Jump to content

War of the worlds, världens film

Jurassic park
 Share

War of the worlds kommer blir världens bästa film.  

29 members have voted

1. 1. War of the worlds kommer blir världens bästa film.

• Blir världens bästa film
      2
    • Det blir bra
      16
    • Dålig
      7
    • JAg vet inte
      4

Recommended Posts

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu e de dags va väntar du på?  så du ska inte gå ensam?? ännu värre mannen  :ph34r:

Mm, man kan visst boka nu på sf..Får göra det i dagarna. Vadå, skulle man gått ensam på bio ???? :blink:

Nej,nej de va bra gjort av dig. Jag menade de skulle bli värre att få lediga platser om man e många. Jag själv har inte bokat än. :whistling:

Hmm..Är lite förvirrad..Har också läst att SM ska visa Världarnas Krig, inte SF..Enligt sf:s hemsida så ska inte SF visa filmen i städer förutom i Ystad,jag vet faktiskt inte om Cinema3 i Ystad är SF eller inte. De finns på deras hemsida och man kan använda SF biocheckar, men inte medlemskort..Världarnas Krig ska isf vias i Ystad där jag ska se den...

Hmm..Är lite förvirrad..Har också läst att SM ska visa Världarnas Krig, inte SF..Enligt sf:s hemsida så ska inte SF visa filmen i städer förutom i Ystad,jag vet faktiskt inte om Cinema3 i Ystad är SF eller inte. De finns på deras hemsida och man kan använda SF biocheckar, men inte medlemskort..Världarnas Krig ska isf vias  i Ystad där jag ska se den...

Imorgon e de äntligen dags för mit att se denna filmen, skönt att jag ser den på premiär. Sf visar den inte jag viste det för en månad sen. :D jag tycker att sandrew e bäst. men när de gällde sagan om ringen då var de bara sf som visade den, inte sandrew

Edited by Jurassic park

Så nu har jag sett filmen!! kom precis hem från bion, var på 00.01 visningen.

Jag tycker filmen var skit bra och den var bättre än vad jag hade förväntat mig.

Gillar värkligen skådisarna och Cruise som vanligt haha ;),

Men efekterna och ljudet var ju så jävla mäktigt, hoppa upp flera gånger ur stolen!.

Skulle nog kunna ge denna film en 4/5. Orkar inte med en seriös recension nu.

Ps: Tyvär denna film är långt ifrån världens bästa film! :cool2: