Fat Hobbit Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Det sällan man blir riktigt skrämd av en skräck film.Senast var det Exorcisten directors cut som jag såg på bio då fick jag riktigt kalla kårar.Scream gillade jag fast den ca inte speciellt läskig men det va en riktigt bra film.The shining e bra men tycker den första e sämre en den nya för att i den första blir Jack eller johnie tokig direkt och man hinner inte riktigt leva sig in i filmen.Jag måste nog säga att Alla helgons blodiga natt e den mest som jag gillar det beror på att jag tycker Mikael Mayers har den läskigaste masken och så den e bara skarmig. Men Exorcisten e den bästa rysaren genom alla tider enligt mej Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Tycker att The ring skulle varit med. Det är en av de få filmer osm verkligen skrämt mig. Sedan gillar jag verkligen The Shining väldigt mycket, det är nog den bästa filmen av alla dessa så den blir nog min röst på. Den är dock inte läskigast. Sjätte Sinnet är jag också väldigt förtjust i tacka vare det underbara slutet. The Others är liknande och är också otroligt välgjord. En favorit är förstås Alla helgons blodiga natt, men den är knappast så hemsk. Nej det får bli The shining Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Vi har redan massvis med trådar på samma ämnen. Välj gärna att fortsätta diskussionen där. För här stänger vi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg