Jump to content

Hej då på ett tag-tråden


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Filmstar
Ett ord: Operativsystemkrasch. :mad2:

Två ord: Ny hårddisk.

 

Är tillbaka nu. Puh. :D

Märkte inte ens att du var borta...Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt... :unsure:

Jag märkte i alla fall att jag var borta, hehe. Nåja, det var bara några dagar.

 

Det märkte jag i alla fall...sådeså.

Tack för det, Lestat.

Ändrad av Jojje
Link to comment
Share on other sites

  • Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar
Trodde du faktiskt fortfarande var i Göteborg. Har ingen koll på den filmfestivalen :rolleyes:

Ha! Då hade du ju också märkt att jag var borta i alla fall (och inte bara Lestat, som ju alltid trånar efter lite forumspanking).

 

Nä, filmfestivalen i Göteborg slutade 1 feb och då kom jag hem också. Var bara där i tre dagar. Nu i lördags kraschade min dator, och först på tisdagkvällen hade jag fått allt att funka igen. Det första jag gjorde? Just det, kom hit förstås. :up:

Link to comment
Share on other sites

Va fan. Klockan är ju tolv och du sitter vid datorn uppe i Grövelsjön. Kom igen nu! Klockan åtta på morgonen ska du ha ätit din havregrynsgröt och ha skidorna på dig.

 

Nåja, ha det bra där uppe! :P

Hehe. Nu är jag tillbaka. B)

Det var för svårt att hålla sig från forumet när det visade sig att det fanns en dator där uppe.....

Förresten var det inget bra väder den dagen, :) hann bara sitta en dryg halvtimme, och det kostade femtio spänn :angry: .

Link to comment
Share on other sites

Hej på er! Fick bråttom när jag skulle iväg, så jag hann aldrig skriva. Sitter i Florida och kollar ut mot poolen (som iofs bara är 12 grader :blink: ). I skuggan är det runt 14. Hur skönt som helst.

 

Tidigare i veckan var jag i Las Vegas, Grand Canyon och New Orleans. Vegas var väl det som gjorde störst intyrck... Hotellet med 2000 rum (ett av de mindre i staden alltså) var en kopia av New Yorks största skyskrapor i en tredjedels storlek. Berg-o-dal-bana fanns såklart där också... :up:

 

Jaja, har annat att göra nu, men ni får ha det så bra!

Link to comment
Share on other sites

Hej på er! Fick bråttom när jag skulle iväg, så jag hann aldrig skriva. Sitter i Florida och kollar ut mot poolen (som iofs bara är 12 grader  :blink: ). I skuggan är det runt 14. Hur skönt som helst.

 

Tidigare i veckan var jag i Las Vegas, Grand Canyon och New Orleans. Vegas var väl det som gjorde störst intyrck... Hotellet med 2000 rum (ett av de mindre i staden alltså) var en kopia av New Yorks största skyskrapor i en tredjedels storlek. Berg-o-dal-bana fanns såklart där också... :up:

 

Jaja, har annat att göra nu, men ni får ha det så bra!

Var i florida bor du? Eller crusar du bara runt?

 

Jag ska till Florida i sommar, ska på Disney, och allt annat :P

 

ArA

Link to comment
Share on other sites

Hej på er! Fick bråttom när jag skulle iväg, så jag hann aldrig skriva. Sitter i Florida och kollar ut mot poolen (som iofs bara är 12 grader  :blink: ). I skuggan är det runt 14. Hur skönt som helst.

Fy sjutton så orättvist! :angry: Jag blir så avundsjuk på folk som reser bort till varmare länder på vintern. :(

Själv sitter man hemma och fryser. Nåja, det kanske är liiite varmare i Tyskland i alla fall. Dit jag åker nästa vecka.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...