Jump to content

Blogg

Rekommenderade inlägg

Tog mig friheten att öppna en ny tråd här.

Vad tycker ni om bloggandet? Inget vidare drag om ni frågar mig. Det verkar som om "gratis filmblogg"-erbjudandet öppnades i maj i år. Rätt många har nappat - så även jag. Men av 21 bloggare är det hela 12 som inte skrivit ett enda (!) inlägg. De nio som har överhuvudtaget bloggat har tillsammans presterat 24 inlägg. På ett halvår. Och det är väldigt glest med kommentarer vilket är en av de stora poängerna med blogg. Ju.

Kan det vara så att man varje gång man är inne och skriver prioriterar trådarna i forumet? Är det rentav dödfött att ha bloggar i anslutning till ett forum som filmsnack.se?

Det har inte riktigt lyft än, nej. Funktionerna är kanske lite för begränsade och jag har inte annonserat bloggtjänsten så mycket på forumet heller.

Många har nog också redan en blogg eller har tröttnat på allt tjat om blogg. Men jag tror säkert att några bloggar kan bli populära här. Om så sker så lyfter jag fram länkar till bästa bloggarna på förstasidan, så ökar säkert intresset.

Om någon har förslag på förbättringar så hör gärna av er till mig.

• 2 weeks later...

Tog mig en stund att fundera ut vad det berodde på. Fixat nu. Jag hade skapat en ny användargrupp som heter Medlem + för att ge lite extra funktioner till sådana medlemmar, glömde helt bort bloggfunktionen då. Kravet för att bli Medlem + är bara att man har skrivit mer än 50 inlägg. Tex kan man posta html-inlägg i nya videodelen av forumet.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...