Jump to content

Killar kolla hit


Czechflash

Rekommenderade inlägg

MasterChief: Tycker inte Adriana Lima är så snygg på fotona. Inte ful, men inte något speciellt heller (förutom att hon är lättklädd).

 

Fortsätt med att visa upp fina tjejer :up:

Hoppas du ngn gång får chans att se henne på Tv,Film ell.annat . Hon e Underbar ! :up: . Såg henne på Victoria Secrets visningen på TV senast , finns ingen som slår hennes Skönhet !

Och hon verkar vara rätt ödmjuk och rolig dessutom . :up:

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 767
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Då kan jag tala om för dig att kvinnan är inte bara den enda vackra varelsen på jorden, om vi talar om den mänskliga delen...

- " Dude ?!? ...... Youre a Dude .... man !?!?! :blink:

Sist någon kallade mig för "dude", var när jag för många år sen satt och jiddra med sångaren i UGLY KID JOE på en klubb.

 

B00005RHH5.01.LZZZZZZZ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sist någon kallade mig för "dude", var när jag för många år sen satt och jiddra med sångaren i UGLY KID JOE på en klubb.

Har du träffat Whitfield Crane? Hmm...

Ja, det var ju inga tunga grabbar direkt. Men jag tyckte dom var ganska roliga med sin lite halv-galna stil som dom körde med. Det här var ju under min trashperiod, och då var det mer Pantera och Metallica. Men jag råkade ramla in på en klubb där dom lirade och jag minns när vi stod i kön att Just D försökte glida in före alla andra. Dom tyckte väl att dom var så himla coola att det var väl klart att dom skulle få grönt. Min icke då...

 

Sen hängde vi i alla fall med på efterfesten, och vi satt och snackade i baren. Jag kommer i håg att han tyckte jag liknade James Hetfield. På den tiden såg jag ut som en galen biker´s. Långt hår, orakad, tatueringar och svart skinnväst med alltid bara svarta kläder. Håret har åkt av men resten är kvar...

 

Man lever bara en gång, så det är bara att köra gärnet... B)

 

Sorry, för :offtopic:. Men jag sögs in i en nostalgitripp.

Link to comment
Share on other sites

Sist någon kallade mig för "dude", var när jag för många år sen satt och jiddra med sångaren i UGLY KID JOE på en klubb.

Sist ngn kallade mig "Dude" var när jag satt och jiddrade och drack White Russians med Jeffrey i Bowlinghallen .

 

Allas våran Uma ............

 

l_1106831.jpg

 

Uma with Nice Cleavege and retard X husband

Link to comment
Share on other sites

roadie, du vet väl att Buffy är en påhittad figur. Hon finns inte på riktigt, utan det är en skådis som spelar henne.

VA!!!!!! ÄR DET SANT? :blink:

 

Ett svar till alla Buffy freaks!

 

Ni vet väl om att det inte är Sarah Michelle Gellar som är den hetaste bruden.

Inte Charisma Carpenter heller...

 

Ni vet väl att Alyson Hannigan är Hetats med stort H!

 

Är du inte klok? Alyson är väl inte speciellt snygg även om hon blivit bättre genom säsongerna? Min lista skulle vara:

 

Sarah Michelle Gellar

Charisma Carpenter

Emma Claufield

Michelle Trachtenberg

Alyson Hannigan

 

Tycker till och med lilla systern är snyggare än Alyson!

 

För övrigt sitter jag just nu och lyssnar på soundtracket till musikalavsnittet som jag nästan kan alla texterna till...okej det r off topic men MUHAHAHAH jag är mästare på off topic

 

"Going trought the motions"

Link to comment
Share on other sites

[
Ett svar till alla Buffy freaks!

 

Ni vet väl om att det inte är Sarah Michelle Gellar som är den hetaste bruden.

Inte Charisma Carpenter heller...

 

Ni vet väl att Alyson Hannigan är Hetats med stort H!

 

Är du inte klok? Alyson är väl inte speciellt snygg även om hon blivit bättre genom säsongerna? Min lista skulle vara:

 

Sarah Michelle Gellar

Charisma Carpenter

Emma Claufield

Michelle Trachtenberg

Alyson Hannigan

 

Tycker till och med lilla systern är snyggare än Alyson!

 

För övrigt sitter jag just nu och lyssnar på soundtracket till musikalavsnittet som jag nästan kan alla texterna till...okej det r off topic men MUHAHAHAH jag är mästare på off topic

 

"Going trought the motions"

Jag står på mig!!

 

Du ser väl bilden här ovanför???

 

( Jag menar alltså att Alyson Hannigan, är snyggast! Inte Willow eller Michelle Flaherty. Hon spelar jämt nerd och då är hon inte snygg, hon e snygg "privat" )

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...