Alis Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Hejsan Alla! Jag är Alisa, och är ny här på denna sensationella sida! /AL Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Välkommen hit Alisa! Hoppas du kommer att trivas. Greenleaf har gjort en introduktionsguide för nya medlemmar om du har tid att läsa lite här: Nybörjarens guide till forumet http://www.bio.nu/forum/index.php?showtopic=293 En tråd för nya medlemmar att introducera sig och bli välkomnade är något vi saknar, så den här tråden kanske kan utvecklas till nått sånt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Dte var ett bra förslag, denna sida går ju att använda som nykomlingssida. Hoppas du stannar hos oss Alis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Trevligt, välkommen Alisa ! Är det något du undrar över, finns det (nästan) alltid någon här att hjälpa dig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Alltid kul med nytt folk. Det hade också varit kul att höra hur du hittade hit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 25 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Hurra! En tjej. He he, bli inte rädd. Det är kul med lite blandat folk här. En tjej med skön filmsmak också. Välkommen Alisa! Eller ska det vara Alis? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Yo och Tjena Alis. Jag får även jag kapitulera och säga att filmsmaken ser schysst ut på pappret. Annars tror jag nog det ska vara Alis som i uttalet [alice]. Men jag kan ha fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alis Skriven 25 Februari, 2004 Author Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Haha, tack ska ni ha! vad snälla ni alla är! Jag heter Alisa men mitt alias här på sidan är Alis. Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Vi hörs på måndag! /AL Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 25 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Ah men va fan! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Ah men va fan! Argh redan efter en dag lämnar hon oss!! Vad är det för fel på oss här på forumet. Personligen tror jag det är Jojje som skrämer bort alla eftersom han inte gillar Indiana Jones eller Buffy, men det är bara min åsikt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Ah men va fan! Argh redan efter en dag lämnar hon oss!! Vad är det för fel på oss här på forumet. Personligen tror jag det är Jojje som skrämer bort alla eftersom han inte gillar Indiana Jones eller Buffy, men det är bara min åsikt eller så är det den där killen som inte vet hur man använder IMDB. What do we know!? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Ah men va fan! Argh redan efter en dag lämnar hon oss!! Vad är det för fel på oss här på forumet. Personligen tror jag det är Jojje som skrämer bort alla eftersom han inte gillar Indiana Jones eller Buffy, men det är bara min åsikt eller så är det den där killen som inte vet hur man använder IMDB. What do we know!? Kanske också den mystiska asiatsnubben..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 25 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Ah men va fan! Argh redan efter en dag lämnar hon oss!! Vad är det för fel på oss här på forumet. Personligen tror jag det är Jojje som skrämer bort alla eftersom han inte gillar Indiana Jones eller Buffy, men det är bara min åsikt eller så är det den där killen som inte vet hur man använder IMDB. What do we know!? Kanske också den mystiska asiatsnubben..... Men en sak är säker. Det går inte att bli skrämd av ett grönt, skönt löv! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 25 Februari, 2004 Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Men tyvärr så åker jag till England om trettio minuter, så det blir inge bio.nu på sex dagar:( Ah men va fan! Argh redan efter en dag lämnar hon oss!! Vad är det för fel på oss här på forumet. Personligen tror jag det är Jojje som skrämer bort alla eftersom han inte gillar Indiana Jones eller Buffy, men det är bara min åsikt eller så är det den där killen som inte vet hur man använder IMDB. What do we know!? Kanske också den mystiska asiatsnubben..... Men en sak är säker. Det går inte att bli skrämd av ett grönt, skönt löv! En comic relief en badguy och ett flummo. Det börjar koka upp till en soppa av Amerikansk klichéfilm här. Allt som krävs nu är en hjälte och möjligen en nymfo. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 25 Februari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2004 Vem är vem i såna fall? Glöm inte den onda kinesiska kocken! Fast du är kanske redan the bad guy. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.