Jump to content

Bio.nu t-shirt


Peo

Rekommenderade inlägg

  • Svar 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag tycker en svart t-shirt med vitt tryck skulle va snyggt. Det blir troligtvis någon krona dyrare (man måste trycka två gånger vid ljust tryck på mörkt material). Gillar också idén med att använda färgerna som finns här på forumet.

 

Förslag till tryck på t-shirten: Bio.nu Forum och något kort lämpligt citat som någon skrivit på forumet. Alternativt slogan "Film är bäst på Bio.nu."

Link to comment
Share on other sites

Eller så kan vi ha ett jättetryck på FRANK DEN HEMSKA KANINEN....

 

Håller nog med Jojje, ser gärna att det är ganska stilrent men ändå exklusivt, men vill ju inte se ut som någon vandrande reklampelare även om det nu handlar om Bio.nu :rolleyes:.

 

Jag blir mer och mer glad i den här ideén ju längre den går

Link to comment
Share on other sites

Vill slänga in en brasklapp här; det ska inte vara för stort tryck på tröjan. Stora blaffor som täcker hela framsidan går helt bort enligt mig. Enkelt och stilrent ska det vara, allt enligt tesen Less is more.

Mjaa, jag vill inte riktigt hålla med dig. Bara för att ett tryck skulle bli stort tror jag inte att det skulle se ut som en stor blaffa. Man skulle ju kunna säga att ett litet tryck också skulle kunna påminna om en billig reklam-t-shirt som man kan få av ett företag typ.

 

För att man ska undvika reklamstuket så tror jag det absolut måste sitta mitt på tröjan i brösthöjd. Och "less is more" håller jag verkligen med dig om, därför hoppas jag att det inte blir för mycket kladd. bio.nu ska det vara, och ordet "forum" tar ju faktiskt bort den där känslan av reklam, men sen får det vara bra. Svart med vitt tryck låter bra...

 

Men Peo som säkert är helhipp och går före kön på Spy Bar, lär väl ha "medvetna" polers som vet hur det ska vara. Jag tycker han ska höra med dom i stället för att lyssna på massa nördar som bara kollar på film... :P:D:whistling:

Link to comment
Share on other sites

Många kockar... men det känns som att vi är på väg att renodla idén till en kort enkel text.

 

Jag tycker Hrafns förslag såg rätt ok ut. Kanske skulle va aningen mindre text och en punkt mellan "bio" och "nu". Svart t-shirt och vitt tryck.

 

Några hippa kontakter på Spy Bar har jag inte (lyckligtvis), men kanske på andra ställen. Ska höra mig för lite.

 

Jag har skrattat ganska gott åt det där med autografen... :D. Självklart om någon hemskt gärna vill ha min autograf så fixar jag det efter att t-shirten tryckts (och ni andra slipper ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...