Lestat Skriven 27 Augusti, 2004 Report Share Skriven 27 Augusti, 2004 /Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu och va fick hon luft ifrån? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 27 Augusti, 2004 Report Share Skriven 27 Augusti, 2004 /Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu och va fick hon luft ifrån? Trodde vi hade löst konflikten? Nåja.... Har bara en stilla förfrågam...är inte tokig flicka rekordhållare i off-topic...jaja kasta sten i glashus är ju faktiskt nästan en os-sport Jag vuxen?!?! Forgett it Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 27 Augusti, 2004 Report Share Skriven 27 Augusti, 2004 Kan vi inte lägga ner det där snacket om huruvida det är för mycket Off-Topic o.s.v. nu? I varje fall i den här tråden. Jag tycker att det är färdigdiskuterat för den här gången. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 27 Augusti, 2004 Report Share Skriven 27 Augusti, 2004 Kan vi inte lägga ner det där snacket om huruvida det är för mycket Off-Topic o.s.v. nu? I varje fall i den här tråden. Jag tycker att det är färdigdiskuterat för den här gången. kan inte du istället lära dig när du ska knipa lilla gubben. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 Vart är Peo egentligen? Jag kan lika gärna fortsätta att skriva OT när tråden andå kommer att stängas till slut eh, jag gillar dig i allmänhet. men när du slänger ut dina käcka pikar som verkligen betonar hur jävla barnslig du är egentligen...så gör du bara dig själv en otjänst. sluta jiddra om vad som är offtopic som du anser att det är, och fortsätt damma. kom inte här och döm i slit och släng trådarna som självutnämnd präktskalle, och låt oss som vill mingla i fred. ett forum skulle dö om inte vi fick lajja lite...haja. annars så är du söt gubben. men låt Peo sköta jobbet vad som är rätt och fel, och fortsätt och undra hur mycket du får i månadspeng istället. jag vill inte va taskig på något sätt eftersom jag gillar dig och att du tillför mycket ontopic här på forumet, men du är inte moderator här...Peo är det. Det där bevisar bara hur barnslig du är.. Sluta ta åt dig och "hoppa på" det är ju bra att någon gör det grönsak gör.. Tänk annars hur forumet skulle sett ut. De flesta trådar i mingel brukar sluta offtopic, rätt trist, det finns ju en anledning till att de folk försvinner (läs jag) Ibland kanske man vill ha det lite mer ONTOPIC. Verkar vara svårt här när diverse användare ser detta som ett ställe där man kan vara tyken och dryg mot andra, för ingen bryr sig.. Jag säger inte att jag är en ängel, jag har väl gått lika mycket offtopic som andra, samt vart tyken mot en del. Men det finns gränser på vad man kan och inte kan säga, det är så jävla lätt att sitta bakom en skärm och säga att si och så är det. Stämmningen på forumet är mer "dra åt helvete med dig din idiot" än "du skulle sett det suveränt sköna filmen jag såg igår kväll" Chattar finns det gott om på internet.. Forum som är lika bra som Peo's är det svårare att hitta.. Försök sköta er en aning istället och var lite mer vuxna om ni nu klassas som vuxna ålersmässigt.. Ja Väglus, du räknas som vuxen.. /Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu Jaha du. Nu tror jag att jag blir lite överraskad här för med dessa ord påstår du alltså att du iallafall är vuxen. För efter att inte ha sett ett enda riktigt topic-inlägg och några recensioner som mina små dagiskusiner kan skriva bättre med crayolkritor så vete fasiken om jag trodde fröken var äldre än 8a. Men nu börjar jag bli förbannat trött på att skilja på småelaka meningar retsamt prat och vad som är riktigt elakt som att säga -dra åt helvete din fucking idiot! Vad lever de flesta av er i för värld. Jag blir nästa personligen förolämpad då jag själv i unga där verkligen blivit illa behandlar av jämnåriga, mobbad. Och det känns verkligen verkligen sjukt att en hel drös av folk här uppenbarligen inte kan skilja på det och de väldigt nedtonade versionen som inte ska tas på blodigt allvar, här! Och jag vet att alla ni som fortsätter att trycka ner på detta och säga hur otroligt hemskt det är, är precis de jävla översittar människorna som bara står där på skolgården och tittar medans någon blir slagen eller verbalt misshandlad. För ni vet inte ett skit och bara för att försöka hålla skenet uppe börjar ni prata om något som ni inte vet ett skit om. Och hur kan du ha mage att skriva 'om ni nu kan klassas som vuxna', för jag förmodar att du syftar på Tofu, Lestat och Roadwarrior. Som är personer som alla har skrivit ner sin ålder. Så om du vill säga något om hurvida man är vuxen när man är 19, 20 eller 38, så säg det för faan! Och att du tar upp herr forumpolis eller som du så tokigt kallar honom, grönsak. Så är han den som verkligen ligger under vuxensträcket. Åldersmässigt! För nu passar jag på att klämma in det här, jag respekterar folk för vad dom är, och lägger inte fördomar på åldern, greenleaf är med största sannolikhet bra mycket förre personer i sin egen ålder och det ska han vara stolt över. På samma sätt som jag inte skymlar med min ålder, om någon dömer mig efter endast min ålder den så är det deras förlust. Jag står för min ålder för att visa att alla 19-20 åringar inte bara tänker på sprit sex och hela fördomssvängen. Men i stort är jag bara mig själv. / han som börjar tröttna på folk som lever i en sagovärld. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 /Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu I see your point... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 /Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu I see your point... Vad är det för inlägg att placera precis efter det inlägg Tofu just gjort som gensvar?! Jag står för min ålder för att visa att alla 19-20 åringar inte bara tänker på sprit sex och hela fördomssvängen. Men i stort är jag bara mig själv. Känner precis så. På ett forum tycker jag det ska vara åldersneutralt, man kan skriva duktigt trots att man kanske inte är 25+. Greenleaf är ett bra exempel, välskrivna recensioner och intressanta filmdiskussioner. Czechflash som däremot är lite äldre visar också hur duktig han är. För att inte nämna Tofu själv som verkligen visar i och med en rad genomtänkta inlägg i mingeldelen att han må vara ung fysiskt sett men både gammal, vis och luttrad i sinne. Hinner inte göra inlägget bättre eftersom min lektion börjar NU! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 /Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu I see your point... Vad är det för inlägg att placera precis efter det inlägg Tofu just gjort som gensvar?! Den kommernatren var inte tänkt som svar på det Tofu skrivit, utan som svar på Annas kommentar. Ni är ett väldigt slutet gäng här, bara så att ni vet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 30 Augusti, 2004 Moderator Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 Ni är ett väldigt slutet gäng här, bara så att ni vet. Hur är vi ett slutet gäng? Min uppfattning är att vi brukar vara duktiga på att välkomna nya medlemmar som gör sig aktiva här på forumet. Jag vet att stämningen varit hård i vissa trådar på senare tid, men det hindrar inte de som vill komma hit och skriva om film att göra det. Jag vet också att vissa, som Lestat till exempel, gärna tillrättavisar de som kommer in "fel" i sin inlägg, och även om han kan låta lite väl hårt ibland så menar han aldrig illa. Kan lova dig att vi gjorde precis samma sak med Lestat när han kom hit första gången (öven om vi kanske var lite mer ödmjuka i vår kritik ), men hur som helt så gick budskapet fram. Jag har haft en del negativt att säga till vissa av mina forumkamrater under min tid här, men det gjorde jag via PM då. Det finns ingen anledning till att personligt riktad kritik ska behöva levereras i trådarna. Om du tycker att någon här trycker ner dig så ta då en diskusson med personen i fråga via ett PM. Jag hoppas du inte uppfattar det här inlägget som någon kritik, det är inte min mening. Jag vill bara att du förklarar på vilket sätt vi hindrar andra att ha en trivsam tid här på forumet. Jag tycker det är jättekul att du hittat hit, och hittills ha du tillfört mycket positivt. Hoppas du fortsätter med det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 (ändrad) okej, jaja.. Detta räcker nästan för mig.. Min mening var aldrig att hoppa på någon, jag tycker dock att lestat tar i allt för mycket ibland och att du tofu tar åt dig är rätt svårt för mig att se eftersom jag aldrig ens tänkt dig i de banorna. "om ni nu klassas vuxna" jag vet hur gammal roadie är.. inte hur gammal lestat är, men jag vet att han är vuxen och som sagt, det var inte menat på det sättet som tofu tog det. EDIT: jag är 21.. och försöker inte vara vuxen, även om jag "förväntas" vara det. Ändrad 30 Augusti, 2004 av tokig flicka Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 Manetheren är som en spottloska i motvind, kommer alltid tillbaka! Hihi Ara Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 (ändrad) Så, här har ni 2 siffror som jag har hållit undan i ett par år: 16 Varsågoda. Klassiskt. Ändrad 30 Augusti, 2004 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 30 Augusti, 2004 Filmstar Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 Den var väntad, Offan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 Den var väntad, Offan Å fan, var den det? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 30 Augusti, 2004 Report Share Skriven 30 Augusti, 2004 Ni är ett väldigt slutet gäng här, bara så att ni vet. Jahmen så blir det alltid när man varit på en plats tillsammans med folk väldigt länge. Det är bara naturligt. Och vad jag hört så har väl Greenleafs magiska välkomnstbrev helt försvunnit i glömskan(?). Där stod det en hel del 'vetenskapliga' förklaring till varför man kan känna sig lite ute och hur man gör i början Du kan ju ta upp det med proffessorn Grön om du fortfarande är förvirrad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.