KurosawaLeoneKubrick Skriven 10 Mars, 2006 Report Share Skriven 10 Mars, 2006 Välkommen tillbaka Czech! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 14 Mars, 2006 Report Share Skriven 14 Mars, 2006 Nedräkningen har börjat för mig och Myers. 4 dagar kvar sen blir ni av med oss i en vecka!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 14 Mars, 2006 Report Share Skriven 14 Mars, 2006 Nu åker jag till Teneriffa. En vecka ledigt från både plugg och film Hörs om en vecka, hejdå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 14 Mars, 2006 Report Share Skriven 14 Mars, 2006 yeeehaw... jojo.. man börjar enna få lite resfeber nästan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Själv ska jag åka någonstans den 27e, vart vet jag inte än - vet bara att det ska vara ett jäkligt varmt ställe! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Själv ska jag åka någonstans den 27e, vart vet jag inte än - vet bara att det ska vara ett jäkligt varmt ställe! Har läst att Ving Resor lanserar en del nya resmål. Ett ställe som garanterat är varmt året om och olikt ett annat resmål, som oftast är varmt men tyvärr ibland drabbas av regnoväder (Kanarieöarna), alltid är torrt och skönt är ju: Där verkar ju finnas allt man kan begära: vin, kvinnor och sång Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Ondskefulla kvinna Nä jag tror att det stället har lite för många frestelser för att jag ska kunna hålla mig i skinnet... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Nedräkningen har börjat för mig och Myers.4 dagar kvar sen blir ni av med oss i en vecka!!! 3 dagar kvar!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Ondskefulla kvinna Nä jag tror att det stället har lite för många frestelser för att jag ska kunna hålla mig i skinnet... Har du bestämt ATT du ska åka, men inte VART? Funderar också så smått på att resa bort framöver, men det blir isåfall under påsken. Vore kul med lite värme , men annars så är jag väl typen som älskar att flänga runt och se och göra en massa saker, så man sen kommer hem till jobbet helt utmattad Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Ja det är klart, tar man en restresa till bestämd datum så blir det ju så mycket billigare. Spelar ingen större roll om det blir Spanien eller Grekland för mig, bara det är varmt som "satan". Bara att ta det som det kommer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Ja det är klart, tar man en restresa till bestämd datum så blir det ju så mycket billigare. Spelar ingen större roll om det blir Spanien eller Grekland för mig, bara det är varmt som "satan". Bara att ta det som det kommer Du har väl för guds skull inte bokat ospecificerat och att du ska dela rum med nån okänd? Tänk om du hamnar med en Del Griffith? (Raka spåret till Chicago) Minns även att en kompis kompis köpte en sista-minuten-resa ute på Arlanda, inklusive att dela rum med okänd. Psykot hade tydligen för vana att uträtta samtliga sina naturbehov med öppen toadörr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Haha, nä jag ska åka med en kompis - så dela rum med någon okänd blir det inte. Även om det kunde vara kul att dela rum med Del Griffith. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 15 Mars, 2006 Report Share Skriven 15 Mars, 2006 Ja, jag gillade också Del Griffith (trots hans personliga ovanor) för han hade trots allt större hjärta än Neal Page. Då har jag bara en sista varning inför resan, var noga med vilket flygbolag du reser med! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 18 Mars, 2006 Report Share Skriven 18 Mars, 2006 mjaha.. jag blir borta från idag till söndag 26/3 drar norr ut för att åka lite bräda med LL Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 18 Mars, 2006 Report Share Skriven 18 Mars, 2006 Ha det så kul där uppe, ta det lugnt och som man brukar säga i mina kretsar: "break a leg"! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.