Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 www.launch.com.....skapa din egen radiokanal med de allra mest kända artisterna...ladda ner videosar på 2 sek....otroligt bra sajt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steiner Skriven 8 Februari, 2003 Report Share Skriven 8 Februari, 2003 Kul Tack för tipset! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legawien Skriven 30 Mars, 2003 Report Share Skriven 30 Mars, 2003 (ändrad) hej.... är det nån som vet var man kan hitta musik från LotR eller TTT nånstans?? vill hemskt gärna ha musik därifån(den ju bara för bra!!!) tack på förhand, Legawien Ändrad 30 Mars, 2003 av Legawien Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 Mars, 2003 Report Share Skriven 30 Mars, 2003 hej....är det nån som vet var man kan hitta musik från LotR eller TTT nånstans?? vill hemskt gärna ha musik därifån(den ju bara för bra!!!) tack på förhand, Legawien Ett tips är ju att du letar i vilken skivbutik som helst. Du lär då hitta soundtracken till dem. Annars så finns det nog också på nåt fildelningsprogram, men sånt sysslar man ju inte med . Alvarligt talat så har jag både köpt cd:n och laddat ner låtarna eftersom det inte går att spela cd:n på datan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legawien Skriven 30 Mars, 2003 Report Share Skriven 30 Mars, 2003 tackar!! det ska jag pröva.... Vet du vilken sida du laddade ner låtarna? skulle hemskt gärna vilja veta det....hihi... Legawien Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 Mars, 2003 Report Share Skriven 30 Mars, 2003 (ändrad) Jag sa fildelningsprogram, inte sida. Dvs Direct Connect eller kazza eller nåt sånt. Jag har använt launch. Men jag föredrar att spela mina ena mp3's på datorn. Då vet an vad man får. Och så spar man på bandbredden. Ändrad 30 Mars, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legawien Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 TACK TACK!!! okey då......jag kanske missuppfatttade det där med fildelningsprogram då, du förstår jag har en Mac data...vilket man inte kan göra vad somhelst med.. (jag borde skaffa PC....!) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 (ändrad) direct connect finns till mac också på tal om mac. Gillar den här reklamen: Mac reklam Ändrad 1 April, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.