Jump to content

Killar kolla hit

Czechflash

Rekommenderade inlägg

• Svar 767
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu är jag visserligen tjej, men måste få säga att Nicole Kidman och Liv Tyler är de vackraste kvinnor jag sett. Det kan man väl få säga fast man är tjej?! :)

Nu Klär jag Mig ju Visseligen som en tjej ibland ;) , men jag tycker Russel Crowe e rätt snygg ........

Tack The Matrix för de underbara bilderna . Finns inget sexigare än vackra tjejer som kysser varandra .......... ja .... det skulle väl vara tjejer i nattlinnen som har kuddkrig då ...... eller tjejer som målat naglarna så de måste hjälpa klä av varandra med munnen ...... nej ... Down Boy ! ! ! Down ! ! !

Sorry jag tänkte lite högt igen :P

• 4 weeks later...
Ååå... visst är hon söt, min nya avatar? :wub:

Vem e Hon ? ? ? Inte Isabella va ? ? ? :huh:

Jag tror det är Kylie Minogue...

kylie94_jpg.jpg

Här en liten bonus, och det är faktiskt Kylie även fast det kan vara lite svårt att se det om man inte varit där såklart... :P

kylie81_jpg.jpg

:up::up::up::up::up:

...javisst är det Kylie! Som firar nyår, eller nåt... men det kan ju som sagt vara lite svårt att se. Om man inte varit där, alltså. :D

Föresten kan jag inte se bilderna... vänta, jo, om jag kopierar länkarna. Ooops... tycker nog min var finare... :whistling:

Sorry för dubbelinlägget , men det verkar bara vara jag som är intresserad av att hålla denna hyllning till de Vackraste Skapelserna på våran Jord - Kvinnan , vid liv.

Det är ngt väldigt Speciellt med Katherine Heigl´s utstrålning ,

c-000160-im-003368.jpg

c-000160-im-003359.jpg

Håller ni med ? ? ?

Ändrad av MasterChief

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...