Jump to content

Minnesvärda Citat

Batuss

Rekommenderade inlägg

Kommer ni ihåg hur det var när man gick på DAGIS ?

Det verkar som en del av er,alltså mig exkluderad,fortfarande gör det !

Men vad jag ville komma till var : kommer ni ihåg en lek som hette viskleken ?

Alla barn satt i en rad och den första viskade en mening till nästa,som viskade till nästa osv.

Slutresultatet kan ni ju läsa i dessa eviga :offtopic: inlägg här ovan.

JAG ÄR HELT OSKULDIG ! Det var inte jag som började !

(Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA ! :up: )

• Svar 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tack Vännen Lestat som alltid finns där när man behöver honom och säger uppmuntrande ord när man hotar att hoppa över stupkanten. :up:

Tofu kan du förklara närmare vad du syftade på när du nämnde Yojimbo ?

Förresten är jag en liten blyg viol,som tycker det är jobbigt med andra människor och därför mest leker med mig själv.

SUPER-EDIT Jag tog fel preposition i meningen ovan.Det skulle ju naturligtvis stå "för mig själv"

:whistling: Woopsidaisy !

Tack Vännen Lestat som alltid finns där när man behöver honom och säger uppmuntrande ord när man hotar att hoppa över stupkanten. :up:

Tofu kan du förklara närmare vad du syftade på när du nämnde Yojimbo ?

Förresten är jag en liten blyg viol,som tycker det är jobbigt med andra människor och därför mest leker med mig själv.

SUPER-EDIT Jag tog fel preposition i meningen ovan.Det skulle ju naturligtvis stå "för mig själv"

:whistling:  Woopsidaisy !

Och du gnäller på :offtopic: ... :P

Sen å andra sidan så tycker jag att det är rätt mycket offtopic att påpeka att det är offtopic så jag är fanimej inte så mycket bättre själv.. :huh:

Pyttsan, akta så inte jag också kommer och urinerar på BÅDA ERA postlådor och lämnar lite avföring på garageuppfarten

Vad är du egentligen? En tax, eller?

Ja, hurså?

La diva

(Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA !  )

Psss...föreslagsvis kan du och Greenleaf börja trycka flygblad för att sprida er HEEEEMska propaganda över världen...

Angående Yojimbon....erkänn att du inte alls tycker om film! Har du aldrig sett Yojimbo! han spelar ju ut alla sidor mot varandra! Jag känner mig vanärad i din närvaro hmph!

Tokig flicka HAHA The master of OFF-TOPIC is back! Jag, Lestat och Tofu är blott lärljungar i Före detta *Annas* närvaro. ALL HAIL THE KING.

Apropå något annat

Off-topic my assssss! Allt som sägs här inne just nu tycker jag är ganska minnevärt.

(Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA ! :up: )

Välkommen till klubben!

Hoppas att du ska trivas. Möten hålls klockan 16.00 varje onsdag, då är det jag som ordförande. Be there, or be square! ;)

defintivt square.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...