Filmstar Jojje Skriven 11 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2004 (ändrad) Ett ord: Operativsystemkrasch. Två ord: Ny hårddisk. Är tillbaka nu. Puh. Märkte inte ens att du var borta...Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt... Jag märkte i alla fall att jag var borta, hehe. Nåja, det var bara några dagar. Det märkte jag i alla fall...sådeså. Tack för det, Lestat. Ändrad 11 Februari, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 11 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2004 Trodde du faktiskt fortfarande var i Göteborg. Har ingen koll på den filmfestivalen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 11 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2004 Trodde du faktiskt fortfarande var i Göteborg. Har ingen koll på den filmfestivalen Ha! Då hade du ju också märkt att jag var borta i alla fall (och inte bara Lestat, som ju alltid trånar efter lite forumspanking). Nä, filmfestivalen i Göteborg slutade 1 feb och då kom jag hem också. Var bara där i tre dagar. Nu i lördags kraschade min dator, och först på tisdagkvällen hade jag fått allt att funka igen. Det första jag gjorde? Just det, kom hit förstås. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 11 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2004 Jag märkte inte direkt att du var borta mer än att jag trodde du fortfarande var i Göteborg, hehe. Men man kan ju se det som att jag också saknat dig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 14 Februari, 2004 Report Share Skriven 14 Februari, 2004 Jaha. Nu drar jag till Grövelsjön en vecka (sportlov) och har inte tillgång till dator där, så nu blir det tufft. Om man tänker på att antalet inlägg de senaste dagarna legat på uppemot hundra per dag, lär jag få lite att läsa när jag kommer tillbaka. Hejdå så länge! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 17 Februari, 2004 Report Share Skriven 17 Februari, 2004 Haha!!! Det fanns visst en dator här på fjällstationen! Visserligen rätt dyrt, men jag sitter en liten stund här innan jag drar ut i spåren igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 17 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 17 Februari, 2004 (ändrad) Va fan. Klockan är ju tolv och du sitter vid datorn uppe i Grövelsjön. Kom igen nu! Klockan åtta på morgonen ska du ha ätit din havregrynsgröt och ha skidorna på dig. Nåja, ha det bra där uppe! Ändrad 17 Februari, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 21 Februari, 2004 Report Share Skriven 21 Februari, 2004 Va fan. Klockan är ju tolv och du sitter vid datorn uppe i Grövelsjön. Kom igen nu! Klockan åtta på morgonen ska du ha ätit din havregrynsgröt och ha skidorna på dig. Nåja, ha det bra där uppe! Hehe. Nu är jag tillbaka. Det var för svårt att hålla sig från forumet när det visade sig att det fanns en dator där uppe..... Förresten var det inget bra väder den dagen, hann bara sitta en dryg halvtimme, och det kostade femtio spänn . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 28 Februari, 2004 Report Share Skriven 28 Februari, 2004 Hej på er! Fick bråttom när jag skulle iväg, så jag hann aldrig skriva. Sitter i Florida och kollar ut mot poolen (som iofs bara är 12 grader ). I skuggan är det runt 14. Hur skönt som helst. Tidigare i veckan var jag i Las Vegas, Grand Canyon och New Orleans. Vegas var väl det som gjorde störst intyrck... Hotellet med 2000 rum (ett av de mindre i staden alltså) var en kopia av New Yorks största skyskrapor i en tredjedels storlek. Berg-o-dal-bana fanns såklart där också... Jaja, har annat att göra nu, men ni får ha det så bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 28 Februari, 2004 Äh va fan, get outta here! Jag vill också åka på semesterresa. Hmm, well, det ska jag snart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 28 Februari, 2004 Report Share Skriven 28 Februari, 2004 Hej på er! Fick bråttom när jag skulle iväg, så jag hann aldrig skriva. Sitter i Florida och kollar ut mot poolen (som iofs bara är 12 grader ). I skuggan är det runt 14. Hur skönt som helst. Tidigare i veckan var jag i Las Vegas, Grand Canyon och New Orleans. Vegas var väl det som gjorde störst intyrck... Hotellet med 2000 rum (ett av de mindre i staden alltså) var en kopia av New Yorks största skyskrapor i en tredjedels storlek. Berg-o-dal-bana fanns såklart där också... Jaja, har annat att göra nu, men ni får ha det så bra! Var i florida bor du? Eller crusar du bara runt? Jag ska till Florida i sommar, ska på Disney, och allt annat ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 28 Februari, 2004 Report Share Skriven 28 Februari, 2004 Hej på er! Fick bråttom när jag skulle iväg, så jag hann aldrig skriva. Sitter i Florida och kollar ut mot poolen (som iofs bara är 12 grader ). I skuggan är det runt 14. Hur skönt som helst. Fy sjutton så orättvist! Jag blir så avundsjuk på folk som reser bort till varmare länder på vintern. Själv sitter man hemma och fryser. Nåja, det kanske är liiite varmare i Tyskland i alla fall. Dit jag åker nästa vecka. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 5 Mars, 2004 Filmstar Report Share Skriven 5 Mars, 2004 (ändrad) Nu drar jag hit: Vi ses om en vecka. Ändrad 5 Mars, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 5 Mars, 2004 Filmstar Report Share Skriven 5 Mars, 2004 Ha det så bra ! Det kommer vara tomt här nu... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 6 Mars, 2004 Report Share Skriven 6 Mars, 2004 Ha det så bra ! Det kommer vara tomt här nu... Ja happ, menar du att vi andra inte duger eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.