Jonas Skriven 9 Januari, 2004 Report Share Skriven 9 Januari, 2004 Jag, som fortfarande inte sett vare sig Ringu eller The Ring, gillar verkligen Dark Water. Det är en av de bästa filmer jag sett - faktiskt - och den håller för många tittar (har skaffat den på DVD...) Kan omöjligen tänka mig att remaken skulle tillföra något, kan inte påstå att jag direkt ser fram emot den, även om man kan tänka sig att Jennifer Connelly kommer att vara en värdig huvudrollsinnehaverska. Om det verkligen är så att Ring-filmerna är bättre - jag då har jag ju något att se fram emot! Kan nog stå ut med en eller annan "liten flicka med hår framför ansiktet..." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 10 Januari, 2004 Report Share Skriven 10 Januari, 2004 jag är uppe i 5 gånger i Dark Water jag, varav en bio och en halvbio. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 3 Februari, 2004 Förutom Jennifer Connelly, är nu även John C. Reilly och Tim Roth klara för att vara med i remaken av Dark Water. Bra val av skådespelare känns det som, inga jobbiga ungdomar här inte. Jag skulle tippa att Roth spelar ex-maken och Reilly kanske spelar fastighetsskötaren/mäklaren eller liknande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.