Peo Skriven 15 Maj, 2004 Report Share Skriven 15 Maj, 2004 Yep, söker man på Google så hittar man ganska nya inlägg från forumet och det möjliggörs av denna lite mystiska spider eller robot som indexerar av hela internet kontinuerligt genom att följa länkar. Ingen levande person alltså. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 16 Maj, 2004 Author Report Share Skriven 16 Maj, 2004 Yep, söker man på Google så hittar man ganska nya inlägg från forumet och det möjliggörs av denna lite mystiska spider eller robot som indexerar av hela internet kontinuerligt genom att följa länkar. Ingen levande person alltså. Men vad gör den när den använder PM då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 16 Maj, 2004 Report Share Skriven 16 Maj, 2004 Hehe... jo, roboten verkar trivas här, men än har den inte lyckats skriva något inlägg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 20 Juni, 2004 Report Share Skriven 20 Juni, 2004 (ändrad) Yep, söker man på Google så hittar man ganska nya inlägg från forumet och det möjliggörs av denna lite mystiska spider eller robot som indexerar av hela internet kontinuerligt genom att följa länkar. Ingen levande person alltså. Och vad ska detta betyda då? Ändrad 20 Juni, 2004 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 20 Juni, 2004 Filmstar Report Share Skriven 20 Juni, 2004 (ändrad) Forumklockan går ungefär 8 minuter efter. Ändrad 20 Juni, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 20 Juni, 2004 Report Share Skriven 20 Juni, 2004 ok, ska kontakta serveradmin om de kan fixa det imorgon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 7 Juli, 2004 Report Share Skriven 7 Juli, 2004 jag vill ha feedback!!!!! e Peo aka "the man" borta eller? mja, han har inte ringt på ett tag...han brukar faktiskt ringa i alla fall minst 3 ggr i veckan, lite jobbigt i och för sig men man måste ju smöra för fan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 7 Juli, 2004 Report Share Skriven 7 Juli, 2004 jag vill ha feedback!!!!! e Peo aka "the man" borta eller? mja, han har inte ringt på ett tag...han brukar faktiskt ringa i alla fall minst 3 ggr i veckan, lite jobbigt i och för sig men man måste ju smöra för fan. Ja det börjar faktiskt bli lite jobbigt när han ringer så där ofta. Kommer ihåg en vecka då han ringde åtminstone varannan timme och frågade om det var jag som lånat hans utgåva av Gaytrix, jag förstod aldrig vad det där handlade om. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 7 Juli, 2004 Report Share Skriven 7 Juli, 2004 Peo, klockan går ju fortfarande efter! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 9 Juli, 2004 Report Share Skriven 9 Juli, 2004 Tiden på servern har ändrats i natt. Tror att det ska stämma nu. Den kontrolleras nu automatiskt dagligen mot en central server som har koll på tiden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 11 Juli, 2004 Report Share Skriven 11 Juli, 2004 (ändrad) Skulle vilja klaga på att B-knappen är i stort sett oanvändbar då taggarna jämt dyker upp sist i inlägget och inte där man har markören. Skulle också vara bekvämt om man kunde markera ett ord eller en mening och sen bara trycka på B:et så dyker tagarna upp runt det markerade. Vidare så vill jag också gnälla på den fula textremsa som dyker under inlägget efter att man fixat till de ovan nämnda b-taggarna. Ändrad 11 Juli, 2004 av Harry Lime Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 12 Juli, 2004 Report Share Skriven 12 Juli, 2004 B-knappen funkar utmärkt för mig? Jag kan skriva en mening, markera ett ord och trycka på B och då få det i fetstil. Vilken webbläsare använder du? Ska kolla vad jag kan göra åt den fula textremsan efter ändrade inlägg, som det varit klagomål på tidigare från andra medlemmar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 12 Juli, 2004 Report Share Skriven 12 Juli, 2004 Skulle vilja klaga på att B-knappen är i stort sett oanvändbar då taggarna jämt dyker upp sist i inlägget och inte där man har markören. Skulle också vara bekvämt om man kunde markera ett ord eller en mening och sen bara trycka på B:et så dyker tagarna upp runt det markerade. Vidare så vill jag också gnälla på den fula textremsa som dyker under inlägget efter att man fixat till de ovan nämnda b-taggarna. jag kan hålla med dig om att ibland när man stänger [ B]-taggen så hamnar den några rader nedanför, men det är väl inte direkt något som jag gråter över. ett tips är att du Förhandsgranska Inlägget innan du kör iväg det. men den där beep (Det här inlägget har ändrats av) har jag aldrig gillat, och förstår heller inte vad den ska va bra för. speciellt om någon skriver något om ett inlägg som jag skrivit, och sen ser att dom ändrat. då blir man ju lite nojig. dom kanske typ skrev att jag är världens största idiit, och sen ändrade sig. då tycker jag att: det man inte känner till mår man inte dåligt av Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 12 Juli, 2004 Report Share Skriven 12 Juli, 2004 B-knappen funkar utmärkt för mig? Jag kan skriva en mening, markera ett ord och trycka på B och då få det i fetstil. Vilken webbläsare använder du? Mozilla. Fungerar den med IE? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 13 Juli, 2004 Report Share Skriven 13 Juli, 2004 Ja, det fungerar i IE. Texten "Det här inlägget har ändrats av bla bla..." har jag inte lyckats hitta i koden än, men jag söker vidare. Jag tycker nog att det bör finnas någon info kvar om att ett inlägg ändrats. Däremot bör det vara lite mer diskret. Forumet ska uppgraderas under de närmaste veckorna när jag får tid. Då kanske problemet löser sig med fetstil etc i Mozilla. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.