éowyn Skriven 29 December, 2003 Report Share Skriven 29 December, 2003 imorgon åker jag norrut (fast inte fjällen-norrut, utan bara lite mer norr än nästan längst ner i sverige) för att fira nyår. tillbaka cirkus till helgen. många dagar utan galna forumister... GOTT NYTT ÅR! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 29 December, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 December, 2003 Detsamma. Gott Nytt År alltså. Försvinner också några dar från och med imorgon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 29 December, 2003 Roadie, vad tar du för en älg? Skulle behöva nån som vaktar huset och jag är rädd för hundar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Roadie, vad tar du för en älg? Skulle behöva nån som vaktar huset och jag är rädd för hundar... Ja, hehe om du kommer och "hälsar" på mig i min "stuga" så kan du få en gratis (du kommer ju iofs inte lämna stugan mer än som väldigt små bitar, men...) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Det är det är ju asmysigt här ute i skogarna. Inga jobbiga grannar som tittar på en vad man än gör och alla öppna vackra vidder. Ställde mig faktiskt idag och bara tittade ut över skogen, det lös så där vackert precis vid trälinjen och jag var bara tvungen att stanna till och kolla Ja, det var väl det jag visste. Killen är ett jävla pervo. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Det är det är ju asmysigt här ute i skogarna. Inga jobbiga grannar som tittar på en vad man än gör och alla öppna vackra vidder. Ställde mig faktiskt idag och bara tittade ut över skogen, det lös så där vackert precis vid trälinjen och jag var bara tvungen att stanna till och kolla Ja, det var väl det jag visste. Killen är ett jävla pervo. Got me! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jollparr Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Hmmm, jag försökte skapa en användare som hette JagHatarDoftGranar men det var redan upptaget, glad att det finns någon mer än jag som hatar Doft-Granar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Hmmm, jag försökte skapa en användare som hette JagHatarDoftGranar men det var redan upptaget, glad att det finns någon mer än jag som hatar Doft-Granar. Jollparr, nu är du väl inne på fel tråd, skriv om sådant här i Struntsnacktråden istället för hejdå på ett tag tråden.... Ni får ursäkta min förvirrade vän, ni vet hur det är med skogen och dess inverkan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Ni får ursäkta min förvirrade vän, ni vet hur det är med skogen och dess inverkan... Jo, man verkar bli hur flummig som helst när man bor mitt i skogen, mil från närmaste stad. Jag är glad att jag bor i stan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Ni får ursäkta min förvirrade vän, ni vet hur det är med skogen och dess inverkan... Jo, man verkar bli hur flummig som helst när man bor mitt i skogen, mil från närmaste stad. Jag är glad att jag bor i stan. Muhahaha you're not safe anywhere, the plauge will spread. Sorry för ännu mer off-topic. Kan iofs meddela att jag inte kommer vara inne så mycket under den närmaste veckan eftersom jag ska ha nyårsfirande hemma, kolla till mina kusiners datorer och kanske åka på lan. Ha det bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Ni får ursäkta min förvirrade vän, ni vet hur det är med skogen och dess inverkan... Håller med . Oftast när jag är ute i Naturen/skogen så får man ngn slags "Fält-Koma " som i lumpen , precis som om skogen hypnotiserar en med dess skönhet . Finns inget bättre än att klä sig rätt och åka ut och bara sätta sig och filosofera lite i naturen , gärna med utsikt över en lugn sjö . Jag och mina polare brukar åka ut och Campa lite och det är så underbart när man sitter hela gänget runt en lägereld och grillar på kvällen men en 12 årig whiskey i näven . Ibland kan man inte ta blicken från elden ? Känns lite skumt . Sedan när man kryper in i tältet så är det underbart att somna till naturens ljud . Sorry i went men jag vet inte hur man citerar ngn från en annan tråd . . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Sorry i went men jag vet inte hur man citerar ngn från en annan tråd . . Ja, hela tråden börjar bli rejält . Jag undrar också hur man citerar från en annan tråd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Sorry i went men jag vet inte hur man citerar ngn från en annan tråd . . Ja, hela tråden börjar bli rejält . Jag undrar också hur man citerar från en annan tråd. Antingen kan man göra det lätt för sig att helt enkelt bara köra en "copy" på citatet och lägga inte det som en QUOTE. Men då måste man ju också manuellt fylla i ägaren av citatet. Men om man är lite fyndig, så går man in i tråden där citatet ligger, och klickar på CITERA-knappen. Och för att få en fullständig QUOTE måste du lägga in några tecken för att du ska kunna trycka på Förhandsgranska inlägg-knappen. Och vips så har du ett citat som innhåller allt som ett citat ska ha för att man ska kunna se vem som skrivit och tid/datum. Sen är det bara att kopiera, och sen backa ur för att gå in i "rätt" tråd... Kanske låter lite junkigt men vill man gör det snyggt så får man allt ta och jobba lite också. Med andra ord så tycker jag att ju snyggare ett inlägg är, gör att det lönar sig att höja kvaliten på sina inägg. Det ger ett mycket bättre intryck, vilket jag tycker att forumisterna ska sträva efter... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 (ändrad) Men om man är lite fyndig, så går man in i tråden där citatet ligger, och klickar på CITERA-knappen. Och för att få en fullständig QUOTE måste du lägga in några tecken för att du ska kunna trycka på Förhandsgranska inlägg-knappen. Och vips så har du ett citat som innhåller allt som ett citat ska ha för att man ska kunna se vem som skrivit och tid/datum. Sen är det bara att kopiera, och sen backa ur för att gå in i "rätt" tråd... Måste man Pluggat på Chalmers för att göra ett inlägg här eller ? ? ? Näe , ni får nog stå ut med mina amatörmässiga men Faktafyllda och Intelektuella inlägg . Och ni som inte står ut med dom kan notera detta på www.I-Dont-Give-A-Shit.com Och slutligen . Från oss alla till er Alla ett riktigt GÖTT NYTT ÅR GUBBAR ! ! ! ! ! Ändrad 31 December, 2003 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Sorry i went men jag vet inte hur man citerar ngn från en annan tråd . . Ja, hela tråden börjar bli rejält . Jag undrar också hur man citerar från en annan tråd. Antingen kan man göra det lätt för sig att helt enkelt bara köra en "copy" på citatet och lägga inte det som en QUOTE. Men då måste man ju också manuellt fylla i ägaren av citatet. Men om man är lite fyndig, så går man in i tråden där citatet ligger, och klickar på CITERA-knappen. Och för att få en fullständig QUOTE måste du lägga in några tecken för att du ska kunna trycka på Förhandsgranska inlägg-knappen. Och vips så har du ett citat som innhåller allt som ett citat ska ha för att man ska kunna se vem som skrivit och tid/datum. Sen är det bara att kopiera, och sen backa ur för att gå in i "rätt" tråd... Kanske låter lite junkigt men vill man gör det snyggt så får man allt ta och jobba lite också. Föredrar nog den enklare versionen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.