Fat Hobbit Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Alla mot en e lite segt och dåliga frågor däremot e vem vill bli miljonär mycket bätre Big brother e en rolig ide. Jeoperdy e ruskigt dåligt bådde dålig miljö och riktigt dåliga frågor, Måste säga att Robisson e bäst fat hatr pakter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Av dessa valde jag Parlamentet. Annar kollar jag inte så mycket på TV. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 två kanske till och med tre av serierna går inte längre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 (ändrad) Usch för dokusåpor! Själv så tycker jag att 90% av allt som visas på tv är smörja. Parlamentet var bra en gång i tiden, men jag slutade kolla på det för något år sedan, då det började spåra ut. Det bästa som går på tv är Filmkrönikan och Hipp hipp! Ändrad 30 Januari, 2004 av mitchie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Inget av dessa program är väldigt bra, men Parlamentet och Robinson har varit roligt resp. spännande. Håller med om att Filmkrönikan och Hipp Hipp! är det bästa just nu. Förresten stavas programmet med två m Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Vet inte vad Robisson är men Robinsson är ganska roligt även om det börjar bli lite uttjatat. Lika bra att det lägger ner. Bäst på tv är som tidigare nämnt HippHipp och Filmkrönikan. Även Simpsons är ju klart sevärt. Fotbollskväll kan ju också bli en höjdare om inte tv3 förstör det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Achtung, jag vet inte vad Robinsson är men Robinson var ganska roligt tills Mirre åkte ut. Dessvärre kan jag inte se Simpsons eftersom jag när det gäller TV-kanaler, är rejält handikappad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Jag gillar allt förutom crapet. Crap = BB, och liknande ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 1 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 1 Februari, 2004 Jag tittar nästan aldrig på TV förutom när filmer går sent på kvällen. Men om jag skulle råka zappa förbi Parlamentet så låter jag det vara på den kanalen. Följer inte någon av dessa serie speciellt mycket. Dokusåpor är bara skit. Vem vill bli miljonär och Jeopardy kan man i alla fall lära sig någonting, men det är inte så kul ändå. Däremot finns det vissa pärlor t.ex. Simpsons South Park Filmkrönikan BIOnytt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.