Filmstar Czechflash Skriven 26 Mars, 2004 Author Filmstar Report Share Skriven 26 Mars, 2004 Välförtjänt HV vinst. Nu måste det bli guld. Hoppas på fyra raka så att jag kan resa bort med HV som vinnare...De är det klart bästa laget i år, speciellt i slutspelet. Jag blir riktigt arg om de förlorar finalen, men det kan de bara inte göra. Dock har Färjestad alltid tur, så inget är säkert. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 26 Mars, 2004 Report Share Skriven 26 Mars, 2004 Jaja. Nu blir det pest eller kolera i final. Vet inte vilket som är värst av dessa två lag... Men jag får väl säga att jag hellre ser HV71 som vinnare, eftersom de inte vunnit på länge, och för att Färjestad inte ska bli ännu mer uppblåsta än vad de redan är.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 26 Mars, 2004 Report Share Skriven 26 Mars, 2004 Välförtjänt HV vinst. Nu måste det bli guld. Hoppas på fyra raka så att jag kan resa bort med HV som vinnare...De är det klart bästa laget i år, speciellt i slutspelet. Jag blir riktigt arg om de förlorar finalen, men det kan de bara inte göra. Dock har Färjestad alltid tur, så inget är säkert. Åh Herregud!! HV 71 I FINAL[/size=14]...så underbart. Såg bara sista halvlek+förlängning eftersom jag var borta men usch så intesivt och äckligt jämt det var. Iofs hade Hv hela tiden trycket men ändå, ett tur mål från frölunda kunde ju slippa in....mmm så underbart!! Är det bara jag på forumet som håller på Hv 71 heltid? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 27 Mars, 2004 Author Filmstar Report Share Skriven 27 Mars, 2004 Halvlek ? Perioder har man i ishockey, roadie. Om du är HV-fan på heltid måste du veta sånt Skämt å sido, jag är DIF-are på heltid, men utöver dem är det nog HV jag håller på. Jag gillar hur de spelar och de har verkligen rätt blandning, den som krävs för att vinna. Så som sagt är valet enkelt i finalen. Hatlaget #1 eller ett lag som jag gillar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 27 Mars, 2004 Report Share Skriven 27 Mars, 2004 Halvlek ? Perioder har man i ishockey, roadie. Om du är HV-fan på heltid måste du veta sånt Skämt å sido, jag är DIF-are på heltid, men utöver dem är det nog HV jag håller på. Jag gillar hur de spelar och de har verkligen rätt blandning, den som krävs för att vinna. Så som sagt är valet enkelt i finalen. Hatlaget #1 eller ett lag som jag gillar... Tss halvlek finns där man vill det kan finnas och med tanke på att det var fyra perioder kan man ju kalla det en halv halvlek..... Har inget lag förutom HV alla andra är så förhatliga Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 27 Mars, 2004 Report Share Skriven 27 Mars, 2004 Halvlek ? Perioder har man i ishockey, roadie. Om du är HV-fan på heltid måste du veta sånt Skämt å sido, jag är DIF-are på heltid, men utöver dem är det nog HV jag håller på. Jag gillar hur de spelar och de har verkligen rätt blandning, den som krävs för att vinna. Så som sagt är valet enkelt i finalen. Hatlaget #1 eller ett lag som jag gillar... Tss halvlek finns där man vill det kan finnas och med tanke på att det var fyra perioder kan man ju kalla det en halv halvlek..... Har inget lag förutom HV alla andra är så förhatliga Här är en till DIF.are på heltid Jag gilllar inte HV71, men ska man välja mellan de två finallagen så får det som sagt bli dem, hellre än Färjestad, helt klart. Det är alltid roligt när ett lag som inte brukar vinna vinner.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 27 Mars, 2004 Report Share Skriven 27 Mars, 2004 Jag känner mig väldigt ensam om att heja på Färjestad här. Hjälp... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 27 Mars, 2004 Report Share Skriven 27 Mars, 2004 Jag känner mig väldigt ensam om att heja på Färjestad här. Hjälp... Ondskan ska krossas! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 27 Mars, 2004 Author Filmstar Report Share Skriven 27 Mars, 2004 Jag känner mig väldigt ensam om att heja på Färjestad här. Hjälp... Ingen hjälp här inte, du är ensam Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 Haha! Så utklassade! Färjestads tur hjälpte inte denna gång. GULD till HV71. Och det var väl förtjänt får man väl medge..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 (ändrad) HV71 spelar bäst ändå vi sjunger HÅÅÅÅÅVEEEE!!! Ändrad 11 April, 2004 av Stonewald Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 HV vann välförtjänt guldet, grattis! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 SM-GULD 2004 HV 71 AHAHAHA, kommer precis hem från Jönköping där vi varit och skanderat och skakat bilar. SÅ UNDERBART! 5-0 i sista avgörande kan ju inte bli bättre. Stefan liv spikade ju igen redan i Karlstad förra matchen. AHAHAHAHHA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 (ändrad) Tyckte att det var bra att HV71 vann.. bra match.. Bra jobbat ArA Ändrad 11 April, 2004 av ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 12 April, 2004 Report Share Skriven 12 April, 2004 SM-GULD 2004 HV 71 AHAHAHA, kommer precis hem från Jönköping där vi varit och skanderat och skakat bilar. SÅ UNDERBART! 5-0 i sista avgörande kan ju inte bli bättre. Stefan liv spikade ju igen redan i Karlstad förra matchen. AHAHAHAHHA Fick du biljetter till finalen? Grattis det var inte det lättaste det kan jag intyga. Min bror lyckades få biljetter via ett bussbolag, men inte jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.