La Diva Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Kommer ni ihåg hur det var när man gick på DAGIS ? Det verkar som en del av er,alltså mig exkluderad,fortfarande gör det ! Men vad jag ville komma till var : kommer ni ihåg en lek som hette viskleken ? Alla barn satt i en rad och den första viskade en mening till nästa,som viskade till nästa osv. Slutresultatet kan ni ju läsa i dessa eviga inlägg här ovan. JAG ÄR HELT OSKULDIG ! Det var inte jag som började ! (Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA ! ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Ahh du lurar ingen fröken OSKULDIG.. du är varken på den ena eller andra sida, du är rena rama Yojimbon. Förövrigt så står det om viskleken på iallafall de flesta av mina mjölkpaket. låter som en kul lek. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Ahh du lurar ingen fröken OSKULDIG..du är varken på den ena eller andra sida, du är rena rama Yojimbon. Förövrigt så står det om viskleken på iallafall de flesta av mina mjölkpaket. låter som en kul lek. La Diva: lyssna inte på den där opålitliga slampan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Tack Vännen Lestat som alltid finns där när man behöver honom och säger uppmuntrande ord när man hotar att hoppa över stupkanten. Tofu kan du förklara närmare vad du syftade på när du nämnde Yojimbo ? Förresten är jag en liten blyg viol,som tycker det är jobbigt med andra människor och därför mest leker med mig själv. SUPER-EDIT Jag tog fel preposition i meningen ovan.Det skulle ju naturligtvis stå "för mig själv" Woopsidaisy ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Tack Vännen Lestat som alltid finns där när man behöver honom och säger uppmuntrande ord när man hotar att hoppa över stupkanten. Tofu kan du förklara närmare vad du syftade på när du nämnde Yojimbo ? Förresten är jag en liten blyg viol,som tycker det är jobbigt med andra människor och därför mest leker med mig själv. SUPER-EDIT Jag tog fel preposition i meningen ovan.Det skulle ju naturligtvis stå "för mig själv" Woopsidaisy ! Och du gnäller på ... Sen å andra sidan så tycker jag att det är rätt mycket offtopic att påpeka att det är offtopic så jag är fanimej inte så mycket bättre själv.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Pyttsan, akta så inte jag också kommer och urinerar på BÅDA ERA postlådor och lämnar lite avföring på garageuppfarten Vad är du egentligen? En tax, eller? Ja, hurså? La diva (Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA ! ) Psss...föreslagsvis kan du och Greenleaf börja trycka flygblad för att sprida er HEEEEMska propaganda över världen... Angående Yojimbon....erkänn att du inte alls tycker om film! Har du aldrig sett Yojimbo! han spelar ju ut alla sidor mot varandra! Jag känner mig vanärad i din närvaro hmph! Tokig flicka HAHA The master of OFF-TOPIC is back! Jag, Lestat och Tofu är blott lärljungar i Före detta *Annas* närvaro. ALL HAIL THE KING. Apropå något annat Off-topic my assssss! Allt som sägs här inne just nu tycker jag är ganska minnevärt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Eyyh Roadie.. pressa inte prövningarna här nu. du är inne på farliga meningar här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 19 Augusti, 2004 Filmstar Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 (Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA ! ) Välkommen till klubben! Hoppas att du ska trivas. Möten hålls klockan 16.00 varje onsdag, då är det jag som ordförande. Be there, or be square! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 Eyyh Roadie.. pressa inte prövningarna här nu.du är inne på farliga meningar här. bah jag vet, jag får be så mycket om ursäkt. Får man skylla på att man kännt sig nerknarkad i sedan i måndags och har utomkroppsliga upplevelser titt som tätt....suck PLEASE LET IT PASS!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 det är storslaget att vara åskådare till dramat som är Bio.nu... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 19 Augusti, 2004 Report Share Skriven 19 Augusti, 2004 det är storslaget att vara åskådare till dramat som är Bio.nu... Indeed!!! Tyvärr hotar den allt mer växande OT-polisen att eliminera allt som vi tar för givet och håller kärt. Snart höjer de väl priset på choklad och säger att de sänker den...suck....WHERE'S THE WORLD COMING TO!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 20 Augusti, 2004 Report Share Skriven 20 Augusti, 2004 (ändrad) Herreguuud! Vad håller ni (vi) på med?? Roligt och barnsligt är det i alla fall. Det här låtar åt att bli ännu en hundtråd. Ändrad 20 Augusti, 2004 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 20 Augusti, 2004 Report Share Skriven 20 Augusti, 2004 det är storslaget att vara åskådare till dramat som är Bio.nu... If you can't beat 'em, join 'em Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 20 Augusti, 2004 Report Share Skriven 20 Augusti, 2004 (Ps. Jag har precis blivit medlem i OT-polis-klubben. Idag kom tidningen,klubbnålen och gnuggisarna i brevlådan HURRA ! ) Välkommen till klubben! Hoppas att du ska trivas. Möten hålls klockan 16.00 varje onsdag, då är det jag som ordförande. Be there, or be square! defintivt square. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 20 Augusti, 2004 Filmstar Report Share Skriven 20 Augusti, 2004 defintivt square. Jo, men det var ett väntat svar från dig. Den här tråden blir lite väl off topic nu. Mina fingrar kliar när jag ser bort mot report!-knappen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.