Jump to content

Det bästa programet

Fat Hobbit

Vilket program e bäst  

12 members have voted

1. 1. Vilket program e bäst

• Alla mot en
      0
    • Robisson
      1
    • Farmen
      0
    • Big brother
      2
    • Vem vill bli miljonär
      0
    • Så ska det låta
      1
    • Parlamentet
      4
    • Jeoperdy
      1
    • Camp Molloy
      1
    • Annan
      2

Rekommenderade inlägg

Usch för dokusåpor! Själv så tycker jag att 90% av allt som visas på tv är smörja.

Parlamentet var bra en gång i tiden, men jag slutade kolla på det för något år sedan, då det började spåra ut. Det bästa som går på tv är Filmkrönikan och Hipp hipp! :up:

Ändrad av mitchie

Vet inte vad Robisson är men Robinsson är ganska roligt även om det börjar bli lite uttjatat. Lika bra att det lägger ner. Bäst på tv är som tidigare nämnt HippHipp och Filmkrönikan. Även Simpsons är ju klart sevärt. Fotbollskväll kan ju också bli en höjdare om inte tv3 förstör det.

• Filmstar

Jag tittar nästan aldrig på TV förutom när filmer går sent på kvällen. Men om jag skulle råka zappa förbi Parlamentet så låter jag det vara på den kanalen. Följer inte någon av dessa serie speciellt mycket. Dokusåpor är bara skit. Vem vill bli miljonär och Jeopardy kan man i alla fall lära sig någonting, men det är inte så kul ändå.

Däremot finns det vissa pärlor t.ex.

Simpsons

South Park

Filmkrönikan

BIOnytt

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...