Lestat Skriven 12 December, 2003 Report Share Skriven 12 December, 2003 VARNING - finns just nu på den svarta marknaden... X_ALTERNATIVE1.HTM Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 15 December, 2003 Report Share Skriven 15 December, 2003 (ändrad) Oupsss.. Såg just att jag redan skrivit om detta....Klantigt! Kan man inte radera sina meddelanden? Ändrad 23 December, 2003 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 16 December, 2003 Report Share Skriven 16 December, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 16 December, 2003 Report Share Skriven 16 December, 2003 Om de Perfekta... Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna. De träffades och eftersom deras förhållande var perfekt gifte de sig. Bröllopet var perfekt och deras liv som gift par var också perfekt. En julafton när det snöade mycket åkte det perfekta paret bil på en slingrande väg och plötsligt såg de någon vid sidan om vägen som verkade fått punktering. Det var jultomten med säcken full av presenter. Eftersom de inte ville göra barnen besvikna erbjöd de jultomten att åka i deras bil för att hinna dela ut presenterna. Och så började de snart dela ut presenterna. Men tyvärr försämrades vädret och de tre råkade ut för en olycka. Bara en av de tre överlevde. Vem? (Tänk först och titta sen på svaret nedan) Givetvis överlevde den perfekta kvinnan. Hon är den enda av de tre personerna som existerar i verkligheten. Alla vet att jultomten inte existerar... och vad kan man säga om de perfekta männen... För kvinnor slutar historien här. Männen kan läsa vidare. Bonus för män: Om jultomten inte finns och den perfekta mannen inte heller finns betyder det att kvinnan körde. Det förklarar olyckan. Och en sak till: Om du är kvinna och läste slutet av historien så bevisar det att: Kvinnor gör aldrig vad de blir åtsagda... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 16 December, 2003 Report Share Skriven 16 December, 2003 Bonus för män:Om jultomten inte finns och den perfekta mannen inte heller finns betyder det att kvinnan körde. Det förklarar olyckan. Moahahaha! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 16 December, 2003 *Varning för grovt språk nedan* ETT BLAD UR HUSTRUNS DAGBOK Lördag-kväll Maken var konstig idag. Vi hade bestänt en träff på NK för att dricka en kopp kaffe. Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingeting om det. Samtalet flöt inte alls, han vara tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick mera tystare platser i carfeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall. Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: Inget speciellt. Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: Det är inget, inget du behöver bekymra dig om. På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra. Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte Varför han inte svarade på min kärleksförklaring. Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit lång bort, som om han inte längre ville hitta mig. Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta. Till slut gick jag och lade mig och maken följde efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar, vi älskade, men han kändes fortfarande långt borta. Kände att jag inte längre orkade, så jag tog upp saken med honom, men märkte att han redan somnat. Grät mig till sömns. Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att han har ett förhållande med någon. Mitt liv är en katastrof. ETT BLAD UR MAKENS DAGBOK: Lördag-kväll AIK förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 16 December, 2003 Report Share Skriven 16 December, 2003 Alla vet att jultomten inte existerar Hrm, just det ja! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 16 December, 2003 Report Share Skriven 16 December, 2003 Det var 3 bögar som satt i en bil En mökade *pssst*, alla skrattade och tyckte att det luktade äkligt. Den andra mökade *psst*, då skratta alla. Den tredje mökade också *pruttprutt*. Då sa de andra 2, haha du är oskuld. PruttPrutt = pladdermök ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 16 December, 2003 Report Share Skriven 16 December, 2003 Haha Lite rolig är den. ArA 1653768.jpe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 20 December, 2003 Report Share Skriven 20 December, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 21 December, 2003 Report Share Skriven 21 December, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 22 December, 2003 Report Share Skriven 22 December, 2003 Den där såg jag också när jag surfade omkring och letade material till ett skolarbete. Vad är oddsen för att man ska se samma bild igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 23 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 23 December, 2003 Hehe, den var skojjig. Och inte helt osann heller! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 23 December, 2003 Report Share Skriven 23 December, 2003 Hrm.. Detta är ett bevis på att tomten INTE existerar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 24 December, 2003 Report Share Skriven 24 December, 2003 Tsss....Off The Ground, du har uppenbarligen inte sett Buffy the vampireslayer, man kan faktiskt återuppväcka de döda... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.