Pilsk Skriven 30 Augusti, 2003 Report Share Skriven 30 Augusti, 2003 Tuva Novotny.... åh gud.... är det någon som har någon bra bild på henne? Hittar inga bra... Var inne i stan idag i stan och vad fann jag där? Jo nöjesmagasin med rubriken "I huvudet på tuva novotny". Sicket sammanträffande! Herre Allah! Det är som om vi kan läsa varandras tankar....... eller inte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 15 Oktober, 2003 Report Share Skriven 15 Oktober, 2003 Kommer ihåg en till väldigt vacker tjej . Hon heter Carole Davis och spelar Canasta i "Om blickar kunde döda " En tonårsagent-film med Richard Grieco . Hittade inga bilder på denna skönhet på nätet men är det ngn som har en får de gärna lägga in den . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periskop Skriven 30 Oktober, 2003 Report Share Skriven 30 Oktober, 2003 Även om jag är ny här så måste jag ju bara säga att Mary-Kate och Ashley Olsen från gamla huset fullt vuxit till sig och blivit två riktigt fina damer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 Oktober, 2003 Report Share Skriven 30 Oktober, 2003 Hej och välkommen till forumet. Och visst är ser de bra ut...det måste jag säga Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoBody Skriven 2 November, 2003 Report Share Skriven 2 November, 2003 (ändrad) Angelina jolie är helt ok tycker jag ... men Tuva Novotny är ändå bäst.. skit snygg.. inget slår henne.. Ändrad 2 November, 2003 av NoBody Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 3 November, 2003 Report Share Skriven 3 November, 2003 (ändrad) Hittade dessa bilder på imdb på Cindy Margolis , har tydligen varit med i Austin Powers bla. Säger bara - "What a Babe " ! ! ! ! " SCHAAAAWING " ! ! ! ! ! Ändrad 1 Januari, 2004 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eressie Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Nu är jag visserligen tjej, men måste få säga att Nicole Kidman och Liv Tyler är de vackraste kvinnor jag sett. Det kan man väl få säga fast man är tjej?! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
agda Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 ok ja ä åxå tjej å måste hålla med om Nicole Kidman............ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Kidman är vacker, men inte vackrast... Av alla kvinnor i Hollywood så tycker jag att Zeta-Jones är vackrast... Ur en tjejs perspektiv då alltså Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Av alla kvinner i hollywood så tycker jag att Christian Bale är snyggast, hrm kanske, hmm kanske beror på att jag är lite onykter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 15 November, 2003 Report Share Skriven 15 November, 2003 Av alla kvinner i hollywood så tycker jag att Christian Bale är snyggast, hrm kanske, hmm kanske beror på att jag är lite onykter. Nej, jag är spiknykter och tycker likadant Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 November, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 16 November, 2003 Liv Tyler tycker jag nog är mest söt, men vacker också. Nicole Kidman får inte hjärtat att slå, men visst ser hon bra ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 16 November, 2003 Filmstar Report Share Skriven 16 November, 2003 (ändrad) Nu är jag visserligen tjej, men måste få säga att Nicole Kidman och Liv Tyler är de vackraste kvinnor jag sett. Det kan man väl få säga fast man är tjej?! Visst kan du det. Du gjorde det nyss. Filmis har en poäng när det gäller Zeta-Jones. Hon är underbar i Coen-brödernas senaste. Ändrad 16 November, 2003 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 18 November, 2003 Report Share Skriven 18 November, 2003 Come on girls Do you believe in love? 'Cause I got something to say about it And it goes something like this... 2003 MTV VMA. Madonna along with Britney Spears, Christina Aguilera. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 19 November, 2003 Report Share Skriven 19 November, 2003 Hmm the matrix då...din fuling Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.