KurosawaLeoneKubrick Skriven 19 Januari, 2006 Report Share Skriven 19 Januari, 2006 Ska på kryssning till Helsinki. hälsa på en polare. Men jag är tillbaks redan på lördag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 19 Januari, 2006 Report Share Skriven 19 Januari, 2006 Ha det så kul på resan, KLK! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 26 Januari, 2006 Report Share Skriven 26 Januari, 2006 Äntligen är jag hemma efter mina två första veckor i de militära!! Jag har nog ändrat mig väldigt som person och lärt mig en jävla massa... Dagarna vart tuffa!. Jag kom hem för några timmar sen från karlskrona och är hemma till söndag.. Så imorn ska vi på stan och Shopa och på bio, Sen krogen!. Har en massa på forumet att läsa igenom men nu orkar jag inte!. Ps: Är så jävla trött på dessa Ak-5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 Januari, 2006 Report Share Skriven 26 Januari, 2006 Välkommen hem Ralle! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Välkommen tillbaka, Ralle!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Jag ska åka på utbildning med kyrkan över helgen, är tillbaka på söndag kväll... Ha det gött allihop tills dess! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 27 Januari, 2006 Author Filmstar Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Back from India nu! Väldigt skön och välbehövlig resa till ett galet spännande land. Rekommenderas att åka dit om man är osäker på resmål. Ett klart minne för livet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Välkommen tillbaka, Greenie! Roligt att det var en lyckad resa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 27 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Välkommen hem Grönis! Måste ha varit en upplevelse. Indien står på listan tillsammans med Afrika, Thailand, Nya Zeeland, Sydamerika. Förresten så ska jag åka till Nordamerika om två månader. Det blir först en veckas skidåkning (puder!) i Whistler Mountain i Kanada och sen en vecka i Florida. Ser fram emot det. Ha ha, Ralle, när muckar du? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Ha ha, Ralle, när muckar du? Jag muckar mer än ett år... kommer resa mycket detta år.. Jag ska mönstra på en stor segelbåt och vi ska segla i sommar ner till england, frankrike, spanien, portugal och belgien. Sen vid vintern ska vi göra en längre resa men den är inte bestämd än. Jag gör min grund utbildning nu i några månader. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 28 Januari, 2006 Report Share Skriven 28 Januari, 2006 Det blir först en veckas skidåkning (puder!) i Whistler Mountain i Kanada och sen en vecka i Florida. Ser fram emot det.Det låter ju som en drömsemester! Får man följa med? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 Januari, 2006 Report Share Skriven 28 Januari, 2006 Fan vad alla åker utomrikes. Jag vill också åka utomrikes. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 28 Januari, 2006 Report Share Skriven 28 Januari, 2006 Jag ska åka på utbildning med kyrkan över helgenhe he, fy faan va jag hatar allt som har med kyrkjävlar att göra!ville bara säga det....inge personligt kompis! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 18 Februari, 2006 Report Share Skriven 18 Februari, 2006 Kl. 7 ikväll bär det av till Åre för min del. Så ni får slippa mig ända fram till fredag. Ha ett trevligt lov allesammans!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 18 Februari, 2006 Moderator Report Share Skriven 18 Februari, 2006 Jag ska åka på utbildning med kyrkan över helgenhe he, fy faan va jag hatar allt som har med kyrkjävlar att göra!ville bara säga det....inge personligt kompis! Måste hålla med Lester, kyrkan är inget för mig. Ok, jag ska gifta mig i kyrkan om jag gifter mig, men allt annat som hör kyrkan till får det att krypa i skinnet på mig.Men jag hoppas du får trevligt på din utbildning. Försök ta det lugnt med nattvardsvinet bara. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.