Plox Skriven 11 Maj, 2007 Report Share Skriven 11 Maj, 2007 Colm Feore - Insider - Christopher Plummer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Maj, 2007 Author Moderator Report Share Skriven 11 Maj, 2007 Christepher Plummer - Inside Man - Judi Foster Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandpie Skriven 12 Maj, 2007 Report Share Skriven 12 Maj, 2007 Christepher Plummer - Inside Man - Judi Foster Judie Foster - Nell - Jeremy Davies Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 17 Maj, 2007 Report Share Skriven 17 Maj, 2007 Jeremy Davies - Dogville - Nicole Kidman Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 18 Maj, 2007 Author Moderator Report Share Skriven 18 Maj, 2007 Nicole Kidman - Dead Calm - Sam Neill Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 18 Maj, 2007 Report Share Skriven 18 Maj, 2007 Sam Neill - Jurassic Park - Laura Dern Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 18 Maj, 2007 Author Moderator Report Share Skriven 18 Maj, 2007 Laura Dern - Dödligt Vapen 4 - Jet Li (visst var det hon va? Eller?) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 19 Maj, 2007 Report Share Skriven 19 Maj, 2007 Nja inte vad jag kan minnas eller hitta... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Maj, 2007 Author Moderator Report Share Skriven 20 Maj, 2007 Aj fan, vad hette hon jag tänkte på då, i Dödligt vapen 4? Hon är väl med i 3 också tror jag, som Riggs tuffa flickvän. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Maj, 2007 Report Share Skriven 21 Maj, 2007 Är det inte Rene Russo som spelar Riggs flickvän i fyran? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Maj, 2007 Author Moderator Report Share Skriven 21 Maj, 2007 Precis hon ja! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 Maj, 2007 Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Ok då kör jag vidare på Russo då; Rene Russo - I skottlinjen - Clint Eastwood Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Maj, 2007 Author Moderator Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Clintan - The Rookie - Charlie Sheen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 24 Maj, 2007 Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Charlie Sheen - Plutonen - Johnny Depp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Maj, 2007 Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Johnny Depp - Edward Scissorhands - Winona Ryder Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.