Peo Skriven 26 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 26 Mars, 2004 Skicka ett PM eller email till mig. Skriv ditt namn, adress och tröjstorlek. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 31 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 31 Mars, 2004 T-shirtsen levereras till mig av speditionsfirman imorgon torsdag. Så från och med torsdag kväll kan ni som vill komma hit och hämta er t-shirt (Stockholm - på Söder). Mejla eller skicka ett PM till mig för att avtala tid. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 1 April, 2004 Author Report Share Skriven 1 April, 2004 Nu har t-shirtsen äntligen anlänt! Himla skön. Om du inte beställt en t-shirt än, går det fortfarande att göra det. Vill du köpa en t-shirt - skicka ett PM eller mejla tshirt@bio.nu med ditt namn, adress och storlek på t-shirten (finns i S, M, L, XL, XXL). Priset är 149 kr + 30 kr i frakt. Ni som vill hämta er t-shirt på Söder i Stockholm och slippa fraktavgiften, klicka på PM-knappen så avtalar vi en tid och så får du en vägbeskrivning. Till er som redan betalt t-shirten kommer jag att skicka den så snart som möjligt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 1 April, 2004 Report Share Skriven 1 April, 2004 (ändrad) Detta projekt tog ca 3 månader.. Tänkte bara säga det.. Peo, jag har lite ont om cash, var tvungen att köpa ett par glasögon. Som jag har sagt innan.. XXL (den krymper nog i tvätten ) Frakt.. ArA Ändrad 1 April, 2004 av ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 2 April, 2004 Report Share Skriven 2 April, 2004 Jag är nu en stolt ägare till Bio.nu t-shirt, och jag har hört att Jojje är lika glad han med... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 2 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 2 April, 2004 (ändrad) Jag är nu en stolt ägare till Bio.nu t-shirt, och jag har hört att Jojje är lika glad han med... Liksom Czechflash. Det blir strikt diet från och med nu... Ändrad 2 April, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 2 April, 2004 Report Share Skriven 2 April, 2004 Jag är nu en stolt ägare till Bio.nu t-shirt, och jag har hört att Jojje är lika glad han med... Liksom Czechflash. Det blir strikt diet från och med nu... Jag har sagt det förut och jag säger det gärna igen: You fuck with me, you fuckin' with the best! kolla in vad snuskiga förslag via PM man får från vissa här på forumet. Stretch... my ass Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 2 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 2 April, 2004 Tofu, kan du ta över nu? Det börjar bli för mycket för mig nu. Jag viker mig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 5 April, 2004 Report Share Skriven 5 April, 2004 [tagteams him in the wrestlingring] hear me roooaar! Im tofu the evil wrestler.. with a toutch of chinese heart an wisdome.. [chair to the head] arr g h h hh oh.. Du Lestat! Du har degraderat min wrestlerkollega Yoyo-e, u folded him! Och hur många gånger ska vi säga att det här är ett familjeprogram! Så sluta ta upp just vilka hockeylag du rumpbrottats med.. det, det är bara inte sunt!! Varken jag eller någon i vårat lag tänker streetcha det minsta på dig längre, när du går runt på den där attityden! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 28 April, 2004 Report Share Skriven 28 April, 2004 Nu har jag äntligen fått den eftertraktade T-shirten. Och den är jädra snygg! Synd bara att det inte blev någon autograf på, men man kan ju inte få allt. Tack, Peo. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibbo Skriven 28 April, 2004 Report Share Skriven 28 April, 2004 nu har jag glömt att betala t-shirten totallt... finns det några kvar fortfarande? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 29 April, 2004 Author Report Share Skriven 29 April, 2004 Det finns kvar t-shirts i alla storlekar, så det går bra att köpa. Jag kontaktar dig zibbo med betalningsinfo. Om det är fler som vill köpa är det bara att kontakta mig via ett PM. Priset är 179 kr inklusive frakt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 29 April, 2004 Report Share Skriven 29 April, 2004 Jag vill bara varna er som ännu inte köpt någon T-shirt. Storlekarna är ganska små. Själv visste jag inte om jag skulle ta en L eller M. Som tur var valde jag L, och den var ungefär som en vanlig M. Om ni är osäkra så ta en storlek större. Väldigt fin T-shirt med en utmärkt kvaliet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 29 April, 2004 Report Share Skriven 29 April, 2004 Jag vill bara varna er som ännu inte köpt någon T-shirt. Storlekarna är ganska små. Själv visste jag inte om jag skulle ta en L eller M. Som tur var valde jag L, och den var ungefär som en vanlig M. Om ni är osäkra så ta en storlek större. Väldigt fin T-shirt med en utmärkt kvaliet. Jopp. Upptäckte det, men man får väl gå på liten diet från och med nu. Håller också med om att den är mycket snygg , så ni som inte har en redan bör skaffa en. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.