Lestat Skriven 12 Juni, 2003 Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Alyssa Milano är med i bl a Förhäxad som går med tv3 Hon va dessutom med i Melrose Place. Typ MP asså... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Juni, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Claire Forlane och Alyssa Milano är ju fina, men däremto tycker jag inte Cameron Diaz är så speciell. Hon verkar dock oerhört trevlig och glad, hehe...Men blond...är mer för brunetter Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 12 Juni, 2003 Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Hyfsad bild på diaz... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Juni, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Då gillar jag nog den andra bilden bättre. Men som sagt, "I'm a sucker for brunettes"... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 12 Juni, 2003 Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Alyssa Milano är med i bl a Förhäxad som går med tv3 Hon va dessutom med i Melrose Place. Typ MP asså... hm, vågar mig in här... ah, bruk av förkortningar smittar eller? fast det där fick mig bara att tänka på monty python. abstinens. inte bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 22 Juni, 2003 Report Share Skriven 22 Juni, 2003 (ändrad) Alyssa Milano är med i bl a Förhäxad som går med tv3 Hon va dessutom med i Melrose Place. Typ MP asså... hm, vågar mig in här... ah, bruk av förkortningar smittar eller? fast det där fick mig bara att tänka på monty python. abstinens. inte bra. Nu har vi hört en ny förkotning av mp men förutom att mp är monthy pyton kan det även vara mp miljöpartiet och mp mediaplayer || detta är tre mp vilket blir mp3. Har sett förhäxad ett par gånger men inte riktigt kommit underfund med vom som är alyssa milano, jag menar, i början få man se snabbt vem som är vem men de ser ju lika dana ut iaf två av dem se det är svårt. Sen har serien så jobbiga namn, Pheepe låter som ett fårljud och prue gör att skdespelarinsatserna tycks ganska veka... En brunett jag gillar annars är sandra bullock (om man kan kalla henne för brunett)... Ändrad 22 Juni, 2003 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 23 Juni, 2003 Report Share Skriven 23 Juni, 2003 Har sett förhäxad ett par gånger men inte riktigt kommit underfund med vom som är alyssa milano, jag menar, i början få man se snabbt vem som är vem men de ser ju lika dana ut iaf två av dem se det är svårt. Sen har serien så jobbiga namn, Pheepe låter som ett fårljud och prue gör att skdespelarinsatserna tycks ganska veka... Om vi ska prata om namn...Du vet ju att jag inte har läst böckerna om b l a LOTR. Men för några dagar sen så kollade jag på just LOTR, och det slutade med att jag kunde namnen på Gandalf,Frodo och Legolas. Resten blev bara ett enda blur i mitt huvud av namn som poppade upp titt som tätt i filmen... Jag får kolla på filmen igen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 23 Juni, 2003 Report Share Skriven 23 Juni, 2003 Kan du skillja på Eomer Eowyn Eothain? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 23 Juni, 2003 Report Share Skriven 23 Juni, 2003 Kan du skillja på Eomer Eowyn Eothain? É dom mé i filmen eller...hmm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 23 Juni, 2003 Report Share Skriven 23 Juni, 2003 (ändrad) Har sett förhäxad ett par gånger men inte riktigt kommit underfund med vom som är alyssa milano, jag menar, i början få man se snabbt vem som är vem men de ser ju lika dana ut iaf två av dem se det är svårt. Sen har serien så jobbiga namn, Pheepe låter som ett fårljud och prue gör att skdespelarinsatserna tycks ganska veka... Om vi ska prata om namn...Du vet ju att jag inte har läst böckerna om b l a LOTR. Men för några dagar sen så kollade jag på just LOTR, och det slutade med att jag kunde namnen på Gandalf,Frodo och Legolas. Resten blev bara ett enda blur i mitt huvud av namn som poppade upp titt som tätt i filmen... Jag får kolla på filmen igen... !!! !!! LÄS LOTRTRIOLOGIN!!!!!! : Det finns en tung historia bakom varenda namn här och varje namn har sin speciella betydelse. Att via filmen döma namnen gör den inte rättvisa. Att läsa böckerna och förstå innebörden av personerna, dess namn och dess betydelse är bara ytterligare ett själ till att läsa boken så läs nu, det har du lovat :D Ändrad 23 Juni, 2003 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 30 Juni, 2003 Moderator Report Share Skriven 30 Juni, 2003 Denise Richards Blev inspirerad när jag såg Undercover Brother. Hon är med där. Har jag sagt det? *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 Juni, 2003 Report Share Skriven 30 Juni, 2003 Ja, man har ju sett wild things också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 1 Juli, 2003 Moderator Report Share Skriven 1 Juli, 2003 Ja, man har ju sett wild things också. Ja visst! *Bugar sig och sämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 1 Juli, 2003 Report Share Skriven 1 Juli, 2003 Mmm....precis 52-53 minuter in i filmen finns det trevliga scener Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fummelstel Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Jag förstår mig inte riktigt på er smak. Sen tyckte jag någon nämnde Julia Roberts, men jag måste väl läst fel.. Hon som spelar T-X i nya Terminator-filmen ser ju rätt bra ut.. milt uttryckt. Fast jag vettifan vad skådespelerskan heter så jag hittar ingen bild. Fast hon ser mycket bättre ut med utsläppt hår än med uppsatt. Men hon är riktigt snygg ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.