Lestat Skriven 31 Januari, 2004 Report Share Skriven 31 Januari, 2004 Jag hoppas jag inte drar igång en trend här om att starta upp trådar om enskilda skådespelare. Men det finns faktiskt en tanke bakom denna tråd, och det är ju först för att jag gillar Kjell Bergqvist. Och sen har jag anat här på forumet att många andra verkar dela min mening om att killen är en bra skådespelare. Men det är inte bara skådespelaren jag pratar om nu, jag tycker också att han har en väldigt skön framtoning som "kändis". Nu återkommer jag till den bakomliggande tanken. Jag har genom vissa källor tagit del i att det kan tänkas sig att The Man Himself kanske möjligtvis tar del i dessa inlägg. Och ni ska veta att jag säkerligen får skit för det här för att jag som vanligt inte kan hålla igen min stora käft... Kjell Bergqvist Svensk Filmdatabas IMDb Listad CHAT... Jag la upp dessa länkar för att ni skulle kunna uppdatera er lite, och så tycker jag "chaten" med Kjelle är skön. Killen är underbart down to earth och en cool snubbe helt enkelt. Och vad jag vet så är han ägare av en Guldbagge för sin insats i Den bästa sommaren. Jag vill gärna inte säga mina favoriter bland hans filmer och karaktärer som han hittills framfört, för jag tycker det är bättre om ni säger vad ni själva tycker utan att jag försöker styra upp diskussionen. Alltså ordet är ert... Feedback utlovas i fall ni är snälla nu. Med andra ord ska jag säga till i fall jag får veta i fall Bergqvist har tagit del av era snälla ord om honom. Intern hälsning: hej lilla gumman, jag kommer ihåg din elaka hund Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 Januari, 2004 Report Share Skriven 31 Januari, 2004 Jag gillade verkligen Bergqvist i Den Bästa Sommaren. Han förtjänade verkligen en guldbagge för den prestationen. Men i Parlamentet var han inte särskilt rolig. Annars tänker jag mest på hur löjlig han och Micke Persbrandt såg ut i trailern till Tre Solar...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 1 Februari, 2004 Report Share Skriven 1 Februari, 2004 Är inget fan av svensk film men visst gillar man Kjell Bergkvist. De få filmer jag sett med honom så har han skänkt filmen den där lite speciella känslan av att något är välgjort. Han är rolig, stöddig och ja...bra. Gillar honom i de där äldre beckfilmerna och förstås som rolig advokat i Ondskan Angående Parlamenetet så har jag inga problem med honom där Och angeående Lestats uttalanden så brukar han ju vara kryptisk . Undrar ibland om han tagit examen i kryptik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 1 Februari, 2004 Report Share Skriven 1 Februari, 2004 Kjell Bergqvist tillsammans med Peter Haber är de enda svenska skådisarna som jag verkligen gillar...Bergqvist var ju helt suverän i Smala Sussie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 1 Februari, 2004 Report Share Skriven 1 Februari, 2004 Gillar verkligen Kjell Bergqvist, han är en riktigt bra skådespelare, klart en av de bästa svenska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
yooohanneeezzz Skriven 2 Februari, 2004 Report Share Skriven 2 Februari, 2004 Kjell Bergqvist är helt klart en av mina svenska favorit skådisar....... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcjerp Skriven 4 Februari, 2004 Report Share Skriven 4 Februari, 2004 jag har sett Tre Solar och när man har sett hela filmen kan man bara säga en sak: kjell bergqvist är helt storslagen i denna film, han visar verkligen att han är sveriges främsta skådespelare!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.