Report Share Skriven 16 Juli, 2008 Velat se 4 månader,...ett tag nu. Ska köpa den. MK47 är du på filmtipset? Nej, det är jag inte. Besökt sajten men har aldrig gillat upplägget Ok, det funkar bra annars tycker jag. Får många bra tips. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.