Lestat Skriven 19 November, 2003 Report Share Skriven 19 November, 2003 Hmm the matrix då...din fuling I´m a naughty boy, dirty is my secondname... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 19 November, 2003 Report Share Skriven 19 November, 2003 Nu är jag visserligen tjej, men måste få säga att Nicole Kidman och Liv Tyler är de vackraste kvinnor jag sett. Det kan man väl få säga fast man är tjej?! Nu Klär jag Mig ju Visseligen som en tjej ibland , men jag tycker Russel Crowe e rätt snygg ........ Tack The Matrix för de underbara bilderna . Finns inget sexigare än vackra tjejer som kysser varandra .......... ja .... det skulle väl vara tjejer i nattlinnen som har kuddkrig då ...... eller tjejer som målat naglarna så de måste hjälpa klä av varandra med munnen ...... nej ... Down Boy ! ! ! Down ! ! ! Sorry jag tänkte lite högt igen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 20 November, 2003 Report Share Skriven 20 November, 2003 (ändrad) Sorry för DubbelInlägget ! Men finns det en Vackrare kvinna än Heidi ? ? ? SWIIIING ! ! ! There IS a GOD and Heidi be Thai Name ........... Ändrad 31 December, 2003 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 18 December, 2003 Report Share Skriven 18 December, 2003 Ååå... visst är hon söt, min nya avatar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 18 December, 2003 Report Share Skriven 18 December, 2003 Ååå... visst är hon söt, min nya avatar? Vadå. Är det du en lördag kväll eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 20 December, 2003 Report Share Skriven 20 December, 2003 Personligen är jag förtjust i Jennifer Aniston (friends). ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 26 December, 2003 Report Share Skriven 26 December, 2003 Ååå... visst är hon söt, min nya avatar? Vem e Hon ? ? ? Inte Isabella va ? ? ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 26 December, 2003 Report Share Skriven 26 December, 2003 (ändrad) Ååå... visst är hon söt, min nya avatar? Vem e Hon ? ? ? Inte Isabella va ? ? ? Jag tror det är Kylie Minogue... Edit: jag tog bort bilderna och jag har ingen lust att leta upp några andra... Ändrad 30 December, 2003 av Lestat Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Ååå... visst är hon söt, min nya avatar? Vem e Hon ? ? ? Inte Isabella va ? ? ? Jag tror det är Kylie Minogue... Här en liten bonus, och det är faktiskt Kylie även fast det kan vara lite svårt att se det om man inte varit där såklart... ...javisst är det Kylie! Som firar nyår, eller nåt... men det kan ju som sagt vara lite svårt att se. Om man inte varit där, alltså. Föresten kan jag inte se bilderna... vänta, jo, om jag kopierar länkarna. Ooops... tycker nog min var finare... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 En annan Gudinna är ju Adriana Lima som tydligen spelat med i BMW filmerna . Hon är väl annars mest känd som den nya , mest framgångsrike modellen hos Victoria Secret - NO SHIT ???? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 2 Januari, 2004 Report Share Skriven 2 Januari, 2004 (ändrad) Sorry för dubbelinlägget , men det verkar bara vara jag som är intresserad av att hålla denna hyllning till de Vackraste Skapelserna på våran Jord - Kvinnan , vid liv. Det är ngt väldigt Speciellt med Katherine Heigl´s utstrålning , Håller ni med ? ? ? Ändrad 15 Januari, 2004 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 2 Januari, 2004 Report Share Skriven 2 Januari, 2004 Vackraste Skapelserna på våran Jord - Kvinnan Då kan jag tala om för dig att kvinnan är inte bara den enda vackra varelsen på jorden, om vi talar om den mänskliga delen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Januari, 2004 Author Filmstar Report Share Skriven 3 Januari, 2004 Vackraste Skapelserna på våran Jord - Kvinnan Då kan jag tala om för dig att kvinnan är inte bara den enda vackra varelsen på jorden, om vi talar om den mänskliga delen... Du får hålla dig till "Tjejer kolla hit"-tråden ! Vi vill inte se killar här inne, hehe. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Januari, 2004 Author Filmstar Report Share Skriven 3 Januari, 2004 MasterChief: Tycker inte Adriana Lima är så snygg på fotona. Inte ful, men inte något speciellt heller (förutom att hon är lättklädd). Fortsätt med att visa upp fina tjejer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 3 Januari, 2004 Report Share Skriven 3 Januari, 2004 Fortsätt med att visa upp fina grabbar bara för din skull... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.