ArA Skriven 3 Januari, 2004 Report Share Skriven 3 Januari, 2004 Exempel Nr1. Gjorde lite snabbt ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Den var bra! Bara att bakgrunden ska vara som bakgrunden på inläggen, sen tror jag att det blir snyggare om "FORUM" står rakt under "Bio.nu" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Hmmm...det var en snygg modell, som Whatever sade kan ju tröjans färg vara som inläggen. Iofs motsätter jag mig inte svart, det skulle också kunna vara snyggt Nej jag tror jag lämnar det estetiska till er Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 4 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Jag tycker en svart t-shirt med vitt tryck skulle va snyggt. Det blir troligtvis någon krona dyrare (man måste trycka två gånger vid ljust tryck på mörkt material). Gillar också idén med att använda färgerna som finns här på forumet. Förslag till tryck på t-shirten: Bio.nu Forum och något kort lämpligt citat som någon skrivit på forumet. Alternativt slogan "Film är bäst på Bio.nu." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 4 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Vill slänga in en brasklapp här; det ska inte vara för stort tryck på tröjan. Stora blaffor som täcker hela framsidan går helt bort enligt mig. Enkelt och stilrent ska det vara, allt enligt tesen Less is more. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Eller så kan vi ha ett jättetryck på FRANK DEN HEMSKA KANINEN.... Håller nog med Jojje, ser gärna att det är ganska stilrent men ändå exklusivt, men vill ju inte se ut som någon vandrande reklampelare även om det nu handlar om Bio.nu . Jag blir mer och mer glad i den här ideén ju längre den går Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrafn Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Vad tycks? Ganska stilren tycker jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Jag håller på att fortsätta med Hrafn´s tröja. Skulle vi ha Peos autograf? ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Jag håller på att fortsätta med Hrafn´s tröja. Skulle vi ha Peos autograf? ArA Nja, det tycker i alla fall inte jag (no offense Peo ). Om man skriver "Film är bäst på" ovanför kan det nog bli riktigt snyggt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Var ska FORUM stå da? ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrafn Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Var ska FORUM stå da? ArA Jag tycker inte det ska stå alls faktiskt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Vill slänga in en brasklapp här; det ska inte vara för stort tryck på tröjan. Stora blaffor som täcker hela framsidan går helt bort enligt mig. Enkelt och stilrent ska det vara, allt enligt tesen Less is more. Mjaa, jag vill inte riktigt hålla med dig. Bara för att ett tryck skulle bli stort tror jag inte att det skulle se ut som en stor blaffa. Man skulle ju kunna säga att ett litet tryck också skulle kunna påminna om en billig reklam-t-shirt som man kan få av ett företag typ. För att man ska undvika reklamstuket så tror jag det absolut måste sitta mitt på tröjan i brösthöjd. Och "less is more" håller jag verkligen med dig om, därför hoppas jag att det inte blir för mycket kladd. bio.nu ska det vara, och ordet "forum" tar ju faktiskt bort den där känslan av reklam, men sen får det vara bra. Svart med vitt tryck låter bra... Men Peo som säkert är helhipp och går före kön på Spy Bar, lär väl ha "medvetna" polers som vet hur det ska vara. Jag tycker han ska höra med dom i stället för att lyssna på massa nördar som bara kollar på film... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 4 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Många kockar... men det känns som att vi är på väg att renodla idén till en kort enkel text. Jag tycker Hrafns förslag såg rätt ok ut. Kanske skulle va aningen mindre text och en punkt mellan "bio" och "nu". Svart t-shirt och vitt tryck. Några hippa kontakter på Spy Bar har jag inte (lyckligtvis), men kanske på andra ställen. Ska höra mig för lite. Jag har skrattat ganska gott åt det där med autografen... . Självklart om någon hemskt gärna vill ha min autograf så fixar jag det efter att t-shirten tryckts (och ni andra slipper ). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Ska vi komma till ett beslut? Svart tröja vitt tryck. Skriv ner allt du ska ha på tröjam Peo. ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 4 Januari, 2004 Report Share Skriven 4 Januari, 2004 Jag har skrattat ganska gott åt det där med autografen... . Självklart om någon hemskt gärna vill ha min autograf så fixar jag det efter att t-shirten tryckts (och ni andra slipper ). Jaaaaa! Min ska ha autograf. Och jag tycker att det är snyggare med svart, kan betala extra för det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.