Jump to content

Killar kolla hit

Czechflash

Rekommenderade inlägg

• Svar 767
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alyssa Milano är med i bl a Förhäxad som går med tv3

Hon va dessutom med i Melrose Place. Typ MP asså... ;)

hm, vågar mig in här...

ah, bruk av förkortningar smittar eller? fast det där fick mig bara att tänka på monty python. abstinens. inte bra.

• 2 weeks later...
Alyssa Milano är med i bl a Förhäxad som går med tv3

Hon va dessutom med i Melrose Place. Typ MP asså... ;)

hm, vågar mig in här...

ah, bruk av förkortningar smittar eller? fast det där fick mig bara att tänka på monty python. abstinens. inte bra.

Nu har vi hört en ny förkotning av mp men förutom att

mp är monthy pyton kan det även vara

mp miljöpartiet och

mp mediaplayer

||

detta är tre mp vilket blir mp3.

Har sett förhäxad ett par gånger men inte riktigt kommit underfund med vom som är alyssa milano, jag menar, i början få man se snabbt vem som är vem men de ser ju lika dana ut iaf två av dem se det är svårt. Sen har serien så jobbiga namn, Pheepe låter som ett fårljud och prue gör att skdespelarinsatserna tycks ganska veka... En brunett jag gillar annars är sandra bullock (om man kan kalla henne för brunett)...

Ändrad av Zoodiack

Har sett förhäxad ett par gånger men inte riktigt kommit underfund med vom som är alyssa milano, jag menar, i början få man se snabbt vem som är vem men de ser ju lika dana ut iaf två av dem se det är svårt. Sen har serien så jobbiga namn, Pheepe låter som ett fårljud och prue gör att skdespelarinsatserna tycks ganska veka...

Om vi ska prata om namn...Du vet ju att jag inte har läst böckerna om b l a LOTR. Men för några dagar sen så kollade jag på just LOTR, och det slutade med att jag kunde namnen på Gandalf,Frodo och Legolas. Resten blev bara ett enda blur i mitt huvud av namn som poppade upp titt som tätt i filmen... :blink:

Jag får kolla på filmen igen... :whistling:

Har sett förhäxad ett par gånger men inte riktigt kommit underfund med vom som är alyssa milano, jag menar, i början få man se snabbt vem som är vem men de ser ju lika dana ut iaf två av dem se det är svårt. Sen har serien så jobbiga namn, Pheepe låter som ett fårljud och prue gör att skdespelarinsatserna tycks ganska veka...

Om vi ska prata om namn...Du vet ju att jag inte har läst böckerna om b l a LOTR. Men för några dagar sen så kollade jag på just LOTR, och det slutade med att jag kunde namnen på Gandalf,Frodo och Legolas. Resten blev bara ett enda blur i mitt huvud av namn som poppade upp titt som tätt i filmen... :blink:

Jag får kolla på filmen igen... :whistling:

!!! :mad2: !!!

LÄS LOTRTRIOLOGIN!!!!!! :

Det finns en tung historia bakom varenda namn här och varje namn har sin speciella betydelse. Att via filmen döma namnen gör den inte rättvisa. Att läsa böckerna och förstå innebörden av personerna, dess namn och dess betydelse är bara ytterligare ett själ till att läsa boken så läs nu, det har du lovat :D :D :D

Ändrad av Zoodiack

• 3 weeks later...

Jag förstår mig inte riktigt på er smak. Sen tyckte jag någon nämnde Julia Roberts, men jag måste väl läst fel..

Hon som spelar T-X i nya Terminator-filmen ser ju rätt bra ut.. milt uttryckt. Fast jag vettifan vad skådespelerskan heter så jag hittar ingen bild. Fast hon ser mycket bättre ut med utsläppt hår än med uppsatt. Men hon är riktigt snygg ändå. :up:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...