Michael Myers Skriven 12 Januari, 2006 Report Share Skriven 12 Januari, 2006 Mm hörde på P3 häromdan om alla magproblem man kan få där nere.. mask i magen å liknande.. så ät inget olämpligt ha så kul Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 Jag rycker in i lumpen imorn och kommer hålla till största tiden detta år i Karlskrona. Jag tjänstgör 330 dagar och efter min Grundutbildning så kommer jag inte få så många permissar. Så min aktivitet här lär inte bli så mycket av men jag lär titta in då och då när jag får tillgång till dator!. Ha ett bra filmår Flickor o Pojkar!. För de lär de inte bli för mig...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 Jag rycker in i lumpen imorn och kommer hålla till största tiden detta år i Karlskrona.Jag tjänstgör 330 dagar och efter min Grundutbildning så kommer jag inte få så många permissar. Så min aktivitet här lär inte bli så mycket av men jag lär titta in då och då när jag får tillgång till dator!. Ha ett bra filmår Flickor o Pojkar!. För de lär de inte bli för mig...... Hehe, Ralle. Ha det så trevligt!! Ni kollar säkert på Deer Hunter eller Apocalypse Now Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 Jag rycker in i lumpen imorn och kommer hålla till största tiden detta år i Karlskrona. Jag tjänstgör 330 dagar och efter min Grundutbildning så kommer jag inte få så många permissar. Så min aktivitet här lär inte bli så mycket av men jag lär titta in då och då när jag får tillgång till dator!. Ha ett bra filmår Flickor o Pojkar!. För de lär de inte bli för mig...... Hehe, Ralle. Ha det så trevligt!! Ni kollar säkert på Deer Hunter eller Apocalypse Now he he du har visst sett Jarhead du å. Blir det den versionen av Deer hunter kanske. Men ett måste i lumpen är väl annars den gamla svenska klassikern Fäbodjäntan. Kanske det bästa som producerats i sverige Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 uj uj uj när jag gjorde lumpen kollade vi på.. SALO.. jojo skojjigt värre.. riktigt läbbig film imo... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 uj uj uj när jag gjorde lumpen kollade vi på.. SALO.. jojo skojjigt värre.. riktigt läbbig film imo... Själv slipper jag lumpen men inte hade jag tackat nej till att få se Saló igen, kanonfilm! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 uj uj uj när jag gjorde lumpen kollade vi på.. SALO.. jojo skojjigt värre.. riktigt läbbig film imo... Själv slipper jag lumpen men inte hade jag tackat nej till att få se Saló igen, kanonfilm! Har lånat hem Salo av en kompis och ska se den snart någon gång, den verkar rätt...vrickad Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Vill minnas att jag nog tyckte Salo var fullständigt vidrig och ingen vidare bra film Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Vill minnas att jag nog tyckte Salo var fullständigt vidrig och ingen vidare bra film Salo kommer att köras på Cinemateket i GBG under våren. Ett måste då jag inte har sett den! Cinemateket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Tror dom visar den här i Stockholm likaså, har sett ett utdrag ur deras Pasolini-tema att dom kör Matteusevangeliet och Mama Roma, då borde den visas likaså. Ska bli kul att se på stor duk. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Tror dom visar den här i Stockholm likaså, har sett ett utdrag ur deras Pasolini-tema att dom kör Matteusevangeliet och Mama Roma, då borde den visas likaså. Ska bli kul att se på stor duk. Absolut! Har inte varit på någon Cinematekafton, är det stor rusning på biljetter? Måste man förboka (i GBG då alltså...)? Någon som vet??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Brukar inte vara så stora rusningar här så jag gissar på att det är likadant nere i GBG, men man måste ha ett medlemskort för att köpa biljetter som ligger på 80:- sen kostar biljetterna 45:-/st. Vet inte hur det är med förbokningen, jag brukar åka dit och köpa en biljtett någon timme innan och finns alltid kvar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Brukar inte vara så stora rusningar här så jag gissar på att det är likadant nere i GBG, men man måste ha ett medlemskort för att köpa biljetter som ligger på 80:- sen kostar biljetterna 45:-/st. Vet inte hur det är med förbokningen, jag brukar åka dit och köpa en biljtett någon timme innan och finns alltid kvar. Vad bra... var lite orolig. Jo det där med 80:-/45:- har jag ju läst mig till. Hyffsat pris för att se klassiker på bigscreen. Kan man läsa vilka teman de redan har haft någonstans? Skulle vara kul med ett Oliver Stone Tema, tänk Platoon på storbild med grymt surround, eller varför inte ett Vietnamkrigstema, med: *Platoon *Deer Hunter *We were soldiers *Full metal Jacket *Tigerland *Hamburger Hill *84 Charlie Mopic Hmmmm man kanske skulle önska detta! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Man kan önska sig filmer dom ska visa men blir oftast en del klassiker som är svåra att få tag på i övriga fall, inget som gäller filmerna du listade Vet dock inte ifall dom visat vietnamn-filmer där, har inte varit där och kollat så värst länge själv så... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Det var ett tag sedan någon sade hej då, tyckte jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.