Street Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 På sf.se kan man inte boka än iaf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurassic park Posted June 17, 2005 Author Report Share Posted June 17, 2005 På sf.se kan man inte boka än iaf! Jag tycker synd om dig http://sandrewmetronome.se/templates/Page_...age.asp?id=1780 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Jaså, varför de ? Jag kommer se den den 29 ändå, bokning 12 dagar inann behövs inte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurassic park Posted June 17, 2005 Author Report Share Posted June 17, 2005 Jaså, varför de ? Jag kommer se den den 29 ändå, bokning 12 dagar inann behövs inte.. Om de finns lediga platser Annars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Jag o polarna kommer nog boka sen asså, när det närmar sig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurassic park Posted June 17, 2005 Author Report Share Posted June 17, 2005 Jag o polarna kommer nog boka sen asså, när det närmar sig.. Nu e de dags va väntar du på? så du ska inte gå ensam?? ännu värre mannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Nu e de dags va väntar du på? så du ska inte gå ensam?? ännu värre mannen Mm, man kan visst boka nu på sf..Får göra det i dagarna. Vadå, skulle man gått ensam på bio ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurassic park Posted June 20, 2005 Author Report Share Posted June 20, 2005 Nu e de dags va väntar du på? så du ska inte gå ensam?? ännu värre mannen Mm, man kan visst boka nu på sf..Får göra det i dagarna. Vadå, skulle man gått ensam på bio ???? Nej,nej de va bra gjort av dig. Jag menade de skulle bli värre att få lediga platser om man e många. Jag själv har inte bokat än. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Jaså ok, hehe. Mm de stämmer ju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svavelstickan Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 War of the Worlds ska väl inte ens gå på SF? Det är väl sandrew som har den? Så är det i alla fall i Malmö... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Jag tror nog att det blir vänta med att se filmen, ekonomin är itne på topp sen vill jag se orginalet först.....sen så känns det som att sin city ligger närmare hjärtat när ekonomin är som den är, sen så ni vet Rodriguez är ju lätt en av favoriterna, så.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Hmm..Är lite förvirrad..Har också läst att SM ska visa Världarnas Krig, inte SF..Enligt sf:s hemsida så ska inte SF visa filmen i städer förutom i Ystad,jag vet faktiskt inte om Cinema3 i Ystad är SF eller inte. De finns på deras hemsida och man kan använda SF biocheckar, men inte medlemskort..Världarnas Krig ska isf vias i Ystad där jag ska se den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurassic park Posted June 28, 2005 Author Report Share Posted June 28, 2005 (edited) Hmm..Är lite förvirrad..Har också läst att SM ska visa Världarnas Krig, inte SF..Enligt sf:s hemsida så ska inte SF visa filmen i städer förutom i Ystad,jag vet faktiskt inte om Cinema3 i Ystad är SF eller inte. De finns på deras hemsida och man kan använda SF biocheckar, men inte medlemskort..Världarnas Krig ska isf vias i Ystad där jag ska se den... Imorgon e de äntligen dags för mit att se denna filmen, skönt att jag ser den på premiär. Sf visar den inte jag viste det för en månad sen. jag tycker att sandrew e bäst. men när de gällde sagan om ringen då var de bara sf som visade den, inte sandrew Edited June 28, 2005 by Jurassic park Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Så nu har jag sett filmen!! kom precis hem från bion, var på 00.01 visningen. Jag tycker filmen var skit bra och den var bättre än vad jag hade förväntat mig. Gillar värkligen skådisarna och Cruise som vanligt haha , Men efekterna och ljudet var ju så jävla mäktigt, hoppa upp flera gånger ur stolen!. Skulle nog kunna ge denna film en 4/5. Orkar inte med en seriös recension nu. Ps: Tyvär denna film är långt ifrån världens bästa film! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Preics sätt filmen..Blev lite besviken faktiskt!! Den var spännande och bra specialleffekter såklart, men musik, manus,coola filmningar sviktar lite.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts