Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa kvinnliga biroll: Bibi Andersson Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa manliga biroll: Ingvar Hirdvall (Om jag vänder mig om) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Vajsing på filmgalans hemsida. Bibi Anderson fick inte huvudrollspriset som det står där utan birollspriset. Följ galan på Bio.nu så vet du vad som gäller och så vet du redan vem som vinner för bästa manliga biroll innan priset delats ut... heh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa foto: Peter Mokrosinski (Ondskan) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Erland Josephsson vinner Hedersguldbaggen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa manus: Björn Runge (Om jag vänder mig om) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2004 (ändrad) Tänkte ge mig in i leken. Bästa manus gick till: Björn Runge. Om jag vänder mig om God damn it, you're fast Ändrad 26 Januari, 2004 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa regi: Björn Runge (Om jag vänder mig om) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2004 (ändrad) Bästa regi: Björn Runge Edit: Men det är inte sant!Hur kan du vara så snabb? Du måste veta om det där i förväg... Ändrad 26 Januari, 2004 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 hihi... min fingerfärdighet är läskig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2004 hihi... min fingerfärdighet är läskig. Hm, jaha ja... Tänkte meddela att ett nytt pris har införts. Guldbaggen är den stolta vinnaren i kategorin; Sämst sång och dans-nummer i en filmgala. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa manliga huvudroll: Jonas Karlsson (Detaljer) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Om man får komma med lite kritik så är galan i vanlig ordning alltför utdragen. Borde man inte kunna fixa det här på en och en halv timme åtminstone? Musiknumrena har inte varit bra, men det kanske kommer något vettigt mot slutet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Januari, 2004 Author Report Share Skriven 26 Januari, 2004 Bästa kvinnliga huvudroll: Ann Petrén (Om jag vänder mig om) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2004 (ändrad) Bästa film år 2003 är: Ondskan Ändrad 26 Januari, 2004 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.