Achtung Skriven 25 November, 2003 Report Share Skriven 25 November, 2003 snyft Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 November, 2003 Report Share Skriven 25 November, 2003 Jag vet hur det känns, än gång när jag ville ha en film så fanns inte den i affären. Visst är det hemskt! Och afrikaner klagar på att de inte får någon mat....hallå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 25 November, 2003 Report Share Skriven 25 November, 2003 Jag älskar amerikansk mentalitet... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 29 November, 2003 Report Share Skriven 29 November, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 1 December, 2003 Report Share Skriven 1 December, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 1 December, 2003 Report Share Skriven 1 December, 2003 Nu e det jul igen och Nu e det jul igen...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 2 December, 2003 Report Share Skriven 2 December, 2003 Oj oj oj. Inte bra att förlora här... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 3 December, 2003 Report Share Skriven 3 December, 2003 Jag vill bara påpeka att det inte finns någon mer obekvämt, jobbigare, hemskare än folk som drar skitdåliga vitsar som suger hårt, och förväntar sig att man ska skratta. Först kollar man på 'skämtdragaren' och tänker inte skratta, men så får man dåligt samvete och ger ifrån sig ett ljud som låter: Ha ha.....ha...ha..ha.... 'Skämtdragaren tittar på dig med förakt i blicken och säger.. Det värsta jag vet är folk som skrattar åt skämt som de inte tycker är roliga.. Gud vad förväntar sig människor av en........ p.s: Råkade ut för det idag, och inte bara en gång.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 3 December, 2003 Report Share Skriven 3 December, 2003 Jag vill bara påpeka att det inte finns någon mer obekvämt, jobbigare, hemskare än folk som drar skitdåliga vitsar som suger hårt, och förväntar sig att man ska skratta. Först kollar man på 'skämtdragaren' och tänker inte skratta, men så får man dåligt samvete och ger ifrån sig ett ljud som låter: Ha ha.....ha...ha..ha.... 'Skämtdragaren tittar på dig med förakt i blicken och säger.. Det värsta jag vet är folk som skrattar åt skämt som de inte tycker är roliga.. Gud vad förväntar sig människor av en........ p.s: Råkade ut för det idag, och inte bara en gång.... *garv* Den ska jag köra med! Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 3 December, 2003 Report Share Skriven 3 December, 2003 (ändrad) ...och förövrigt så anser jag att [ringen]bör förstöras Den var bra, Achtung - riktigt bra! Och för övrigt gillar jag CD-klippet från vilken tidning det nu var. Där pratar vi verkligen nyhetstorka av ökenformat... Ändrad 3 December, 2003 av Jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 4 December, 2003 (ändrad) Avdelningen pinsamt! Mate_Match.doc Ändrad 4 December, 2003 av Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 4 December, 2003 Report Share Skriven 4 December, 2003 Avdelningen pinsamt! "What? Like the back of a Volkswagen?" Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 4 December, 2003 Report Share Skriven 4 December, 2003 Avdelningen pinsamt! Det där var bland det roligaste jag läst på länge! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Read my lips Roligast: Bush/Blair Love duet och RML Aids. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 10 December, 2003 Report Share Skriven 10 December, 2003 Den här scenen missade jag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.