Jump to content

Edward Norton

Joelinho

Rekommenderade inlägg

Tja

Är det bara jag som älskar Edward Nortons filmer och tycker han är den bästa skådisen som nånsin har funnits. Den första Edward Norton filmen Jag såg var American History X. Den filmen tycker jag var den näst bästa han har gjort! Vad tycker ni?? Här är dom bästa Edward Norton filmerna enligt mig

1. Fight club

2.American history X

3.Primal fear

4.Red Dragon

5. The Score

Edward Norton är en bra skådis, även om jag inte är överförtjust i honom. Jag gillar honom i Woody Allens Alla säger I Love You (1996), och trots att jag inte har sett hela The Score (2001) så tycker jag har gör en bra insats i den med.

Fight Club (1999) gillar jag inte överhuvudtaget, det är en överskattad film.

Edward Norton är vår tids bästa skådespelare med sin enorma närvaro och bredd.

Han har med ett par undantag (The Italian Job, Röd Drake) aldrig gjort en medioker eller dålig rollprestation - och hans insatser i American History X och Fight Club hör till mina absoluta favoriter.

Jag ser fram emot Illusionisten och The Painted Veil :up:

Edward Norton är vår tids bästa skådespelare med sin enorma närvaro och bredd.

Han har med ett par undantag (The Italian Job, Röd Drake) aldrig gjort en medioker eller dålig rollprestation - och hans insatser i American History X och Fight Club hör till mina absoluta favoriter.

Jag ser fram emot Illusionisten och The Painted Veil :up:

Jag håller med fast jag tycker inte att han är dålig i Red Dragon. Vet du VART Illusionisten kommer att gå på bio. den kommer inte gå på vanliga biografer

Joelinho

Han är inte direkt dålig i Röd Drake, fast personligen tycker jag inte att hans insats där är någonting speciellt för att vara Norton, till skillnad från t.ex. Ralph Fiennes som stjäl hela filmen. :P

Illusionisten, hmh, de verkar skjuta upp premiären på den hela tiden, skulle redan haft premiär egentligen :down: Vet inte var och när den kommer visas men håller också tummarna för att man får reda på det snart ;)

• 2 weeks later...
Joelinho

Han är inte direkt dålig i Röd Drake, fast personligen tycker jag inte att hans insats där är någonting speciellt för att vara Norton, till skillnad från t.ex. Ralph Fiennes som stjäl hela filmen. :P

Illusionisten, hmh, de verkar skjuta upp premiären på den hela tiden, skulle redan haft premiär egentligen :down: Vet inte var och när den kommer visas men håller också tummarna för att man får reda på det snart ;)

sÅG iLLUSINISTEN för typ tre dagar sen blev lite besviken filmen fick en mycket svag 4/5 hade inte Edward Norton varit med hade den fått en 3/5

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...