Jump to content

Ishockey

Czechflash

Rekommenderade inlägg

• Filmstar

Välförtjänt HV vinst. Nu måste det bli guld. Hoppas på fyra raka så att jag kan resa bort med HV som vinnare...De är det klart bästa laget i år, speciellt i slutspelet. Jag blir riktigt arg om de förlorar finalen, men det kan de bara inte göra. Dock har Färjestad alltid tur, så inget är säkert.

• Svar 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Välförtjänt HV vinst. Nu måste det bli guld. Hoppas på fyra raka så att jag kan resa bort med HV som vinnare...De är det klart bästa laget i år, speciellt i slutspelet. Jag blir riktigt arg om de förlorar finalen, men det kan de bara inte göra. Dock har Färjestad alltid tur, så inget är säkert.

Åh Herregud!! HV 71 I FINAL[/size=14]...så underbart.

Såg bara sista halvlek+förlängning eftersom jag var borta men usch så intesivt och äckligt jämt det var. Iofs hade Hv hela tiden trycket men ändå, ett tur mål från frölunda kunde ju slippa in....mmm så underbart!!

Är det bara jag på forumet som håller på Hv 71 heltid?

• Filmstar

Halvlek ? Perioder har man i ishockey, roadie. Om du är HV-fan på heltid måste du veta sånt :smartass:

Skämt å sido, jag är DIF-are på heltid, men utöver dem är det nog HV jag håller på. Jag gillar hur de spelar och de har verkligen rätt blandning, den som krävs för att vinna.

Så som sagt är valet enkelt i finalen. Hatlaget #1 eller ett lag som jag gillar...

Halvlek ? Perioder har man i ishockey, roadie. Om du är HV-fan på heltid måste du veta sånt  :smartass:

Skämt å sido, jag är DIF-are på heltid, men utöver dem är det nog HV jag håller på. Jag gillar hur de spelar och de har verkligen rätt blandning, den som krävs för att vinna.

Så som sagt är valet enkelt i finalen. Hatlaget #1 eller ett lag som jag gillar...

Tss halvlek finns där man vill det kan finnas och med tanke på att det var fyra perioder kan man ju kalla det en halv halvlek.....

Har inget lag förutom HV alla andra är så förhatliga :D

Halvlek ? Perioder har man i ishockey, roadie. Om du är HV-fan på heltid måste du veta sånt  :smartass:

Tss halvlek finns där man vill det kan finnas och med tanke på att det var fyra perioder kan man ju kalla det en halv halvlek.....

Har inget lag förutom HV alla andra är så förhatliga :D

Här är en till DIF.are på heltid :up:

Jag gilllar inte HV71, men ska man välja mellan de två finallagen så får det som sagt bli dem, hellre än Färjestad, helt klart. Det är alltid roligt när ett lag som inte brukar vinna vinner.... :lol:

• 3 weeks later...
SM-GULD 2004 HV 71

AHAHAHA, kommer precis hem från Jönköping där vi varit och skanderat och skakat bilar. SÅ UNDERBART! 5-0 i sista avgörande kan ju inte bli bättre. Stefan liv spikade ju igen redan i Karlstad förra matchen. AHAHAHAHHA

Fick du biljetter till finalen? Grattis det var inte det lättaste det kan jag intyga. Min bror lyckades få biljetter via ett bussbolag, men inte jag.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...