Ingoman Skriven 18 Mars, 2006 Report Share Skriven 18 Mars, 2006 Ha det så kul där uppe, ta det lugnt och som man brukar säga i mina kretsar: "break a leg"! LL och MM i skidbackarna. Jag ser framför mej Hot dog - the movie La Diva. Varför pratar ni engelska i dina kretsar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 18 Mars, 2006 Report Share Skriven 18 Mars, 2006 Ta de lungt med After Ski. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 19 Mars, 2006 Report Share Skriven 19 Mars, 2006 La Diva. Varför pratar ni engelska i dina kretsar? - inte i alla mina kretsar - bodde i England under många år - fick lov att anpassa mig där - de flesta i England pratar inte svenska Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 Mars, 2006 Moderator Report Share Skriven 19 Mars, 2006 Oj, jag vet nån som ofta måste slänga sig med engelska uttryck. Idoljuryns Kirsti. La Diva = Idol Kirsti??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 19 Mars, 2006 Report Share Skriven 19 Mars, 2006 ........och nånstans i Sverige sitter Manetheren och plockar löss SUH ( Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 19 Mars, 2006 Report Share Skriven 19 Mars, 2006 ........och nånstans i Sverige sitter Manetheren och plockar löss SUH ( Men lilla Divan nu är vi i sverige och här pratas S V E N S K A. Tycker förresten det är otroligt svagt av engelsmännen att inte prata svenska. Det är väl ett internationellt språk. Det har mamma sagt. BTW på svenska då??? F? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Mars, 2006 Moderator Report Share Skriven 20 Mars, 2006 Nice, Ingo. Helt rätt att värna om vårt språk, 'nuff said! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 Mars, 2006 Report Share Skriven 23 Mars, 2006 DÅ var det bokat och klart, Gran Canaria here I come! En veckas sol nästa vecka... kan ju inte bli bättre, billigt var det också Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 23 Mars, 2006 Filmstar Report Share Skriven 23 Mars, 2006 Jag har nu packat klart och imorgon bär det av hit: och hit: Alltså, först till Whistler Mountain i Kanada en vecka, och sen en vecka i Florida! Snö, skidor och sol - sen sol, bad och krokodiler. Ååååååh, skönt eller vad!? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Mars, 2006 Moderator Report Share Skriven 24 Mars, 2006 jävel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Mars, 2006 Report Share Skriven 24 Mars, 2006 Okej alla härliga filmsnackare, då lämnar jag er en vecka. ta det lugnt med filmsnacket så jag inte missar allt för mycket... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Mars, 2006 Report Share Skriven 24 Mars, 2006 Fy fan vilka jävliga människor det finns på den här tråden nu. Stryk ska ni ha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 24 Mars, 2006 Report Share Skriven 24 Mars, 2006 Jojje: Härligt! Jag älskar USA. Var i New York i november. Älskar staden. Har varit i USA fyra gånger nu och det är alltid lika roligt. Jag har varit i Florida en gång och det är sjukt skönt. Ha det så roligt och njut så mycket du kan! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 24 Mars, 2006 Report Share Skriven 24 Mars, 2006 Jojje: Härligt! Jag älskar USA. Var i New York i november. Älskar staden. Har varit i USA fyra gånger nu och det är alltid lika roligt. Jag har varit i Florida en gång och det är sjukt skönt. Ha det så roligt och njut så mycket du kan! Åfan, jag blir så jäkla avundsjuk på dig. Skulle också vilja resa nångång, aldrig varit utomlands. Synd att man bor i en så jävla fattig familj. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Mars, 2006 Report Share Skriven 24 Mars, 2006 Jojje: Härligt! Jag älskar USA. Var i New York i november. Älskar staden. Har varit i USA fyra gånger nu och det är alltid lika roligt. Jag har varit i Florida en gång och det är sjukt skönt. Ha det så roligt och njut så mycket du kan! Åfan, jag blir så jäkla avundsjuk på dig. Skulle också vilja resa nångång, aldrig varit utomlands. Synd att man bor i en så jävla fattig familj. Du hinner nog. Har själv bara varit utomrikes 2 ggr. Första gången var jag 18 och aldrig varit utanför europa. Ja jag har varit i Danmark, Norge och Finland iofs men det räknar jag inte. Nu har jag råd att åka men får inte. Men det ska jag ta igen sen och då ska jag fan ta med polarn till sin arbetsgivare i LA så vi kan leva loppan lite. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.