Jump to content

Mindre problem

Rekommenderade inlägg

Texten "Det här inlägget har ändrats av bla bla..." har jag inte lyckats hitta i koden än, men jag söker vidare.

har du försökt på Google? :whistling:

Jag tycker nog att det bör finnas någon info kvar om att ett inlägg ändrats. Däremot bör det vara lite mer diskret.

jag håller med dig till fullo...har också tänkt att det inte ska bort men ändå kanske som du säger "lite mer diskret". (aah mmm, härligt å smöra...) :kung::D

• Svar 711
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hej!

jag vill klaga. :D:whistling:

Filmer du just sett ! Bra och dåliga-tråden suger musten av mitt bredband, så det kanske är dags att dra igång en ny tråd om ämnet.

och Peo! om du säger att den drar bara upp en "sida" när man öppnar tråden, så kanske det stämmer. men jag märker en klar skillnad när man ska till och öppna denna tråd och andra trådar.

Hmm... tålamod flicka lilla... :D

Filmer du just sett-tråden kanske håller på att bli för lång. Ska kolla upp det där lite mer. Som sagt, ny version kommer att installeras inom kort och då kanske det fixas automagiskt.

Forumet förblir blått åtminstone ett tag till.

När jag hittat ändrat-meddelandet i koden så återkommer jag.

Hmm... tålamod flicka lilla...  :D

även fast det är kanske svårt att tro så kan man fortfarande göra mig lite generad eller "tagen på sängen" skulle också kunna säga. :P

coolt svarat av dig var det i alla fall...lika coolt som när den snyggaste av dom snyggaste på Dubliner sa efter att jag frågade om han kunde fixa en pint åt mig när han ändå gled omkring bland borden för att plocka glas: so, you think I´m your bitch or what?

och då ska man komma ihåg att lilla jag e lite blyg för honom för att han e de snyggaste jag sett. (slurp) :D

Filmer du just sett-tråden kanske håller på att bli för lång. Ska kolla upp det där lite mer. Som sagt, ny version kommer att installeras inom kort och då kanske det fixas automagiskt.

tack, då vet man att det troligen fixas snart...ville bara kolla.

Forumet förblir blått åtminstone ett tag till.
jahapp, annars så vet du att jag gärna ställer upp med lite FAB-kompetens...i alla regnbågens färger. :hypocrite:

När jag hittat ändrat-meddelandet i koden så återkommer jag.
jag räknar dagarna, och kanske i fall det drar ut lägger fram ett till: vill klaga

tackar ödmjukast för all feedback.

speciellt om någon skriver något om ett inlägg som jag skrivit, och sen ser att dom ändrat. då blir man ju lite nojig. dom kanske typ skrev att jag är världens största idiit, och sen ändrade sig.

...men varför skulle de göra det, Lestat!?

Jag menar, ändra sig alltså? :P:lol::P

OK, lite :offtopic:

speciellt om någon skriver något om ett inlägg som jag skrivit, och sen ser att dom ändrat. då blir man ju lite nojig. dom kanske typ skrev att jag är världens största idiit, och sen ändrade sig.
...men varför skulle de göra det, Lestat!?

Jag menar, ändra sig alltså? :P:lol::P

för jag föredrar faktiskt att veta i fall någon har något att säga mig, eftersom jag gillar när man talar i klarspråk och inte håller inne med saker. för jag kan säkert bemöta det utan några som helst problem, jag är inte långsint.

tillexempel så tror jag att jag är superpoppis hos våran moderator. :whistling:

tippar att jag toppar hans 10 topp-lista. :kung:

OK, lite :offtopic:

jag tror jag är ganska majortopic. B)

Filmer du just sett ! Bra och dåliga-tråden suger musten av mitt bredband, så det kanske är dags att dra igång en ny tråd om ämnet.

Fixat. Vi testar om det förbättrar situationen eftersom jag också fått intrycket att den gamla tråden laddas väldigt långsamt.

för jag föredrar faktiskt att veta i fall någon har något att säga mig, eftersom jag gillar när man talar i klarspråk och inte håller inne med saker. för jag kan säkert bemöta det utan några som helst problem, jag är inte långsint.

tillexempel så tror jag att jag är superpoppis hos våran moderator.  :whistling:

Skulle det då också betyda att jag är superpoppis hos dig? :whistling:

Skulle inte tro det...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...