Lestat Skriven 2 November, 2003 Report Share Skriven 2 November, 2003 The end of the world Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
topsy Skriven 5 November, 2003 Report Share Skriven 5 November, 2003 Alla barnen gick över vägen utom Rolf han satt i kylaren på en golf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Ooo... några riktigt dåliga: - Vet du vilket världens största djur är? - ?? - Det måste vara en orm... för den är ju en-orm... - Vilka otäcka rivsår du har! Vad har du gjort? - Jag var och badade. - ?? - Det var klor i vattnet. - Vilken kelsjuk gås du har! - Ja, det är en umgås. Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Ooo... några riktigt dåliga: - Vet du vilket världens största djur är? - ?? - Det måste vara en orm... för den är ju en-orm... - Vilka otäcka rivsår du har! Vad har du gjort? - Jag var och badade. - ?? - Det var klor i vattnet. - Vilken kelsjuk gås du har! - Ja, det är en umgås. Dewil De var ju jätteroliga ju, Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Ooo... några riktigt dåliga: - Vet du vilket världens största djur är? - ?? - Det måste vara en orm... för den är ju en-orm... - Vilka otäcka rivsår du har! Vad har du gjort? - Jag var och badade. - ?? - Det var klor i vattnet. - Vilken kelsjuk gås du har! - Ja, det är en umgås. Dewil De var ju jätteroliga ju, Dewil Jo, men så har du alltid haft forumets mest rubbade humor, roadwarrior Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Riktigt dåliga historier: Engelska bankirer kallas även pundhuvuden. Innan påsk är judarnas matvanor fasta. Känd polischef : "Vi utreder mörkrets inbrott." Kan man kalla en bilmekaniker för åklagare? Vår klockmästare var ur-usel. - Picasso misslyckades med sitt sista konstverk. - Ja, han gjorde en tavla. - Dricker du mycket sprit? - Absolut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Kan man kalla en bilmekaniker för åklagare? Fattar inte den. Annars var det rätt typiska "dåliga-vitsar" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Kan man kalla en bilmekaniker för åklagare? Fattar inte den. Annars var det rätt typiska "dåliga-vitsar" åk lagare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Kan man kalla en bilmekaniker för åklagare? Fattar inte den. Annars var det rätt typiska "dåliga-vitsar" åk lagare HÖHÖHÖ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 Lilla Pelle väntar otåligt utanför badrummet på att hans storasyster Lisa, som för övrigt går i högstadiet, skall komma ut ur duschen. När hon äntligen kommer ut, inlindad i en handduk, säger Pelle; - Lisa, får jag se dig naken? - Nej, vad är det för larv, svarar hon. - Men snälla, jag måste få se dig. - Sluta dumma dig, du har ju sett mig massvis med gånger förut. - Men Lisa snälla, ber han gråtfärdigt. Storasyster Lisa öppnar handduken och blottar sig för brodern, som suckar av lättnad. Lisa sveper åter handduken om sig och frågar vad det hela gällde. - De stora killarna i skolan pratade om att du fått kuk i helgen ... Funny Video... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 14 November, 2003 Report Share Skriven 14 November, 2003 HAHAHAHAHAHAHAHA........serien var ju askul!!!! HAHA The matrix då . SINNESJUKDOM....AHAHHAHDGAYDGUYAGDUYAGD Gooogo There's 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't There's no place like 127.0.0.1 Det finns tre sorters människor, de som kan räkna och de som inte kan räkna ÄT MITT BLOD Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Innan påsk är judarnas matvanor fasta. Det är väl de kristnas matvanor som är fasta innan påsk? I övrigt slår jag till med min favoritvits. Det är mot bättre vetande jag publicerar den här, eftersom jag anser att denna är en av de mest lysande vitsar som någonsin skapats. Inte alls dålig, bara torr och väldigt mångbottnad. - Vad är höjden av dumhet? - ?? - Det är när en stor gris ligger i en dypöl, röker en fet cigarr och låtsas att han är världens största ångbåt. Dewil, så allvarlig som man kan bli Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Riktigt dåliga historier del 2: - Varför tycker du inte om öknen? - Min humor blir så torr. - Kom du in på snickarnas julfest? - Nej, det var fullspikat. - Lejonhannen är tyst idag. - Ja, han tiger. - Varför köpte du inte brandsläckaren? - Den såg så skum ut. - Varför har samen en filt på sig? - Det är ju ett lapptäcke! - Doktorn, doktorn, min son tror att han är en kyckling! - Hur länge har han trott det? - I ungefär sex månader. - Varför har ni inte kommit tidigare? - Vi behövde äggen. - Kan du telegrafi? - Ja, det lärde jag mig i morse. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Moahaaha, vad får du allt ifrån? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.