Jump to content

Hej då på ett tag-tråden

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Själv ska jag åka någonstans den 27e, vart vet jag inte än - vet bara att det ska vara ett jäkligt varmt ställe! :D

Har läst att Ving Resor lanserar en del nya resmål.

Ett ställe som garanterat är varmt året om och olikt ett annat resmål, som oftast är varmt men tyvärr ibland drabbas av regnoväder (Kanarieöarna), alltid är torrt och skönt är ju:

Hell.jpg

Där verkar ju finnas allt man kan begära: vin, kvinnor och sång :lol:

Ondskefulla kvinna :evil:

Nä jag tror att det stället har lite för många frestelser för att jag ska kunna hålla mig i skinnet...

Har du bestämt ATT du ska åka, men inte VART?

Funderar också så smått på att resa bort framöver, men det blir isåfall under påsken.

Vore kul med lite värme , men annars så är jag väl typen som älskar att flänga runt och se och göra en massa saker, så man sen kommer hem till jobbet helt utmattad :up:

Ja det är klart, tar man en restresa till bestämd datum så blir det ju så mycket billigare. Spelar ingen större roll om det blir Spanien eller Grekland för mig, bara det är varmt som "satan".

Bara att ta det som det kommer :rolleyes:

Ja det är klart, tar man en restresa till bestämd datum så blir det ju så mycket billigare. Spelar ingen större roll om det blir Spanien eller Grekland för mig, bara det är varmt som "satan".

Bara att ta det som det kommer :rolleyes:

Du har väl för guds skull inte bokat ospecificerat och att du ska dela rum med nån okänd? :shutup:

Tänk om du hamnar med en Del Griffith?

planestrains3.jpg

(Raka spåret till Chicago)

Minns även att en kompis kompis köpte en sista-minuten-resa ute på Arlanda, inklusive att dela rum med okänd.

Psykot hade tydligen för vana att uträtta samtliga sina naturbehov med öppen toadörr :up:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...