Jump to content

Bride of Chuckey


voodochild

Rekommenderade inlägg

Har sett ett par Chucky rullar, diggar dom inte speciellt mycket. Tycker det är mer komedi än skräck. :lol:

 

voodochild: Skriv gärna om filmer du sett i "filmer du just sett"-tråden, så behöver du inte starta en ny tråd varje gång du sett en bra film.

Link to comment
Share on other sites

Chucky är världens i särklass dummaste filmidé. Vilket gör genomförandet till helt fantastiskt! Första Chuckyfilmen är så mycket kult som det kan bli. Brad Dourif som sitter och mässar "dumbalaaaa" på golvet i en leksaksaffär, genomgående genialt.

 

Dessutom finns det inte enbart tre filmer om Chucky utan fem. Förutom de tre som ingår i originaltrilogin finns ju just Bride of Chucky och nya Seed of Chucky. Jag har sett dom allihop.

Link to comment
Share on other sites

Jodå här e en till som älskar bride of chucky.. just frontfigurerna har hållt mig varmt om hjärtat under mina barndoms år..

 

/MVH Martin

 

Så bra. Då är vi tre st hittills ;P Välkommen till forumet förresten!

 

 

Respektfullt tack. Alltid kul med trevligt folk på forum där man är ny. Skulle vara kul att veta av dig vilken film som är bäst (utav dom du sett som fastställdes i ditt första inlägg) utav "onda dockan" filmerna

/MVH Martin

Link to comment
Share on other sites

Jag har bara sett bride of chucky än så länge. Men jag ser fram emot att se de andra filmerna.

Rekommenderar du någon särskild ordning?

 

Bride of chucky e som bekant en höjdare sen är 3:an (onda dockan) en personlig favorit med vassa inslag som inte bara handlar om skräck utan om andra märkliga saker. Men den skräck som bjuds på i filmen är en fröjd för ögat.

MVH/ Martin

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...