ElPaco Skriven 1 April, 2007 Report Share Skriven 1 April, 2007 Jag är nyfiken på hur ni (Peo) resonerar när ni kallar filmsnack för Sveriges "ledande forum"? Förstå mig rätt, jag tycker det är ett bra forum och läser det, men på vilket sätt är det ledande? Har det flest poster totalt? Flest poster per dygn? Flest aktiva medlemmar? För det finns ju en hel del aktiva filmforum på svenska nätet menar ja. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 1 April, 2007 Report Share Skriven 1 April, 2007 Välkommen till Filmsnack.se ElPaco! Jag har inte kallat Filmsnack.se för "Sveriges ledande forum". Kanske att jag någon gång uttryckt det som att det är det ledande filmforumet i Sverige. På nätet finns massvis med sajter och forum som helt eller delvis handlar om film. I Sverige finns ingen större webbplats helt fokuserat på filmdiskussion än Filmsnack.se. Annars skulle vi väl få utse Lunarstorm eller Passagen till ledande "filmforumet". Filmsajten som jag råkar veta att du är en av personerna bakom (hmm låt mig gissa... där kallar du dig för Pasi? Busted! ) är som du vet inte primärt ett diskussionsforum utan något annat. Filmsnack.se är ett renodlat filmforum. Er forumdel (lustigt nog heter det "Filmsnack") är dessutom av väldigt enkelt slag och är inte i närheten av att ha så avancerade funktioner för diskussion som finns här. Därför tycker jag att Filmsnack kan beskrivas som ledande. Men det är väl mindre viktigt egentligen. Det viktiga är om det pågår intressanta diskussioner och om medlemmarna trivs och det verkar medlemmarna göra både här och där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.