Jump to content

Snacka sport


Ingoman

Rekommenderade inlägg

  • Moderator

Har nu ingen störra kärlek till Arsenal än vad jag har till Liverpool, men det är alltid synd när ett felaktigt domslut avgör en match. Arsenals andra mål var otroligt snyggt, synd att en sån bra prestation inte får vara avgörande, utan att en filmning ska vara det.

Nåja, hur som helt blir det två engelska lag i final, så då kan man lika gärna hoppa över den.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar
Har nu ingen störra kärlek till Arsenal än vad jag har till Liverpool, men det är alltid synd när ett felaktigt domslut avgör en match. Arsenals andra mål var otroligt snyggt, synd att en sån bra prestation inte får vara avgörande, utan att en filmning ska vara det.

Nåja, hur som helt blir det två engelska lag i final, så då kan man lika gärna hoppa över den.

 

Tror nog du har lite mer över till Arsenal än Liverpool, annars hade du inte klagat på straffen. Nu säger jag inte att det inte var mer straff än i förra matchen då Arsenal inte fick den. Men man ska inte klaga efter en sån match. Arsenal började bäst (Liverpool var usla första 20-25 minuterna och gav bort bollarna hela tiden), men efter Hyypiäs underbara nickmål tog Liverpool över allt mer. Och vilken avslutning sen ! Underbart !

 

Och drömfinalen är ju Liverpool-Barcelona, men det blir så klart Chelsea-Manchester United med min tur...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
Har nu ingen störra kärlek till Arsenal än vad jag har till Liverpool, men det är alltid synd när ett felaktigt domslut avgör en match. Arsenals andra mål var otroligt snyggt, synd att en sån bra prestation inte får vara avgörande, utan att en filmning ska vara det.

Nåja, hur som helt blir det två engelska lag i final, så då kan man lika gärna hoppa över den.

 

Tror nog du har lite mer över till Arsenal än Liverpool, annars hade du inte klagat på straffen. Nu säger jag inte att det inte var mer straff än i förra matchen då Arsenal inte fick den. Men man ska inte klaga efter en sån match. Arsenal började bäst (Liverpool var usla första 20-25 minuterna och gav bort bollarna hela tiden), men efter Hyypiäs underbara nickmål tog Liverpool över allt mer. Och vilken avslutning sen ! Underbart !

 

Och drömfinalen är ju Liverpool-Barcelona, men det blir så klart Chelsea-Manchester United med min tur...

Hehe, ja så kanske man kan tolka mitt inlägg. Just i den matchen ville jag nog att Arsenal skulle vinna, men annars bryr jag mig inte om vilket lag som vinner. Gillar inte surpellen Steven Gerard (fast jag får erkänna att han är en lysande spelare).

 

Har väl aldrig gillat den engelska sparka-och-spring fotbollen. Dock har den förändrats på senare år när alla utländska spelare och tränare kommit in och föräldrat den engelska spelstilen.

Link to comment
Share on other sites

AIK kom undan med blotta förskräckelsen i första halvlek mot ett taggat tff, men smisk var det i andra. Avsluten måste dock bli skarpare, alla förutom två är riktigt tama och alldeles för mitt på.

 

Så jävla underbart med tre poäng dock, nu blir det sex poäng mot ifk sillstryp och skansen if nästa vecka.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
PAAAUL SCHOOOOOOLES!

 

Suck

 

hade hellre sett Barca i final. Även om jag egentligen inte bryr mej så jättemycket.

 

Samma med NHL Bryr mej egentligen inte men hoppas ändå lite på Detroit. Kul om Z vinner.

 

Och mitt giffers suger fett.

 

Hockey vm snart. Nån här som bryr sig egentligen??? vi har ju knappast nån chans

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Nä, jag bryr mig väl inte heller om vem som vinner CL, men bjuder man Scoles på en sån macka förtjänar man inte att vinna. Otroligt snyggt mål.

 

Dock tycker jag det är rejält trist att två lag från samma nation ska mötas i final, det sker ju ändå me jämna mellanrum. Charmen med CL är att två lag som normalt sett aldrig möts drabbar samman.

 

Tror United tar hem det, de spelar inte på topp just nu, men har ände stolpe in. Finalen kommer bli en trist tillställning förmodligen, med två lag som känner varandra som väl och som inte kommer tordas riskera någonting bakåt. Förmodligen mållöst efter förlängning och så avgörs det på straffar.

 

Hocky är verkligen så jävla tråkigt!

Link to comment
Share on other sites

Själv skiter jag verkligen fullständigtt vem som vinner CL nu

 

Lär nog se lite hockey vm jag men det känns ganska kallt. Det är ju redan klart att Canada vinner. Ska till en jättesensation om inte detta sker.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...