KurosawaLeoneKubrick Skriven 9 Juni, 2006 Report Share Skriven 9 Juni, 2006 Ni slipper mig denna helg då jag ska till några släktingars hus/stuga utanför Sthlm. Blir grillning, fotbolls-vm, fiske, öl och förstås livets goda sida, Bastu! Life is gooooooooood! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 24 Juni, 2006 Report Share Skriven 24 Juni, 2006 Tschüss för tva dagar folket! Jag aker till Kiel för att njuta av vädret, Kieler Woche, pojkvännen och Sverige-Tyskland... Är väl tillbaks pa mandag eller sa, ha det fint tills dess. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 25 Juni, 2006 Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Imorn ska jag åka utomlands och vara borta i ca 3 månader. Jag ska segla med värnplikten till frankrike sen vidare ner till spanien och Portugal. Önskar er en bra svensk sommar! Ha de! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 25 Juni, 2006 Report Share Skriven 25 Juni, 2006 hade för jäkla gôtt Ralle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 2 Juli, 2006 Report Share Skriven 2 Juli, 2006 Imorgon åker jag till Australien och ska plugga i ett år, i staden Adelaide. Kommer självklart försöka titta in ibland, men just nu vet jag inte hur det blir med Internet hemma, men om inte annat finns det ju i skolan. Jag har med mig ett 70-tal filmer i "kompakt format" och jag har inte sett någon av dom så mig ska det väll inte gå någon nöd på. Ha det så bra här hemma tills jag får tillfälle att komma in igen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 2 Juli, 2006 Report Share Skriven 2 Juli, 2006 Ha det bra själv Farmor Gas! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Juli, 2006 Filmstar Report Share Skriven 3 Juli, 2006 Ha det så trevligt farmor "Chopper" gas ! Skulle inte vara helt fel att besöka Australien framöver, så rapportera gärna när du är på plats. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 3 Juli, 2006 Report Share Skriven 3 Juli, 2006 Hoppas du har det bra "down under". Farmor gas will be missed. Var absolut ingen främling på forumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 3 Juli, 2006 Report Share Skriven 3 Juli, 2006 Det låter otroligt skoj, farmor_gas! Njut nu och ha det bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 4 Juli, 2006 Report Share Skriven 4 Juli, 2006 Nu ska jag dra iväg. Ska till mitt sommarhus och chilla, grilla och bada i poolen Det kan inte bli mycket bättre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 4 Juli, 2006 Report Share Skriven 4 Juli, 2006 Ha det så bra Harty och njut i det fina vädret Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 5 Juli, 2006 Report Share Skriven 5 Juli, 2006 Om jag glömmer att säga det sa aker jag till Kiel pa fredag och är tebax pa mandag. Kieler Woche är förbi, men det blir säkerligen roligt ända. Hav, bad, pojken min och hans nagot underliga vänner... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 9 Juli, 2006 Report Share Skriven 9 Juli, 2006 Imorgon drar jag till Öland som vanligt varje sommar, och är borta i cirka två veckor. Fast någon gång ska jag nog terrorisera er från ett bibliotek Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 21 Juli, 2006 Report Share Skriven 21 Juli, 2006 borta över helgen bara.. kolmårdens djurpark.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Juli, 2006 Report Share Skriven 21 Juli, 2006 borta över helgen bara.. kolmårdens djurpark.. Ahaaa har du börjar extraknäcka som turistattraktion där. i vilken bur är du? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.