Lestat Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Hon som spelar T-X i nya Terminator-filmen ser ju rätt bra ut.. milt uttryckt. Fast jag vettifan vad skådespelerskan heter så jag hittar ingen bild. Fast hon ser mycket bättre ut med utsläppt hår än med uppsatt. Men hon är riktigt snygg ändå. Check this babe dude... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fummelstel Skriven 19 Juli, 2003 Report Share Skriven 19 Juli, 2003 Ögongodis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 21 Juli, 2003 Report Share Skriven 21 Juli, 2003 (ändrad) Min största favorit i nuläget är utan tvekan Monica Bellucci . (Vilket kan ha märkts i tidigare inlägg på annat håll ) . Ändrad 1 Januari, 2004 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 21 Juli, 2003 Report Share Skriven 21 Juli, 2003 (ändrad) En annan underbar kvinna är ju Rhona Mitra Som haft biroller i "Ali G" ,"Beowulf" och "Hollow Man " . Ändrad 3 Oktober, 2003 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
topsy Skriven 21 Juli, 2003 Report Share Skriven 21 Juli, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 21 Juli, 2003 Report Share Skriven 21 Juli, 2003 Håller med Topsy ! Kan inte påstå att man satt helt oberörd när man såg Videon till "I love rock ´n roll " . Brittney i tajta skinnkläder ålar sig över en jävligt snygg båge ..... SCHAAAAAWING ! ! ! ! . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Augusti, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 Hmm, såg just Demi Moore hos Letterman och jag måste ju säga att hon ser väldigt bra ut för att vara 41 ! Hon ser ju ut som en 25-åring. Jag förstår att hon går ut med en ung kille... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 21 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 (ändrad) Czechflash: Du vet det där klippet som de visade från en av hennes tidigare filmer? Hon ser precis likadan ut nu som hon gjorde då, för 20 år sen. Helt otroligt. Carmen Electra ser inte dum ut. Man kan hitta ett par trevliga scener med henne i Scary Movie. Tiffany Amber Thiessen. Melrose Place och Fastlane. EDIT: Ok då, jag byter bild. Ändrad 22 Augusti, 2003 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 21 Augusti, 2003 Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 manlig hållsamhet i all ära... men greeny för freakin out loud.. måste du ge oss nippels??! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Augusti, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 Haha, jag gillar denna gröna figur allt mer. Tack för bilderna ! Electra är helt ok, dock gillar jag inte Amber. Och ja, Greenleaf, hon (Demi) ser likadan ut som i sin första film. Lite action från Charlie's Angels: Lite mer action från Charlie's Angels: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 22 Augusti, 2003 Report Share Skriven 22 Augusti, 2003 jag och en kompis diskuterar: Vilken ängel är snyggast, diaz eller barrymore... Han håller stenhårt på diaz, inget snack. Själv går jag på barrymore, lite vassare. Vad tycker ni... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 22 Augusti, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 22 Augusti, 2003 Zoodiack: Jag skulle välja Demi Moore, men jag vet inte om hon är en "ängel" eller inte. Annars blir det nog Cameron Diaz, även om det inte är någon favorit, så är hon ok. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Tuva Novotny.... åh gud.... är det någon som har någon bra bild på henne? Hittar inga bra... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Augusti, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 28 Augusti, 2003 Tuva Novotny.... åh gud.... är det någon som har någon bra bild på henne? Hittar inga bra... Här har du två iaf... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 29 Augusti, 2003 Report Share Skriven 29 Augusti, 2003 Tuva Novotny.... åh gud.... är det någon som har någon bra bild på henne? Hittar inga bra... Var inne i stan idag i stan och vad fann jag där? Jo nöjesmagasin med rubriken "I huvudet på tuva novotny". Sicket sammanträffande! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.