Jump to content

Struntsnack om Tv-serier


Lestat

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Såg klart 24 - säsong 5 igår, händelserik säsong minst sagt. Själv tyckte jag kanske det hände lite för mycket och att det var lite grötigt. En av de svagare säsongerna helt klart.

 

Har under en månads tid också sett 5 säsonger av Dawsons Creek, igår inledde jag säsong 6 - som också är den sista säsongen. Helt klart en fin serie. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I narkotikans spår (The Wire) börjar visas från säsong 1 från och med fredag den 15:e, klockan 00:00. Självklarhet för mig att se denna prisbelönta serie som jag missade men sett några avsnitt från säsong 2 och ser fram emot en spännande och bra thrillerserie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Plox: Kanske lika bra det då serien tappade väldigt mycket i och med säsong 3 och kändes redan i tvåan att det haltade lite, tråkigt nog fick inte karaktärerna spela ut sina roller så dom utveklades mer än Seth och blev lite att serien gick på tomgång många avsnitt och man sett det hela i tidigare avsnitt, 3 säsonger hade räckt gott och väl.

Link to comment
Share on other sites

Men tycker ändå det kommer att bli tomt utan OC.

 

Njae, beror nog mer på vem man frågar i så fall men tror ungdomarna som gillar serien kommer bli besvikna men själva sättet det är gjort på har man sett tidigare, se bara på Dawnson´s Creek, One Tree Hill och Beverly Hills så jag tror man klarar sig utan serien och kan gott se om säsong 1 igen. Finns ju ändå bra serier som går nu medans favoriterna gott bort, själv gottar jag mig i The Wire som går i repris och Entourage, båda från tv-seriernas mecka, HBO.

 

Sen ska jag bara påminna om att första delen av Twin Peaks säsong 2 släpps på dvd i slutet av månaden!

Link to comment
Share on other sites

Men tycker ändå det kommer att bli tomt utan OC.

 

Njae, beror nog mer på vem man frågar i så fall men tror ungdomarna som gillar serien kommer bli besvikna men själva sättet det är gjort på har man sett tidigare, se bara på Dawnson´s Creek, One Tree Hill och Beverly Hills så jag tror man klarar sig utan serien och kan gott se om säsong 1 igen. Finns ju ändå bra serier som går nu medans favoriterna gott bort, själv gottar jag mig i The Wire som går i repris och Entourage, båda från tv-seriernas mecka, HBO.

 

Sen ska jag bara påminna om att första delen av Twin Peaks säsong 2 släpps på dvd i slutet av månaden!

 

Det kommer att ta typ en vecka sen startar en ny ungdomsserie.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...