Zoodiack Skriven 14 Juni, 2003 Report Share Skriven 14 Juni, 2003 Saknar Kvinnofängelset omnämnt här! Har aldrig förstått vad kvnnofängelsett gått ut på, är det någon som har lust att förklara... Först när jag slog på det såg det nästan ut som en komediserie men så var dock inte fallet. Vet inte riktigt vad man ska tro... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 14 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 14 Juni, 2003 Saknar Kvinnofängelset omnämnt här! Har aldrig förstått vad kvnnofängelsett gått ut på, är det någon som har lust att förklara... Först när jag slog på det såg det nästan ut som en komediserie men så var dock inte fallet. Vet inte riktigt vad man ska tro... Hallå hallå där, vadå QUOTE The Matrix. Rulla upp lite så får ni se att det är någon annan som drog det där citatet... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 15 Juni, 2003 Filmstar Report Share Skriven 15 Juni, 2003 Kvinnofängelset é lite kult, otroligt hur dom har lyckats hitta så många osnygga skådisar i en och samma serie. Haha, jag har bara råkat se lite nån gång då och då eftersom det gick/går på bästa sändningstid (efter midnatt alltså). Men det måste vara det sämsta som gjorts. Och precis som du skrev, så är de så osnygga och allt känns som en kuliss. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 15 Juni, 2003 Report Share Skriven 15 Juni, 2003 Haha, jag har bara råkat se lite nån gång då och då eftersom det gick/går på bästa sändningstid (efter midnatt alltså). Men det måste vara det sämsta som gjorts. Och precis som du skrev, så är de så osnygga och allt känns som en kuliss. Har väl sett någon snutt ibland, känns som hem till gården eller något liknande, B verkade det iallafall Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 15 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 15 Juni, 2003 Har väl sett någon snutt ibland, känns som hem till gården eller något liknande, B verkade det iallafall Ett stort B till kvinnofängelset, det är just därför det är lite kult över det hela... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 16 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 16 Juni, 2003 Tänkte på att tipsa om en ganska så bra serie som går igång med nya avsnitt. KOMMISSARIE MONTALBANO italienskt kriminaldrama från 2002. SVT1 kl.21:00 ikväll måndag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 24 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 24 Juni, 2003 Det är lite synd att TV3 har underskattat serien "Alla älskar Raymond", genom att låta avsnitten gå så pass sent... Typ strax efter kl.01:00. Helt sjuka relationer som utspelar sig, och det bästa av allt är att det är nästan aldrig någon som skrattar i serien... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 26 Juni, 2003 Report Share Skriven 26 Juni, 2003 Nån mer än jag som kollar på "Morden i Midsomer" på ettan? Jag tycker det är en riktigt bra serie, framförallt de engelska miljöerna är mycket vackra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 26 Juni, 2003 Report Share Skriven 26 Juni, 2003 Och The Matrix som älskar England och brittiska filmer och sådant jättemycket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 29 Juni, 2003 Report Share Skriven 29 Juni, 2003 Nån mer än jag som kollar på "Morden i Midsomer" på ettan? Jag tycker det är en riktigt bra serie, framförallt de engelska miljöerna är mycket vackra. Morden i Midsomer är en jättebra serie! Jag har sett alla avsnitt. De nya avsnitten som går nu är inte lika bra som dem som gick förut! Jag gillar den med åkercirklarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 29 Juni, 2003 Report Share Skriven 29 Juni, 2003 Har precis börjat titta på Twin peaks och har sett piloten och första avsnittet, väldigt stämningsfullt, med coola karaktärer och grymt välgjord musik, som hela tiden styr stämningen. Föresten Jojje, du som verkar lite insatt. I min box står det att det finns 8 episoder, men det ska enligt tvtidningen finnas runt 30 nu när det går på trean och inne på discshop står det att detta är hela säsong 1. Beror det på att man slagit ihop avsnitt eller. Du kan ju pm:a eller något, jag skulle också gjort det men nu blev det här ändå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Descartes Skriven 29 Juni, 2003 Report Share Skriven 29 Juni, 2003 Det är lite synd att TV3 har underskattat serien "Alla älskar Raymond", genom att låta avsnitten gå så pass sent... Typ strax efter kl.01:00. Helt sjuka relationer som utspelar sig, och det bästa av allt är att det är nästan aldrig någon som skrattar i serien... Jag håller med dig Alla älskar Raymond är mycket bra och jag förstår inte hur den kan sändas vid klockan ett på natten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Blir väl hatad här inne nu för all framtid . Men en av mina stora favorit serier är "Vita Huset " . Tycker man blir glad(?) av att se den . Det är dessutom bra skådisar och det känns som man får lite inblick i hur politiken fungerar "over there " (ja , jag vet att det är fiktion ) . Annars e ju Vänner den bästa komediserien genom tiderna . Har följt den sedan det första avsnittet för typ 8 år sedan . 3:e Skiftet är oxå väldigt bra . Gillar att man får följa både Poliser , Brandmän och ambulanssjukvårdare . Man kan säga mycket om USA och deras President . Men de är ena jävlar på att göra TV och Filmer . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 21 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 21 Juli, 2003 Blir väl hatad här inne nu för all framtid .Men en av mina stora favorit serier är "Vita Huset " . Tycker man blir glad(?) av att se den . Det är dessutom bra skådisar och det känns som man får lite inblick i hur politiken fungerar "over there " (ja , jag vet att det är fiktion ) . Nope, inte av mig (hatad alltså ). Gillar också Vita Huset. Bra manus, snitsiga dialoger och repliker så intelligenta att man själv skulle vilja säga dem (typ såna där vältaliga fraser som man möjligtvis kan tota ihop en halvtimme efter att man skulle ha sagt dem). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 22 Juli, 2003 Report Share Skriven 22 Juli, 2003 Tackar för stödet ! ! Visst hade man velat arbeta på en sådan arbetsplats , där alla går runt och småskämtar och pikar varandra ? ? ? SPOILER VARNING ! ! ! Tycker det var synd att de dödade av Mark Harmons rollfigur (Secret Service Agenten ) . Tyckte han var bra i den rollen och det hade varit kul att följa hans romans med C.J. Cregg . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.