Jump to content

Uppföljare till Godzilla?

Zlatan

Rekommenderade inlägg

• Filmstar
Ja undrar om de är någon som vet om de kommer en uppföljare till Godzilla 2? Det pratades om det efter 1 an men sen dog det ut och man har inte hört något mer!!!

Skulle det vara Godzilla 3 då, eller!? :P Nä, det är tre för många, och jag har inte hört nåt.

Ettan var inte världens bästa film

Stämmer. Det var världens sämsta.

Inte för att jag tycker att den amerikanska ettan är total skit, underhållande på sitt sätt men inte en skit att göra med en äkta godzilla..

GOOOJIIIRRAAA!!

för den som inte bryr sig så spelar de faktiskt in en ny Godzilla rulle i Japan. Vilket borde vara runt 30nde rullen i serien. Jag har sett runt 5-7 filmer och älskar verkligen världen men det är jag det.

När jag väl skriver mina artiklar om de upplevelserna så kanske ni förstår mina känslor, för i all ärlighet så är det bara i Godzilla världen som folk kan sjunga japanska sonader i jazz akompanjang för att väcka supermonster.

godzilla-p3.jpg

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...