Jump to content

Dåliga skämt


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om de Perfekta...

 

Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna.

De träffades och eftersom deras förhållande var perfekt gifte de sig.

Bröllopet var perfekt och deras liv som gift par var också perfekt.

 

En julafton när det snöade mycket åkte det perfekta paret bil på en

slingrande väg och plötsligt såg de någon vid sidan om vägen som

verkade fått punktering.

Det var jultomten med säcken full av presenter.

Eftersom de inte ville göra barnen besvikna erbjöd de jultomten att

åka i deras bil för att hinna dela ut presenterna.

Och så började de snart dela ut presenterna.

Men tyvärr försämrades vädret och de tre råkade ut för en olycka.

 

Bara en av de tre överlevde. Vem?

 

(Tänk först och titta sen på svaret nedan)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Givetvis överlevde den perfekta kvinnan.

Hon är den enda av de tre personerna som existerar i verkligheten.

Alla vet att jultomten inte existerar... och vad kan man säga om de

perfekta männen...

 

För kvinnor slutar historien här. Männen kan läsa vidare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonus för män:

Om jultomten inte finns och den perfekta mannen inte heller finns

betyder det att kvinnan körde. Det förklarar olyckan.

 

Och en sak till:

Om du är kvinna och läste slutet av historien så bevisar det att:

Kvinnor gör aldrig vad de blir åtsagda...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

*Varning för grovt språk nedan*

 

ETT BLAD UR HUSTRUNS DAGBOK

Lördag-kväll

Maken var konstig idag. Vi hade bestänt en träff på NK för att dricka en kopp kaffe.

Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite

sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingeting om det.

 

Samtalet flöt inte alls, han vara tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick

mera tystare platser i carfeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.

Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: Inget speciellt.

 

Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: Det är inget, inget du behöver

bekymra dig om.

 

På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra.

Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte Varför han inte svarade på min kärleksförklaring.

 

Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit lång bort, som om han inte längre ville hitta mig.

Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta.

 

Till slut gick jag och lade mig och maken följde efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar, vi älskade, men han kändes fortfarande långt borta.

 

Kände att jag inte längre orkade, så jag tog upp saken med honom, men märkte att han redan somnat.

 

Grät mig till sömns.

 

Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att han har ett förhållande med någon.

Mitt liv är en katastrof.

 

 

ETT BLAD UR MAKENS DAGBOK:

Lördag-kväll

AIK förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Det var 3 bögar som satt i en bil

En mökade *pssst*, alla skrattade och tyckte att det luktade äkligt.

Den andra mökade *psst*, då skratta alla.

Den tredje mökade också *pruttprutt*.

 

Då sa de andra 2, haha du är oskuld.

 

PruttPrutt = pladdermök

 

ArA

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...